En avant, mens. It's t-shirt time!

dinsdag 11 september 2012


Allé, kom, 't heeft lang genoeg geduurd. Vijf weken raakte ik mijn machines niet aan, op een enkele keer na,'omdat er hier nog een fotoke bij moest, en hier ook'. Om efkes wat te faken, dus. Maar naaien, nee. Tot de shoot naaide ik zoveel dat mijn voet spontaan begon te slapen als hij die pedaal voelde en mijn hand-oog coördinatie er uit zichzelf de brui aan gaf. Het was even genoeg geweest.

Maar daar hebt u voorlopig natuurlijk niets aan. U zit eigenlijk gewoon te wachten op ofwel ons boek, ofwel wat naaiactiviteit op deze webstek, of godbetert, op allebei, ik versta dat. Goede voornemens bekend maken en plein public is altijd goed voor een schop onder de kont, vandaar dat ik mijzelve een klein verplichtingske opleg.

Om weer in gang te geraken, én om die stapel tricot (die kweekt vanzelf, ik zweer het u!) wat te laten slinken, heb ik in de aanbieding - mijn stokpaardje - een t-shirt, in een door u gekozen stof, in de door u gekozen maat. Laat ons zeggen tot een 110-116, dat is een jaar of vier, vijf, zekers? De kans is wel groot dat u iemand in die leeftijdscategorie kent, zou ik zo denken. Nietwaar?

Laten we zo afspreken: ik leg de laatste hand aan het boek, u kiest ondertussen iets naar uw goesting, qua stof en maat en zo tegen eind september, begin oktober zal ik u dat kunnen bezorgen. Lijkt u dat wat? Jot it down in de commentaarbox hieronder en duim dat ik u weet te vinden.


t-shirt time!t-shirt time - overviewtshirttime3flickr

Deelnemen kan t.e.m. 25 september.

294 opmerkingen:

  1. Ik ga met veel plezier op dit aanbod in! Mijn keuze: nr 12 in de 'grootste' maat! Enne amaai, sterke kerel al, zo'n gewicht moeten dragen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, ik denk dat ik de eerste ben. Net terug van de eerste naailes :-) en ik zie hier al een keuze aan stofjes voorbij gaan. Natuurlijk kan ik niet laten van mee te doen. Ik ga voor een maatje 2 jaar en voor het stofje nr 6.
    Ik hoop dat het patroon met uitleg in jullie boek staat. Dan kan ik dat binnenkort ook.
    Veel succes in alle geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw! Dat wil ik wel! In het prachtige nummertje 1, alsjeblief! :)
    En nu maar wachten op dat boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeee, dat lijkt me wel leuk voor 1 van mijn nichtjes!
    Stofje 2 in de grootste maat :).

    en nog veel succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jot jot, ik doe mee.
    Een nr9 in maat 122 lijkt me wel iets :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oesje, slecht gelezen, het gaat maar tot 116.
      Dan zullen we voor nr4 in 98-104 moeten gaan ;)

      Verwijderen
  6. Oeoeoeoeeoh! Die kans kan ik niet aan mij voorbij laten gaan! Dochterlief koos spontaan de aapjesstof (nummer 8) ook favoriet van mij, en heeft toevallig maat 110-116. Zoon moet nog een stuk groeien daarvoor maar zo'n tshirt zal zeker bewaard worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, geweldig! Tegen eind september zouden er hier zeker 3 kandidaten moeten zijn, dus je mag kiezen van mij. Nr. 6 in een 110 voor dochterlief, of nr. 11 in een 86, of een 68 of zo voor de baby die er maar niet uit wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee... Wat een heerlijke stapel stof!!! Ik kies uiteraard voor de piratenversie, nr. 9 in maat 110.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel te veel keus, maar ik doe toch mee :-)
    Nr 9 graag, en maatje 110 voor volgende zomer dat moet lukken...
    En ja, ik zit echt wel te wachten op dat boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn petekind is gek op vogels - ze kon al fluiten nog voor ze stapte. Een T-shirt uit stofje nummer 2 in maatje 92 zou ze helemaal te gek vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Twee seconden later lag die stapel wel op de grond. Dat weegt, zo'n berg tricot!

      Verwijderen
  12. Wat een adembenemende verzameling tricot! Ik doe graag mee voor maat 110-116 in stofje... 8 (of 3 of 4 of 6 of 2 of 12... wat een pracht!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stofke 6 voor mijn metekindje in een 116. Zou helemaal zalig zijn! Wedden dat mijn zus flipt als haar dochter zo'n t-shirtje krijgt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat denk je van nummertje 9 in maatje 74? ('t is bijna zoals bestellen bij de Chinees, maar dan spannender)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb hier eentje rondlopen in maatje 110-116. Hij vindt nr 8 mooi en mama toevallig ook.
    Slaap jij tussendoor ook nog een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superkeivetcool! Ik verkies stofke 2 in maatje 98. En nu duimen dat ik win!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jihaa, ik doe mee, ahja! De Zoon kiest stofje 9 en is 5 jaar, dus ik gok op maatje 110-116. En wij duimen voor onszelf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. stofje nr 8 maatje 104 gok ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jippie! moeilijk kiezen... euh... zoon kiest nummer 9, in maat 5 jaar aub ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jeuj, ik wil meedoen! nr 8 in maat 104 of 116 (ik heb beide jongens in de aanbieding) of nr 6 in een 116 (ook een dochter in de aanbieding!!!) En laat nu een T-shirt datgene zijn waar ik mezelf nog niet aan gewaagd heb! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh leuke give-away! Daar doe ik graag voor mee :-)
    Ik heb een hele grote 5-jarige zoon die spijtig genoeg meestal al een 128 draagt, maar mocht je dit toch willen doen, dan mag je stofje nr 8 nemen.
    En anders maat 98 voor de dochter in stofje nr 6 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit slaan we niet af ;-) Nr 6 en in maat 116 will do, ty!!! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk leuk leuk. En kunnen we dan ineens dat boek meebestellen? Hier zou een maatje 62 in stofje 11 altijd welkom zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh super ik doe heel graag mee, maatje 86 stofke 4, superidee wel! Kan ik u ook inschakelen als ik niet win en hier nog een verwerkbare berg heb...;) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een echt Oon shirtje zie ik wel zitten voor men kersvers spruitje. Een maatje 68 in stofje 10 zou hem beeldig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ikke doe mee. Omdat ik de kracht van goede voornemens bekendmaken ken! Het doet wonders jong :) graag een maatje 110 in dat 2 e stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Stofje nr twee, in maat 110/116 voor mijn dochter van 2.5...ja ik weet het...ze is erg groot....

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Maar Liesje toch, uzelf meteen al nieuwe deadlines stellen... Nu dacht ik eerst dat ge in al die stoffen al t-shirts had gemaakt voor F. en ik viel haast van mijn stoel :-) Niet dat ik zelf geen zelfkwekende voorraad heb, maar 'k wil toch mijn kans wagen. Graag een 116 in stofje 8, moest het lot mij gunstig gezind zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo super allemaal!
    Nummer 11 in een 74 zou een prachtig cadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooh, super! Ik ga voor nr. 11 in een maatje 98! Merci voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een 110-116 gaat tegen de winter passen voor dochterlief, ik kan (nog) niet kiezen tussen de stofkes... Ik zal eerst afwachten of ge mij weet te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Voor mijn kleine 'tjactoj'-fan een 98 in stofje 11 uiteraard! :-) En nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Voor mijn kleine meid graag stofje nummer 6 in maat 116. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. kijk, laat ik nu net gedreven zijn in het duimen. Tot mijn 16 begot. Weliswaar stiekem, maar voor zo'n T-shirtje steek ik hem wel nog eens in mijn mond...Als't moet doe ik ook aan bidden, Mariabeelden versieren, sjakra's zoeken...dat allemaal voor u, hé ;) (en natuurlijk voor een T - shirtje in maat 86 en liefst in stofje 2, eu, 4, eu, 6...dan toch maar 4, denk ik) Merci voor al die vrijgevigheid tijdens al uw drukke bezigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Yeps !
    Leuk !
    En 25 september is gewis een geluksdag voor mij.
    En eventueel voor mijn kleinzoontje , die een t-shirt in maat 110-116 wel zou zien zitten.
    Maar in welk stofje ?
    Ik twijfel tussen 1 en 9 en 11.
    Maar ja....'k moet eerst winnen , hé !
    En ik win nooit.Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve OON.

    Ik zou SUPERGRAAG eens een 'give away" winnen.
    Mijn zoon is gek van stofje Nr 4. Maat 110-116.
    PLEASE FIND ME

    BeantwoordenVerwijderen
  37. voor mij graag maat 110-116 in stofje nummer 4! Zou super zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ooooh ♥ jaja ik doe mee ze ! uuh stofke nummerke '1' eneeeeh in het grootste maatje ( 110-116 ) .
    zeeer mooie give away ! ... ene dat de beste mogen winnen eh ! :-D

    liefst
    Marie-Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik kijk enorm uit naar het boek ik heb het al besteld dat ik het zeker heb want ik wil het voor geen geld van de wereld missen.
    super gewoon voor uit de stofjes te kiezen is het immens moeilijk maar 4 steekt er net iets bovenuit en in maatje 86
    moet het nu juist lukken dat ik 25 september jarig ben

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Superleuk!! Mijn jongste ventje past perfect in een 110 en het stofje 11 is de favoriet!! Duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. jeujjj! Laat tricot nu net mijn grote struikelblok zijn! Nummertje 1 in 116 graag!
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Als ik dit nand zou tonen ging hij vast en zeker voor nummerke elf, de tractors. Ik ben wijs genoeg het niet te tonen, hij zou de oren van mijn kop zagen dat ik bij ongeluk in het spel van miserie zelf zou beginnen naaien : -)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. O waauw, daar wil ik graag aan mee doen. Stofke 8 in maatje 98 (of ne grote 2 jarige) voor mijn neefje zou super tof zijn. En nu maar duimen en een dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Voor ons zoontje dat nog tot halfweg november in mijn buik woont: aapjes in het kleinste maatje! Hiep hoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Joehoe! Ik doe mee voor stofje 4 in een 104. Laat dat nu net iets zijn waar ik nooit toe kom, dus zou perfect zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. super leuk idee! ik doe mee voor stofke nummer 1 in en maatje 104

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow, een echte Oon die in de kast van 1 van mijn kinders blinkt, stel u voor! Ik doe mee voor stofje nr 6 in de grootste maat of voor stofje nr 9, ook in de grootste maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. 110-116 graag. In stofje 1-4-6 of 7. Voor iets gekregen gaan we nu niet moeilijk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Uw tricot, krijgt die speciale meststoffen of gewoon veel zon, want bij mij kweekt hij niet zo goed...
    De zoon zou uitermate content zijn met een 110-116 in stofke 3,9,10 of 11 en bijgevolg ik ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie vooral zelf geen zon, en spendeer veel te veel tijd achter de computer.
      Need I say more?

      Verwijderen
  50. Ik zou graag nummer 4 in maat 110. Echt een tof stofje die leuk is voor mijn zoon nu, en later voor zijn zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Jij bent volgens mijn een super woman!! Hoe doe je dat toch? En wat een collectie tricot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. oooh, ik kijk niet alleen superhard uit naar het boek, maar ook naar de uitslag van deze giveaway! ik kies stofje nr 9, maatje 104 of eentje groter :-) fingers crossed opdat mijn zoontje er als een echte stoere piraat zal uitzien binnenkort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Nummer 4 in maatje 110 is hier heel welkom. Ik ben benieuwd naar jullie boek! Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ohhhhh wat een super stofjes!! In afwachting van het boek wil ik wel zo'n echte OON ;-) Ik zou gaan voor 110 in aapjes of treintjes stof!! Veel succes nog gewenst daar trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ja, wij doen heel graag mee! En wat een mooie stofjes!
    Onze dochter heeft volgende zomer maat 98. (Nr.9)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Woe...een T van u, da moet onbetaalbaar zijn...ook wij doen dus overgraag mee en gaan voor nummerke 1 of 5 en ook in de grootste maat ;-))) Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik durf me nog steeds niet echt aan tricot wagen dus een maatje 98/104 van stof nr. 9 is heel welkom hier! :-) Olé Pistolé!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heel graag een maatje 116 in nr9, de piraatjes! En nu maar duimen......

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik doe meeeeee.... voor mij stofke 5 in maat 98!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hier nog een kandidaat.....stofje nummer 4, maat 110! En euh, doe vooral zo voort; u hebt me al kei-veel geleerd met die supertoffe blog van u! Groeten, Inne

