Gezocht: model!

woensdag 11 juli 2012


Indien u de afgelopen dagen niet online was of geen kranten las, dan hebt u het misschien gemist. In dat geval hebt u nog wat bij te lezen.

Voor zoveel plannen en zoveel kleren in zoveel maten hebben wij onszelf al behoorlijk rijkelijk voorzien van eigen kinders, maar voor sommige projecten zoeken wij verder dan ons eigen nest en doen we een beroep op jullie.

Wij zoeken nog:

• een meisje dat in een maatje 134-140 past
• een meisje met een maatje 92
• twee baby's van maximum 2 maanden oud (we doen onszelf wat aan, ja)

Op 10 augustus worden alle beelden voor het boek geschoten door een professionele fotograaf. Dit gaat door in de gebouwen van Stichting Kunstboek in Oostkamp, bij Brugge.

Heb jij een kind met speciale trekken? Bruin? Oosters? Weelderige krullen? Venitiaans blond? Of zo'n überschattig kakelvers bolleken? Stuur ons een mailtje met daarin een duidelijke foto van je kind, de kleding- en schoenmaat en we laten je zo snel mogelijk iets weten.


24 opmerkingen:

  1. Toeme, mijn dochter is te klein ... succes met de zoektocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reageerde al bij Griet: ik heb een blond exemplaar dat ongeveer de afmetingen heeft van haar dochters, bijna maatje 134 dus. Misschien nog net iets te klein?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig, we zijn er dan even tussenuit! Anders konden wij jullie onze bruingetinte dochter eventjes uitlenen. Succes, dat komt ongetwijfeld dik in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt serieus hier! Goed hoor en leuk om je te zien. Ik heb precies diezelfde overweging om zelf kleding te maken: zo weinig mogelijk frutsels en vooral draagbaar (zachte en natuurlijke stoffen). Ik heb geen modellen in de aanbieding, maareh zoeken jullie enkel meisjes???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben al jongetjes in huis, hé. De zonen van Lies en ons neefje Gust!

      Verwijderen
  5. Lap net buiten de maten... Jammer! MAAR veel succes met de zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mager sprietje nodig met maatje 140?
    Laat maar weten, hé ...
    Je mag mijn dochter best wel eens lenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee modellen in de aanbieding. Kakelvers boeleke van nu 3 weken, tegen 10 augustus nog geen twee maand en dochtertje met maat 92... Mailtje is verstuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Hier een een lief meidje maat 86/92. Maar best wel een eind weg, doe dus maar niet mee, wel jammer lees dit blog altijd met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer, mijn jongste valt net tussen de gevraagde maten. Echt speciale trekken heeft ze niet. Maar ze kan wel "toten" trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh, ik heb een blond krullebolleke met maat 86/92 en ik ben geweldige fan van je blog! Alleen blokkeert Outlook op mijn pc... Als je nog een model nodig hebt, sophievg@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je met de muis over het emaillinkje gaat zie je linksonderin je beeld het emailadres verschijnen, dan kun je het adres gewoon zelf intypen en heb je geen outlook nodig. (of je kunt de link met je rechtermuisknop aanklikken en dan 'link kopieren' klikken. Plakken, mailto: verwijderen en klaar!)

      Verwijderen
  11. Ons Fee past in een 92. Als je wil mag je ze 'lenen' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O? Ik had dat elders ook al aangeklikt, maar geen idee ervan dat jij erachter zat. Proficiat zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas, dochterlief is al te groot, zoonlief past prachtig in maat 92, maar is van het verkeerde geslacht voor jullie plannen, maar als jullie nou onverhoopt een half jaar vertraging oplopen, heb ik wel een pasgeboren poppetje in de aanbieding als het goed is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier 'n kandidaat voor de 92-versie. En héél dichtbij voor ons... Mailtje komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dochterlief is te klein en te groot... dan is ze bijna 6 maanden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De dochter past in een 92 en heeft al zeker de streken van een professioneel model. Jammer genoeg zitten wij dan in Frankrijk, met die schone campingkar...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb een dochter die maat 86/92 draagt, blonde haartjes en felblauwe grote kijkers. Ik ben van Herselt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb het al bij je 'collega' laten weten: een dochter in de aanbieding met maat 134/140, en we komen altijd graag naar Brugge, maar helaas zijn we niet thuis op 10/8. Jammer, jammer, jammer (vindt de dochter zelf ook, toen ik haar vandaag van jullie plannen vertelde).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. en de jongens? die mogen niet meedoen of wa?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van jongens zijn we eigenlijk zelf al goed voorzien. Vandaar.

      Verwijderen