Puur natuur

dinsdag 22 mei 2012


Een website die er zo puur en eenvoudig uitziet, ik zie dat graag. Mijn ogen glinsterden toen ik toevallig hier terechtkwam. U kent dat wel. Alleen thuis en voor je het weet heb je drie uur rondgesurft. Awel, als ik dan zo'n parel ontdek, dan is die drie uur goed gespendeerd.

U moet eens gaan kijken. Die materialen, die look & feel, die sobere tekeningen en vormen. Het moet niet altijd kleurrijk en schreeuwerig zijn. Eenvoud, daar is niets mis mee. Bovendien wordt het hele gamma samengesteld op basis van zijn fairtrade of ecologisch belang. Design met een zacht kantje. Het ideaal.

Ik ging er de laatste weken vaak een kijkje nemen en kreeg kriebels bij de kopjes met de graanhalmen op. En kijk, vandaag sieren ze mijn koffietafel. Ze zijn van Manses design, Scandinavisch, maar dat had u vast ook al kunnen bedenken. Deze winkel pakt niet uit met de namen van de ontwerpers, al mogen die er best wezen. Piet Hein Eek, Snug, Ekobo, Tas-ka, Snurk, Isak, of het wondermooie Dottir en Sonur.

Mijn volgende favoriet? De boekenhanger van °es. Of, euh, toch misschien dit maar?

Wil je eens live kijken? Op 2 juni staat Raamann op Shopville in Leuven.
Raamann op Facebook? Hierzo!

manses3manses2manses1

15 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ha, ik snapte niet waarover je het had! Mijn hoofd zit zo vol dat het vergeet waar ik 4 uur geleden ook alweer heb gedaan. Maar het gaat over, sweetie. Beloofd.

      Verwijderen
  2. Zelf ook al veel tijd ver-surfd, maar toch zo leuk .. zeker als je weer pareltjes ontdekt. Mooie webshop al vraag ik me af of die gast op het toilet niet met z'n kop tegen die boekenhanger gaat ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar Ilse! Ik hoop dat die associatie snel slijt.

      Verwijderen
  3. Heel fijne site! Ik ben weg van de uhu-boekentasjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh die onderbordjes! En op de site: die lakens met zo'n kledingstuk op! Merci voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Kdacht eerst dat het een meisje was op een schommel. Thad ook niet mis geweest he :) Ik voel trouwens de appreciatie opkomen voor fluo in combi met zwart/wit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor het blogbericht en welkom allemaal

    raamann.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die kussens! Wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kocht er al dit http://raamann.be/dienblad-tivo/ en ben er nog steeds zo blij mee. Is inderdaad een geweldige shop!

    BeantwoordenVerwijderen