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ohlala, doe mij maar een nr. 8, in een 92ske. hihi, het lijkt wel of ik een bakske nasi bij de chinees aan het bestellen ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. De aapjes zouden beeldig staan op mijn metekindje dus nummerke 8 graag! groetjes van tante lawaai!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. wow... helemaal verliefd op nr 12.... enne... ik heb hier een prachtexemplaar rondlopen... zo eentje met maatje 110-116... (ze is dan wel zes maar swat... kleintjes en fijntjes moeten er ook zijn). En ik doe er dan nog een kleine zus bovenop die de t-shirt zeker nog een tweede leven zal geven... wie biedt meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  66. waaaauw!!!
    nen 8,9,10 of 11 in maat 110 (daar moet ik nu precies eens over nadenken)
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ooit moet ik toch eens mijn 1e give-away winnen? en dat zou fantastisch zijn, moest dat een échte oon zijn! graag een maatje 86 (1.5 jaar) in dat prachtige stofje nr 1. omdat ik het zo mooi vind, ventjes van die leeftijd hebben wat dat betreft nog geen recht op een eigen mening ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. jeuij! Ik doe graag mee voor een newborn kindje voor eind dit jaar. Ik zie stofje 7 wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ooit zal ik eens winnen, ooit ... ik ga voor de olifanten (nr4 of nr5) in een 110-116. Give me hope joanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. o ik wil nr 11 lijk mij wel iets mooi voor mijn zoon Stig, en nr 6 iets voor mijn dochter Jade
    ik hoop
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh, dat olifantenstofje voor mijn metekindje die in januari geboren wordt. Eentje voor volgende zomer, maatje 74 euh, bestaat dat eigenlijk? En ik ben ook nieuwsgierig naar dat nieuwe boek seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. 0! Tractors! Ik ga voor nr. 11. Want 2 jara zijn een geen tractortshirt hebben, dat kan nu toch eigenlijk niet he.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Nr8 of Nr 11
    VERRAS MIJ als ik win want ik kan ni kiezen!
    In maatje 92 graag. Voor mijn zonenkind!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Nr 3 of nr 9 voor mijn zoon in maat 110-116, en nu ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat ik geluk ga hebben bij het loten!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Super! Mijn keuze gaat naar stof 1, 8 of 12 in de grootste maat aub! En nu duimen dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Zolang ik zelf nog niet aan tricot begonnen ben, moet ik maar hopen dat een ander mij een t-shirt kado doet. Die piratenstof (n° 9) durf ik hier gewoon niet te laten zien, want er komt anders zeker 'dat ga je bestellen hé, mama' uit zoonliefs mond. Maatje 110 graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ooooh, wauwie! Een nummer 9 voor mijn stoere zoon in maat 110-116 graag. En als mijn oudste er niet meer in kan heeft de jongste zo veel geluk;-)
    Groetjes,
    Bianca (Joentje)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Voor mij een nr 6 in ne 98 ('t is precies alsof ik iets bestel bij de chinees)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oh Yes, graag een T-shirt in stof nummertje 6! Ons dochter is bijna 5 jaar, dus 110-116 moet haar zeker passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Maar meid toch! Zo weinig naaitijd en al direkt een give away plannen! Moedig!
    Ik wil natuurlijk graag meedoen voor stofje 5 of 6 omdat ik dat nooit kocht en er wel spijt van heb,... (maatje 110-116)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik hoop dat dit in het boek zal staan! Maatje 98 in stofje nr. 1 zou dan wel fijn zijn om als voorbeeld bij de hand te houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Och gossie, wat een leuke give away! Daar wil ik graag aan meedoen. Mijn stoere dochter zou een shirt in de grootste maat van stofje negen geweldig vinden!
    Groet van joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  83. och! Nummerke 12! In maatje 98-104... Daar zou mijn meisje zooo mooi mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Joepie, wat een naailust: stofje nr.2 in 104 voor 'kleine zus'IJfke of stofje nr.6 in 116 voor 'grote zus' Isa.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh leuk! Heel graag nummertje 8 voor mijn aapje in een maatje 74. Of in een 104 voor mijn grote aap. Net wat makkelijker is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh, geweldig! Doe mij maar maatje 86 van stofje nr. 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Da's nie gemakkelijk kiezen, maar nummerke 4 in maatje 98: yes please!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik wacht inderdaad met veel ongeduld op jullie boek. Maar ondertussen ben ik wel te paaien met een maatje 92 in stofje 6:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. zoveel kandidaten, dat kan tellen als motivatie! Ik vind stofje 8 de max, en dat mag in een 104.
    Ik ben benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. MooiMooiMooi!!!! Ik wil zeker ook mijn geluk eens wagen!
    Mijn dochter heeft mee gekozen, we gaan voor nummer 6 in een 116. en nu gaan we duimen tot 25 september :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oh wat leuk !! wij willen ook meedoen. En omdat de oudste dochter meestal de nieuwe dingen krijgt en de andere mag opdragen, nu eens voor de jongste dochter een maatje 4 jaar in stofje nr.2 !!
    Leuke blog en we volgen verder ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een geweldige stofjes! Moeilijk om te kiezen.
    Voor mijn zoon ga ik voor stofje nummer 9 in maat 116.
    Hij is met geopereerd aan een liesbreuk en gek van piraten.
    Dit zou een leuk beterschapskadootje zijn.
    En over een paar jaar kan de jongste er ook nog van profiteren ;-)
    En nu maar duimen dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Zo leuk, zoveel keuze! Ik duim voor een 74 in nummertje 10.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat leuk ! Ik ga voor de grootste maat met stofje nr 3

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wauw, wat een mooie stofjes! Mijn voorkeur gaat naar nr 9, in maat 92 voor mijn zoontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wij hopen op stofje 8 (aapjes) in een 92!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Als beginnende naaister is een mooi voorbeeld welgekomen en aangezien ik mij nog niet te veel in de tricot waag gaat mijn dochter altijd met/in mijn werkjes lopen. Mijn zoon zou superblij zijn met een tshirt maat 110 in de stoere piratenstof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Stofje 1 blijft fantastisch zo eentje in maat 104 voor mijn kleine blonde god of stofje 12 in maat 86 voor mijn immer lachend meisje.
    En nu aftellen naar het boek... Wou dat het eind september mijn verjaardag was, of zou ik het boek stiekem bij de cadeautjes kunnen steken voor mijn zoontje dat dan 3 wordt? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. wie nie waagt nu wint. voor ons nen 11 in nen 104
    you are one crazy woman!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Geweldige actie!! stof 1,3,4,5,8 en 11 zijn allemaal geweldig mijn zoontje heeft maat 80

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Supertof, de jongste hier is zot van tractors, dus ik ga voor nr 11 in maat 98.
    Als ik een wegbeschrijving geef of een kaartje teken, weet ge mij dan te vinden? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Omdat ik zelf de tricot-uitdaging nog niet durf aangaan: een maatje 80 stofje 6 voor mijn kleine meid (tegen de zomer zou de mama al een bijpassend rokje moeten kunnen maken) of een maatje 98 stof 4 voor mijn hippe kerel!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ja, die aapjes! Zoon heeft maat 116.
    Zou écht superleuk zijn!

    Groeten, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Oooh, nummer 6 in maatje 116 voor mijn superfantastische dochter die wel eens een extraatje verdient na de krijsmaanden met haar baby-broertje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ja ik doe mee!! Graag een maatje 110 voor het oudste meiske hier! In stofje 6! En dat die stapel maar mag slinken met hele mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. een echte OON-t-shirt maatje 110 in de piraatjesstof en mijn zoon kan eindelijk eens verschijnen in een deftig zelfgemaakt exemplaar ipv in die van zijn mama. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Nummer 6 maat 110! Prachtig stofje voor een prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. OOooh, wat schoon! Super!
    Die groene olifantjes staan al lang op de verlanglijst, maar nooit gekocht door tricot-angst...
    In het kleinste maatje dan graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat vind ik het fijn als jij je een virtuele schop onder de kont geeft! Mijn 2e dochter (maat 116) is vast en zeker gek op een t-shirt in stofje nummer 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Leuk! Stofje nummer 9 met de piraten in maatje 68?

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Awel, ik wil zo'n Oon t-shirt wel eens 'in 't echt zien', dus ik doe mee. Stofje 1 in maat 98, op de groei :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ondanks dat er al zoveel deelnemer zijn, wil ik toch mijn kansje wagen. Nummer vier in 116! Nu maar duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Nr 1 in een smalle 116... alsjeblief...

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Amai al zoveel reacties! Als je dat geen motivatie geeft dan weet ik het ook niet!
    Wij kijken zeker uit naar het boek en zeker naar maaksels, maar af en toe wat rust is je zeker gegund!
    Maar als je er dan toch weer gaat invliegen, kies ik nr 4 in een 104

    BeantwoordenVerwijderen
  115. verdikke he! kiezen is toch moeilijk! Den 11 is ook wel HEEL tof! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. In afwachting van je boek doe ik graag mee met je loterijtje ... Mijn jongste is begin oktober jarig, ze zou zeker stralen in een maatje 116 in nummerke 12 ... En trouwens, als ge tricot kweekt, moet ge dat veel water geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Oeh, een nummertje 8 in maat 104 (van de hand van DE Oon) zou mijn zoon knap staan!
    Wat een mooie stoffen trouwens, het was moeilijk kiezen :-)
    Ik wacht in spanning op het boek. Die zal hier zeker weten op de boekenplank komen te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Oh super! Dat gaat de baby in spe heel leuk vinden. Die wordt eind september verwacht. Dus T-shirt weer is in mei/juni. Dan zal de baby-tegen-dan-peuter? wel zeker in een 72/74 zitten (ken nog niet zo veel van die maten)?
    Als ik zou winnen, graag het olifantjesstof, nr 4

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wat jammer dat mijn jongens niet meer in een maatje 110-116 passen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wauw nummer 4 is echt een supermooi stofje!!! Daar zou ik wel een t shirtje uit willen voor mijn dochtertje! Zij draagt nu maatje 86..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Oh oh oh super zeg. Ik ga voor nummer 9 in maat 98...

