De laatste loodjes.

maandag 8 oktober 2012


Vandaag hebben we een afspraak bij de uitgeverij. Dan gaan - hopelijk - alle fouten die nu nog in flitsend geel staan eruit. Naar het schijnt kunt u er donder op zeggen dat er toch nog ergens iets niet koosjers zal blijven staan, maar denkt u dan maar dat we gewoon verblind waren door de schoon foto's.

We zijn er dus bijna. Oef! Door onvoorziene omstandigheden zaten we halverwege al een pak achter op schema, maar na een inhaalbeweging konden we de schade toch enigszins beperken.
Niettemin, u hebt lang genoeg gewacht. Met een beetje geluk heb u er snel een nieuwe aanwinst bij.

Griet en ik voorzien jullie exemplaar maar al te graag van een krabbel of een persoonlijke boodschap. Willen jullie bestellen via de blog, dan vernemen jullie daar binnenkort alles over. Hold your horses dus nog even. De bestelprocedure is bijna rond.

Wie ons in levende lijve wil zien, zakt best af naar een van onderstaande vrolijke evenementen.

✂ 28/10 Standaard Boekhandel Sint-Baafs, Gent
✂ 01/11 Boekenbeurs, Antwerpen
✂ 03/11 Pand Diependaele, Oudenaarde
✂ 10/11 Stiel en Stijl, Korbeek-Lo
✂ 01/12 Pret à Marché, Eeklo

Er staan nog een paar plaatsen op de planning, dus hou het hier in de gaten voor meer updates. Ook op de bijeenkomsten van onze naaiclubs, De IJverige Wijven en Sewing is Fun zal je het boek kunnen kopen.

Op Stiel en Stijl zijn we in elk geval al in excellent gezelschap.


14 opmerkingen:

  1. Kan het zijn dat het zetduiveltje nu al is toegeslagen? Bij Emma en Mona staat Standaard Boekhandel aan het Sint-baafsplein? ;-)
    Waar dan ook, ik ben in ieder geval van plan om een exemplaar aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan wachten we gewoon nog wat verder geduldig af... Veel plezier bij de uitgeverij! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanaf hoe laat zijn jullie er ? Winkel gaat open om 9.30. Of komen jullie later?
    groeten,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan ook al niet meer wachten! Ik zal er zeker zijn op Stiel en Stijl, voor een uitgebreid gesigneerd exemplaar, ahja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet nu al dat ik niet zal kunnen wachten tot Stiel&Stijl ;-). Ben echt benieuwd. En ook gerust: het zal een schoontje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je nog steeds niet gefeliciteerd met je mooie nieuwe boek. Slecht hoor!!! Maar hierbij; van harte. Ik vind het zo leuk om te horen en zien en hoop voor jou dat het een 'bestseller' wordt. Veel plezier met al die krabbels en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. joepieeee! ik zie jullie op de boekenbeurs! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend! Geniet ervan, moet fantastisch zijn zo op de Boekenbeurs :) Ik probeer ook eens langs te komen want wil ook wel een gepersonaliseerd exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen