De pennenzak en het euh... andere.

dinsdag 23 oktober 2012


Ik maakte nog eens een pennenzak. Dat was lang geleden. Zonder tab, ja. Less is more.
Eigenlijk is dat toch echt een fluitje van een cent, zo'n pennenzak. Ik ben weer helemaal verslingerd.

pennenzak in castle peepspennenzak in castle peeps

U ziet daar nog iets liggen, zegt u? Aha. Klopt! Dat 'iets' is 'iets' uit ons boek. Met een beetje geluk hebben wij dat boek vrijdag in onze handen. Wie erop gebrand is om er volgend weekend al mee aan de slag te gaan moet zich ofwel zaterdag richting ons huis reppen of zich op zondagnamiddag richting de Standaard Boekhandel op Sint-Baafs begeven, alwaar Griet en ik de allereerste exemplaren zullen overhandigen. Aaaah! Finally!!!

Onze pen ligt al klaar.

pennenzakset

28 opmerkingen:

  1. benieuwd naar het boek! volgende week zeker eens langs een boekhandel passeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Ik wil!
    En schone pennenzak. 't Moet niet altijd ingewikkeld zijn. Hoewel zoiets er bij u steeds 10 keer stijlvoller uitziet dan bij anderen. Die foto's! Die kleuren! Ik ben van fan, en hoop op meer van 't zelfde in Dat boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaha!!! Beloof je me dat het geen frustatiegevoel gaat opwekken bij mij (energieloos om te naaien, dedorie toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Benieuwd naar dat boek hoor! De pennenzak is super! Mooi stofje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wanneer is het boek in de andere standaard boekwinkels verkrijgbaar? Super mooie etui trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar ik hoor vanaf dinsdag, maar pin me er niet op vast.

      Verwijderen
  6. mijn exemplaar is al weken geleden besteld in de standaard, dus hoop dat het daar ook heel snel ligt :-)
    ziet er mooi uit die pennenzak. is dat echt makkelijk? lijkt me moeilijk, maar misschien moet ik me er toch maar eens aan wagen dan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt heel gemakkelijk. En anders roep je maar de hulplijn in.

      Verwijderen
  7. Whoeh, spannend, dat boek!!
    Luke pennenzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh spannend! Kunnen we via jullie ook bestellen of sturen jullie zelf gene op?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur maar een mailtje en dan regelen we dat wel.

      Verwijderen
  9. Ah, zaterdag dus, ik kom langs, haal alles wat nog suiker bevat en ge kwijt wilt maar boven! ;-p
    (Grapje hé, maar ik wil wél een gesigneerd exemplaar!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh dan kom ik zondag zeker langs voor een gesigneerde versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat boek, daar zit ik al een poosje op te wachten. 't werd besteld voor mijn verjaardag. Die is morgen... ik zal nog iets langer moeten wachten zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben er zo benieuwd naar, naar jullie boek ! Maar om de 1 of andere reden is dat nog altijd niet gekend bij cosmox. Waar kan ik dat bestellen/reserveren aub ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een fluitje van een cent!?! niet voor een leek als ik. Maar ik kijk wel uit naar jullie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Neem je een exemplaar mee naar de schoolpoort? Of het zwembad?

    Blij voor jou! Wees maar trots op dat harde werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb instant zin om er één te maken.
    Jammer we zijn op vakantie dan. Kan ik via jullie bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat spannend, aftellen! Alvast oefenen met het handtekenen want volgens mij ga je er heel veel mogen zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zondagmiddag dus? Is de SBH speciaal open voor jullie release? Of is het koopzondag of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net gebeld naar Hasselt ze weten niet of ze het boek zaterdag hebben... ik hoop het zo!
    Voor jullie veel plezier bij het signeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vraagje: staat er in het boek ook hoe ik een t-shirt/hemdje/broek kan maken voor mijn bijna 8-jarige zoon? Tx!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Veerle. Dat lieten we over aan Zonen 09.

      Verwijderen
  20. En voor wie te ver woont van elke Standaard boekhandel, al een idee in welke online winkel(s) het zal liggen en wanneer! Heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In elk geval bij Vermiljoenshop, maar nog geen zicht op de concrete datum.

      Verwijderen
  21. Mooi en o wat spannend ;) Veel succes!!! (en goe weer misschien ook?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, goed weer mag je mij altijd wensen. Ik hou niet van somber en donker.

      Verwijderen