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Leuk, leuk, leuk! Ik doe graag mee voor een uniek exemplaar in de grootste maat voot mijn zoontje in stof nr 1

    BeantwoordenVerwijderen
  123. awel, ge moogt kiezen... is dat niet lief van mij :-p

    ik heb hier 3 kids die nog onder de 116 zitten :-D

    A is de oudste dochter van 3,5 en vrij groot dus maatje 110-116 uit stofje 6

    Zetje is de jongste (maar stoere) dochter van 2,5 en vrij klein dus maatje 92 uit stofje 4

    en C is mijn kleine lieve peuterzoon van net 1, gemiddeld van lengte dus maatje 80 uit stofje 9

    en ja, 't zijn alledrie mijn kids en neen, ik ben niet zot (alleen af en toe) met zo 3 kids op 2,5 jaar tijd, maar een beetje hulp in het kleine kinderkleertjes maken is wel welkom dus 't zou wel tof zijn moest ik hier iets kunnen scoren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. zaaaaaaaalig!! Ik ga voor een 116 in stofke 6 voor mijn allerliefste metekind Aude!!
    dankuwel

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Super! Mocht ik winnen dan graag nr 9 in de grootste maat. En dan kunnen er 3 jongens geniet van hebben de een na de ander :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. voor mijn zoon zowiezo alles altijd met apen
    en in maat 116 graag
    zou ideaal uitkomen voor zijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. wauw, ik moest het even twee keer lezen.
    maar je geeft gewoon een home-made shirt weg! en wij mogen het stofje kiezen!? wauw!

    ff kijken, graag maatje 86. Dat is de maat die mijn lieve zoon volgend voorjaar aan heeft! en zo'n shirt moet natuurlijk niet weggestopt worden onder een trui.
    en het stofje....natuurlijk nummer 11. helemaal toepasselijk met onze eigen boerderij en onze boerenzoon die trekker fan is! duim duim duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Volgens mij plant de tricot zich ongezien voort in uw stoffenkast :) Helaas geen min-vier-jarige in de directe omgeving, ge zult iemand anders blij mogen maken. Al ken ik er ene met een 128 (en eentje met nen 38, maar dat is de bedoeling niet zekers?) die daar héél blij mee zou zijn ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Super !!!
    Stofje 2 lijkt mij geweldig
    Zo een 104 zou perfect moeten zijn
    Kijk uit naar hét boek !
    Stientjepientje

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik wil zeker meedingen aan deze give-away. De rokjes voor mijn dochter (en mezelf) zelf maken lukt al goed. Een T-shirt is voorlopig nog een stapje te ver. Nummertje 2 zou supermooi staan bij de blauwe & roze zelfgemaakte rokjes in maatje 104. Je boek & een overlock staat al op mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wauw! Ik doe graag mee voor stofje 6 in de grootste maat, of stofje 12, of 2 of 1. Ik vind ze allemaal mooi! Euch toch maar 2... denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. De olifantjes (5) in maat 104. Dat gaat ons Margot fantastisch vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Anoek houdt van geel en van olifantjes. Een geel t-shirt mét olifantjes zou ze dan ook de max vinden! Ze is toe aan maatje 98.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wat fantastisch!! Ik doe heel graag mee voor een 92 à 98 in tractorstof(11)!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeminee, wat een gave give-away! Ik duim en hoop op een shirtje in maat 122, stofje 1....

      Verwijderen
  136. oh oh ik wil ook wel mee doen, zo moeilijk kiezen ofwel nr 11 in grootste maat ...of voor mijn klein aapje nr 8 in 18 maand... spannend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Ik weet wel iemand die daar heeeeel blij van gaat worden!
    Maat 116, het stofje met de apen. Nummer 8.
    Super tof!
    groetjes,
    Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Oh ja! Ik wil ook heel graag meedoen! Stofje 5 in maatje 110 zou perfect zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Oh wat leuk!! Ik doe graag mee voor mijn zoontje!! Stofje nummer 3, in maatje 86! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. nummer 7 in een 110 zou fantastisch zijn! Komt goed van pas voor de verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  142. leuk leuk leuk!
    een maatje 92 in nummer 8 zou zéér fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik ken ne stoere kerel die nummer 10 in maatje 116 super zou vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Olala, super! Een nr 12 in een dikke 104 of kleine 110... voor een kleine maar volgens haarzelve grote dame die binnenkort vijf kaarsjes mag uitblazen...

