Wie het schoentje past...

woensdag 5 september 2012


We waren laat, dit jaar. De omstandigheden waren er niet naar om aan schoenen te denken, en daardoor zag ik het allerschoonste paar uit mijn vertrouwde winkel door mijn neus geboord. Dat waren namelijk deze. Maar ach, niet getreurd. Het jonge volkje vond nog wel meer dat het mee naar huis wou nemen. Liefst vier kleuren van elk paar, mam!

Mijn eigen credo indachtig werd er gewikt en gewogen.

schoenen_love

Aan mouwen getrokken.

schoenen_stylish

En ook rap beslist. Ziet wel dat wij het een en ander hebben om op groene schoenen te dragen.

green ♥

Wat namen wij mee? De blauwe van Koel en de groene van Pinocchio.
En de jongens? Dat ziet u de volgende keer.

21 opmerkingen:

  1. hier ook al een geweldig paar laarsjes gespot voor de kleine meid (groene van stones and bones) maar durf ze nog niet goed kopen, met szchrik dat ze tegen fe winter al niet meer zouden passen (tis nu nog niet echt laarsje weer hè, zal blij zijn als ze wat groter is en je met een geruster hart kan schoenenshoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al die schone rokskes! Daar zou ik ook direct botjes voor kopen :-) En, goeie keus. Enig idee of ze zulke ook in grotere maten (lees: 41/42) hebben? Me want!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, zo tof zo grasgroen. Hadden ze die ook maar in mijn maat: ik heb ook wel het een en ander dat daar bij zou passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof hoor!

    Net zoals dat retro schoolbakje van laatst, Ik heb hem ook meteen besteld! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gekozen! Al vind ik die rode met blauwe zooltjes ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. True! Maar vorig jaar had ze al rode, en wij willen eigenlijk gewoon altijd weer iets anders :)

      Verwijderen
  6. Oh ja, heel goed gekozen! Ik wil die bruine met blauw wel hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat hebben die kinderen toch geluk met zo'n cool mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke schoenen. Allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ze allemaal!!! Had ze ook al gezien maar zonder de kinderen, moet dus dringend terug! Waarom bestond dat niet toen wij klein waren???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hadden ze dat niet? Ik denk dat wel. Misschien niet in die felle kleuren, maar al die retromodellen die je nu terug ziet, dat hadden ze toen vast ook.
      Allé, toch toen ik klein was :)

      Verwijderen
  10. Mooie aankoop...
    Altijd zo een leuke foto's...
    dikke proficiat!

    Fijn weekend,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mij nog meer opvalt dan de mooie schoentjes zijn die foto's van jou, zo mooi gedaan allemaal! (denkt ze een beetje groen van afgunst...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe dat gij dat klaarspeelt om die kinders van u zo vaak te laten poseren (en -tig keren van kleren te laten wisselen) Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen