No more need to cover the cover.

zaterdag 22 september 2012


Ah, nee, want na cover 1, cover 2 en cover 3 zijn we eigenlijk toch weer gewoon bij cover 1 aanbeland. Die staat nu nog vrij van vingerafdrukken, deuken of scheuren te pronken in mijn woonkamer. Tot morgen, want dan neem ik hem in alle vroegte mee op de fiets richting het MIAT, waar Griet en ik ons in de ochtendlijke uren aan een workshop zullen wagen en dan nadien, vergezeld van de cover, en scheurend van de honger al uw enthousiaste bestellingen zullen noteren. Of niet, natuurlijk.

Geraakt u niet op de Maakdag? Geen paniek. Ook via onze blogs zult u nog een gesigneerd exemplaar kunnen bestellen. We zullen bovendien ook te vinden zijn op tal van beurzen en in tal van boekenwinkels, overal te lande. Meer info volgt nog, maar u weet ons vast wel ergens te treffen.

copyright oeyenenwinters

© oeyenenwinters

31 opmerkingen:

  1. Ferm! Die zal hier zeker niet misstaan in de boekenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, kleur! Ik had nog liever al wat inhoud onthuld gezien, maar misschien is dat gewoon mijn nieuwsgierige aard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, An, maar wie zoekt die vindt. De volledige inhoud staat al ergens op het net.

      Verwijderen
    2. Maar niet met foto's hé? Het lijstje heb ik al gevonden en ik zit op zéééér hete kolen!

      Verwijderen
    3. Ah, nee, dan moet je op mijn MacBook binnenbreken :)

      Verwijderen
    4. Daar wint mijn braafheid het dan van mijn nieuwsgierigheid ;-)

      Verwijderen
    5. Ik heb het lijstje nog niet gevonden, zet hier eens een stiekeme link aub!
      Ik zou de cover niet meteen met jullie associëren, maar vind het wel een krachtig beeld.

      Verwijderen
    6. Met een oude cover en de verkeerde naam, maar kom, hier is een deel van het lijstje: http://www.standaardboekhandel.be/seo/nl/boeken/boeken_vrijetijd_handwerk/9789058564313/Lies+Bottermans,Griet+De+Smedt/Stof+voor+durf-het-zelvers

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ik hou het vooralsnog op 'misschien'. Maar als dat zo is, dan lees je 't vast hier wel.

      Verwijderen
  4. Woehoe, ik wil alvast een getekend exemplaartje bestellen!!! Kwestie van voor mezelf al een troostprijs te voorzien, mocht ik net naast dat mooie T-shirt grijpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, staat op mijn verlanglijstje. Kan ik hem op de boekenbeurs vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha, daar is hij!
    Ik was er woensdag al achter gaan zoeken in de standaard boekhandel, omdat op hun website publicatiedatum 15/09/2012 staat.
    Ik zal toch nog een beetje geduld moeten hebben, maar met zo'n cover zal ik hem wel weten te spotten binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, daar is het boek dan eindelijk! Ben zeeeer benieuwd naar de inhoud. De cover belooft alvast veel goeds.
    Komen jullie ook naar NL en dan het liefst in de buurt van Haarlem/Amsterdam?? Want dan sta ik vooraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor ik een neiuw naaiboek koop wil ik de inhoud zien. Ik vind de cover wel aanspreken,zei ik bij Griet ook al. Het nodigt uit om er van binnen in te kijken juist omdat er op de cover geen foto's staan.
    Waarschijnlijk staan er hele leuke dingen in en dan zal ik hem zeker kopen.
    groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk is het boek er snel... inhoud zal zeker goed zijn... als ik zie wat jullie op de blog allemaal laten zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik koop hem zeker omdat ik weet dat ie van jullie is. Maar anders zou ik helaas helemaal niet in de verleiding worden gebracht om hem op te pakken en te kopen. Buiten de titel (die dus heel erg goed is) krijg ik de indruk dat het een strak technisch boek is, en dat spreekt me niet aan. Het is geen Griet en Lies cover (kleur, design) ... Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet natuurlijk niet hoe de binnenkant eruit ziet, maar ik kan de cover moeilijk linken aan jullie blogs. Bij Lies denk ik wel strak, maar anders strak, "stijlvoller" strak, vind ik. Bij Griet heb ik meer een lieflijker en zwierderig gevoel :)

    Moeilijk... maar kopen doe ik hem zowiezo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit boek heeft iets... je kan hem ook makkelijk terug vinden tussen je stofjes als je aan het werken bent:) hij valt op en straalt klasse uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kun je hem al vinden in de Standaard boekhandel? (want dan ga ik hem morgen eerste werk gaan halen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. cover spreekt aan...om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De titel is de max, de cover vind ik maar niks, maar over de inhoud twijfel ik niet! En daar gaat het toch om hé. Geniet van het succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Omschrijving boek gevonden gaat heel goed zijn...
    voor ieder wat wils!

    Nu kom ik niet meer terug,
    Daaaag

    BeantwoordenVerwijderen