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ik doe graag mee :-) Stofje nummer 6 in maatje 92 zou mijn kleine meid doen schitteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Van zo'n fijne give away wordenw e hier heel blij ! Ik ga voor stofje nr 7 en maat 104 (voor mijn dochter).

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ons kleinste wonder is pas 2 weken oud maar wat zou hij schitteren in een oontjes-tshirt!!
    We willen graag meedingen naar stofje 8 in maatje 62!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. super !!!! maat 116 voor mijn zoon en stofje nummer 7 !!!!!
    de max!!!!!!ben benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Weer zo'n mooie give-away! Voor mij nummer 9 in maat 86 :).

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Supertof model!
    Mijn zoontje groeit zóóó dat hij straks weer door maatje 104 heen zit. Dus een 110-tje in stofke drie zou leuk zijn - dan kan hij zijn taal- en verbouwcapaciteiten tegelijkertijd oefenen met mama en papa.
    (N.B.: Mijn werklust en ongeduld worden tegenwoordig nogal onbeheerbaar en zullen tot een vulkaanuitbarsting komen op het moment dat ik jullie gedrukte wonderboek in mijn buitenlandse postbus vind)!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. wauw, voor de baby die nog een tijdje (zo'n week of 20...) in mijn buik woont, zou ik wel graag een klein maatje van stofje 4, 8 of 12 uit de brand slepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Stofje 5 of stofje 11 voor mijn maatje Léo in maatje 92. Hopelijk staat dit ook in jullie boek! Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Amaai al veel reacties! Was ook wel te verwachten. Ik ga toch ook mee doen. Vallen die t-shirts groot? Ik zal voor de zekerheid gaan voor maatje 110. En welk stofke? Ik twijfel tussen 10 en 11. Jens is gek van treinen, tractors, graafmachines,...
    Ik zal hem zelf laten kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voila, Jens heeft gekozen voor nummer 11. De tractor heeft weer gewonnen...

      Verwijderen
  154. stofje nummer 4 zou wel leuk staan rond mijn dochter (maatje 86)

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Als ik mocht kiezen stofje nr 6 in maat 38;-)

    Maar de dochters mochten kiezen en kozen nr. 6 in maatje 110-116.

    En nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  156. waauw, ik ben fan van stofje 1 & 8! En 4-5 jaar is dan ook de perfecte maat... hopen maar op een waterkansje

    BeantwoordenVerwijderen
  157. ja top he! maat 116 in stof 2 lijkt mij geweldig voor mijn kleine meid~ (s)Tof Oon!@

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Hoi, een poging voor een maatje 98 in stofje 5...

    BeantwoordenVerwijderen
  159. superrrrrrrrrrrrrrrr
    maat 110 stofje 12!!!! superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Oooh, supertof! Mijn zoon kiest spontaan voor stofje nr 9. Piraten ed. vindt hij tegenwoordig geweldig. Ik doe zeer graag mee voor het stofje nr 9 in maat 98-104. Duimen maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  161. I love de olifanten, dus graag nummertje 4. Ik wou dat mijn tricot hier ook vanzelf kweekte :-) Tof van jou, ik hoop dat je mij weet te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. amaai, en dan direct iets voor een ander maken, nobel :-)
    Ik doe heel graag mee: maat 116 is stofje 12. Bij mij is die nek precies nooit wat het moet zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  163. oh zo leuk! Wegens veel te weinig tijd om mij ook nog eens op naaien te gooien moet ik het hebben van het schoon werk van anderen. Dus doe ik graag mee voor een maatje 104 in stofje 8, dan kunnen mijn kleine apen hem nog alle 2 dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. oooh, ik waag ook mijn kans als honderzeventigste, omdat ik het zo'n mooi stofje vind, nr.1!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ow, wow, wat een mooie stapel stof! Ik doe graag mee voor een stofje nr 2 in een maatje 92/98 voor een erg smal meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Aangezien mijn zoontje helemaal weg is van Kai-Mook, mama en tante olifant in Planckendael en ik weg ben van het gele stofje, zou ik zeggen: nummer 4 in maatje 110! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Fan-tas-tisch! Ik waag m'n kans :-)
    Met stofje nr. 5 in een maatje 116 zou je hier iemand heeeeel blij kunnen maken.

    en nu maar duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Hé, wat leuk ! Ik doe graag mee voor mijn metekindje. Graag zo'n Oon-tshirtje in maatje 80-86 ( 1 jaartje) in stofje nr.4 !
    Dat zou superleuk zijn, zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Tricot ligt nog niet helemaal in mijn kunnen, en een tshirt maken al helemaal niet...
    Ik doe dus maar wat graag mee voor zo'n vrolijke T-shirt in maatje 98... met de aapjes! ( Nr. 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Waaw, superstofjes!
    Voor mij een maatje 74 in stofje 7 of 11!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Oh, zoveel reacties al... Maar ik ga toch mijn kans wagen...
    Een t-shirtje maat 116 in olifantenstofje 4, graag! Geweldig stofje (en het was uitverkocht als ik het ontdekte...)

