Feeling kinda orange

zaterdag 6 oktober 2012


Ik heb een stille voorliefde voor oranje, momenteel. Ik had het zelf nog niet beseft, maar mijn opmerkzame zoon maakte mij daar attent op. Oranje ondergoed, een fluo (ja, echt knal!) oranje slaapt-shirt. En overal mandarijnen, mijn nieuwe verslaving. Ik eet ze met kilo's. Hoe zuurder, hoe liever.

Vanaf vandaag is het dus officieel. Ik ben zo breed als mijn twee jongste naast elkaar.

orange

Deze foto maakte ik ooit voor het blotebenenproject, maar verscheen nooit. Toen was ik verslaafd aan sinaasappels.

sinaasappel
mandarijntjes

Vermiljoen gaf op een beurs ooit stukjes flockfolie cadeau. Uit 1 stukje kreeg ik net twee snorren. Ik flockte er een op de body voor een nieuwe meisjesbaby en toen wou de dochter er ook een.
"Kijk, mama, die body is bijna even breed als mijn eigen t-shirt." Euh, ja. Als dat maar goedkomt.

snor x 2

Ziet dat. Ik ga dat boven hun bed hangen.

orange

En verder speelde ik wat met de belichting in Photoshop. Altijd goed voor uren pret. Misschien heb ik door het sombere weer nog méér nood aan kleur en heldere foto's. Ik wil lenteeeeee!

18 opmerkingen:

  1. Ben altijd zoooo jaloers, op jouw prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon, schoon foto's!
    En ja dat weer is echt deprimerend, maar van zoveel licht in je foto's wordt het gemoed instant terug minder zwaar. Nog van dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Het zijn kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe foto's!
    Mijn moeder heeft zelfs een knaloranje auto. :) Zo ver gaat het bij u nog niet volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig, uw 2 kinderen zo samen! En ik deel uw oranje-liefde...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu heb ik ook goesting in mandarijnen! En clementines, mmm!
    Ik heb bijna-fluo-oranje pumps. Maar da's misschien te veel voor jou? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou ze wel dragen. Geen probleem! :)
      Alleen moet ik er dan nog een passend rokje bij maken.

      Verwijderen
  7. als ge nu cellulitis hebt...telt dat dan ook voor oranje (appelsienvel?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook een sinaasappelverslaving gehad, maar dat was toen ik zwanger was... toen was het trouwens bij mij ook 'hoe zuurder, hoe liever'. probeert ge ons iets te vertellen misschien ;) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut niet. Ik mag er niet aan denken.

      Verwijderen
  9. allé, lente, en herfst is nu toch hét oranje-seizoen bij uitstek :)! oranje vuurkes, oranje blaadjes, oranje avondzonnen, mmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil toch nog eerst de geur van natte herfstbladeren en chocomelk drinken onder een dekentje en spelen in de sneeuw (spelen, niet autorijden)voor het terug lente wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Coole post en een foto van uw gasten om echt wat meer mee te doen dan hier alleen op de blog te laten staan. Keikeimooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het dit najaar op turquoise. Nog geen passend fruit gevonden. Wel al een passend rokje :)

    BeantwoordenVerwijderen