School in zicht!

vrijdag 24 augustus 2012


Zo. Het einde van een hoofdstuk. We keren terug naar het leven zoals we het exact twee weken geleden achterlieten. Weer werken. Weer boekschrijven. Weer leven.

In alle commotie van de afgelopen weken boekte ik nog snel een kamp. Vijf extra dagen rust, dat hebben mijn hoofd en mijn lijf nodig om het 'normaal functioneren' weer op gang te brengen.

Het kleine volkje werd hier ondertussen goed voorzien van een lading nieuwe schooldoosjes en cakevormpjes (de voorzienigheid zelve, ik) van dit fijne retrowinkeltje. Boterhamdozen, fruit- en koekjesdozen... Elke avond een grote stapel vaat, waarbij telkens een diepe zucht weerklinkt bij het Lief, maar hé, beter dat dan koek- en zilverpapier, nietwaar?

Ik koos in functie van de schoolgaande jeugd, maar ze hebben ook keiveel voor de mama's. Ideaal als cadeautjesleverancier, want alles was prachtig verpakt.
Zoals u ziet is alles voorlopig nog 'van mij!'.

van mij
brood
fruit
cake

14 opmerkingen:

  1. Super doosjes hè (allé super winkeltje) ik denk dat ik ook nog een nieuw koekjesdoosje ga bestellen want van vorig jaar zijn er toch 2 die niet meer zo goed sluiten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Freetime. Iets waar er nog plaats was. Gelukkig :)

      Verwijderen
  3. Leuke doosjes! Ze zagen mij hier de oren van 't lijf om toch maar boterhammen te mogen eten op school, en als ik die doosjes zie, zou ik het daarom alleen al doen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat trechter brooddoosje hebben we hier thuis ook, de zoon heeft de circusvariant. Op verdriet staat geen tijd, maar ik snap wel dat je de knop wilt omdraaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Dat rechtse doosje is ook in mijn bezit, dankzij mijn lieve vriendinnekes, en zal me vanaf 3 september ook vergezellen met mijn boterhammetjes met kaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik had hier een weekje 'vrij' terwijl de kinderen op 'frans' kamp waren. Heb er echt van genoten! Mijn batterijtjes zijn nu terug opgeladen voor nog één weekje samen vakantie en dan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de tip!
    En veel moed (met zo nu en dan een schouder) bij het "verderleven"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van de rust... alles komt goed maar het heeft tijd nodig...

    Leuke doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super winkeltje hé! ik ben er ook verliefd op op die doosjes en prulletjes maar helaas ... het budget ontbreekt momenteel een beetje lol

    jaja ... nog heel even en de rust en regelmaat keren weer terug :o) ik ben er toch niet rouwig om hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh das weer allemaal kei schoon eh ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig hier twee dezelfde brooddozen en cupcakevormpjes.Goeie smaak zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen