Weekend in zwart en rood

zaterdag 15 september 2012


Het is weekend, maar dat neemt niet weg dat er hier nog duchtig gewerkt wordt. O, wat verlang ik naar een weekend met absoluut niets op de agenda!

In de late uren van gisterenavond produceerde ik toch nog een diy trui. Dat deed deugd! Ik kon alleen niet meer beslissen of ik er ook effectief nog iets zou op flocken. Een ster? Een snor? Een bolhoed? Wat zouden jullie doen?

De oude, maar nog steeds als nieuwe, schoenen werden nog eens uit de doos gehaald. En ik zocht troost bij de Tord Boontje Senseo en het lekkers dat hij produceert.

trui_diyflamencoschoenen
senseokoffie



11 opmerkingen:

  1. de laatste loodjes wegen misschien zwaar, maar achteraf gaat de voldoening zo immens groot zijn! Toi, toi, toi, ik denk aan jullie, die ijverige boekenschrijfsters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook flink druk! (Volgende week gaat Robin Magazine naar de drukker, whaaaaaa!!) En eh, wat een toptrui, lekker zo laten. Hij is perfect!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even doorzetten. Wij kijken alvast allemaal uit naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wow de energie die jij hebt! En de trui vind ik zo mooi door zijn eenvoud...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De band aan de trui vind ik precies al genoeg 'extra' bij de trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De rest van de foto's doet me denken aan: een klavertje-vier (kijk onder de schoenen), een spaanse toro en een cupcake (voor bij dieje Senseo). Voor de rest nog even doorbijten. Als gij er bijna zijt, dan zijt ge verder dan ons ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begrijp dat het zwaar is... we blijven duimen... maar vooral laat dit je moed geven... veel mensen gaan jullie boek kopen!
    Dikke warme knuffel,
    Marina

    Trui is voor mij zo heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. Ja! Hij is zo gebleven. Toen hij hem droeg vond ik het best ok zo.

      Verwijderen