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Maatje 116 in stofje nr 1. Maar stofje 11 is ook leuk voor mijn tractorgekke neefje en dan 110 . Oontje, kies maar zelf en verras me. Hopelijk ben ik erbij want zoveel reacties al

    Ellen (YW)

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Oeps, al 179 reacties, en toch waag ik nog een kans. Mijn petekind zou perfect passen in zo'n tshirt. Stofje 3 is de favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. De treintjes, nummer 10, voor een smalle vijfjarige, maar met een iets bredere broer die er over twee jaar ook nog moet in kunnen. En een baby van nog onbepaald postuur die er over vier jaar moet in kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Zalige stofkes allemaal! Moeilijk kiezen... Doe dan maar stofke nummer drie in maatje 98. En mocht ik de gelukkige zijn... bedankt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Mogen luie madams ook meedoen? Ik ben zot van de soup-blikken, zo in een maatje 110-116 voor mijne Juliette! Graag, dank je, super zeg!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  177. wat mooi, wat leuk! ik doe mee!
    maatje 110, stofje 4 of stofje 9! voor mijn jongetje, wat zou dat leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Oh jee, wat een pracht... En wat een moeilijke keuze... Ik ga voor stofje 12 voor mijn dochters. Maar nummertje 6 is ook niet mis, uw dochter straalde daar al eerder in en de beide olifantjes en soup spreken mij ook wel erg aan... mij mag je wat dat betreft dus ook gerust verrassen :-) Maatje 104-110 voor de oudste dochter. de jongste groeit daar nadien vanzelf in en daarna is mijn metekindje aan de beurt ... Dat t-shirt zou hier dus een lang en gelukkig leven mogen verwachten :-) Ik zal dan zelf voor een bijpassend rokje zorgen! (Kijk enorm uit naar jullie boek :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  179. woehoew.
    Voor mij graag maatje 116 in stofje nummer 4.
    En nu maar hopen dat ik win.

    groetjes, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Lijkt dat u wat ? Wat had je gedacht ?
    Als ik dan ook nog mag kiezen ; ik waag mijn kans voor een 110 in stofje 6. Duimen maar ....

    BeantwoordenVerwijderen
  181. toemen hè, bij mij kweekt diene tricot dus niet...zeker onvruchtbare gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Stofje nummer 5 in maatje 92 voor dochterlief. Op haar geboortekaartje stond een olifant en ze kan zo heel schattig het geluid van een olifant nadoen. En met dat ze binnen zes weken grote zus wordt (en 2 jaar), zou een extratje wel héél leuk zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  183. damn zoveel wensen? dat komt ervan als je zoooo populair bent! toch waag ik ook een kansje met nummertje elf in een honderdentien asjeblieft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Ik ben je aller allergrootste nederlandse fan en wacht met smart op je boek! Stofje 9 in maat 80/86 zou helemaal in mijn zoontjes collectie passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Wauw, zoveel keus. Ik zou super blij zijn met de tractors (stofje 11) in maatje 74.

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Ongelooflijk dat je nog tijd vindt voor een give away. Hier graag een 116 in 11

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Superleuk!
    Voor mij graag stofje 11 in de grootste maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Oh hééé :) Voor mij stofje 12 in een 92 (x2 is waarschijnlijk niet mogelijk hè, voor mijn twinsies? -> Nee hebt ge, ja kunt ge krijgen he ;) ) Nee joh, waar haalt ge de tijd en energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Ik doe ook graag mee!
    Mijn petekindje zou dolblij zijn met een t-shirtje in het kleinste maatje. Zijn mama is dol op paars en zijn papa is een vakman, stofje nr 3 zou dus perfect zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Mh, al die keuze !
    Als ik zou winnen, graag voor een éénjarig meisje,een tshirtje in stofje 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Als kersverse trotse meter, doe ik toch ook nog een gooi naar zo'n toffe Tshirt!
    Ik denk dat mijn metekindje wel mooi zal staan met een Tshirtje nr. 11 in maatje 86 !

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Jeuj, give away! Mijn dochter zingt heelder dagen over olifanten, dus ga ik voor stofje 4 in maat 92!

    BeantwoordenVerwijderen