Het boek. Deel 2: Dingen.

dinsdag 30 oktober 2012


Mijn 'morgen' van hier was uiteindelijk een beetje en retard, maar kom, u wacht nu al zo lang, over die extra dag gaan we nu ook niet vallen, toch?

Zo ergens tussen de officiële fotoshoot en drukken van het boek deden wij hier thuis nog eens van fotoshoot. Geënsceneerd, uiteraard.

Vandaag wat foto's van 'de dingen', zoals die hier deze zomer door het leven gingen. Alles wat geen kledij was, kreeg de stempel 'ding'. Handig om het onderscheid te maken op vergaderingen en zo.

Hier lagen onze dochters in hun jurk van p.72 en jurk van p.78 op de kussens van p.112.

varia29

Maar ook het heerschap kon wat zachtheid aan zijn derrière wel appreciëren.

varia20

De zoon, all set for the beach, of misschien wel voor Plage Tatoeage met de strandmat van p.134.

varia21

De strandmat doet ook dienst als speelmat...

strandmat

... en heeft een handig opbergzakje voor uw sleutels, telefoon en ander kleinood dat u aan zee zandvrij moet houden.

strandmatzakje

En hier het meisje dat ik het vaakst van al zag deze zomer, met sokken die toevallig (echt, echt!) bij de tas van p.122 pasten. De tas is een basisversie met twee bevestigingsmanieren voor de hengsels. Je krijgt de uitleg hoe je een gsm zakje voorziet én de optie om een haakje voor je sleutels te voorzien (en neen, dat hadden we niet uit dat andere boek, nietwaar Riet?).

varia25

Wil je nog meer dingen zien? Neem dan geregeld eens een kijkje in onze Flickr pool.

18 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik kijk al uit naar de 'special delivery' donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voila, ik heb hem!!!! En dan te bedenken dat ze me eerst nog probeerden af te schepen..." Ik zie het hier niet liggen, (rondkijken en lichtjes buigen om achter de toonbank ook te kijken)...Het zal nog niet mee zijn..."
    Ik kreeg al een licht trillende neusvleugel en ze: " Dat kan niet want overal is aangekondigd dat het boek vandaag binnen is en (blufpoker zonder te verpinken) mijn vriendin heeft het deze morgen in de Fnac gekocht."
    "Ik zal eens vanachter gaan zien"...
    En ja hoor, toen had ze het plots wel binnen.
    Nu koffie en boek voor mij en de kinders voor tv!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na 2 keer passeren in de boekenwinkel (het vandaag geleverde pak was nog niet helemaal open de eerste keer. Was ik dan echt zo vroeg?) ligt het hier nu thuis te blinken!!! Benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik bijt nog even op mijn tanden, tot Griet er hier mee voor de deur staat:) Ondertussen geniet ik ten volle van de tussentijdse blogposten van jullie beiden, voor een glimp uit het boek...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zondag vroeg mijn schoonbroer wat ik had gewild voor Nieuwjaar (we zijn er dit jaar eens vroeg bij) en ik dacht aan hét boek. Maar als ik die foto's hier weer zie weet ik dat ik het nog niet eens zal volhouden tot volgend weekend zonder dit boek! Ik zal een nieuw cadeau moeten verzinnen voor op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bijt ook op mijn tanden ... Al is dat moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. En voor dat sleutelhaakje haal ik mijn lesje Engels-van-de-dag boven: great minds enzoverder, zeker? ;-)

      Verwijderen
  8. Héél mooi boek. Een vraagje : hoeveel stof heb je nodig voor de hoodie ? Maat 128.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, Veerle, dat hangt van zoveel dingen af, hé? Hoe breed is je stof? Kan je de print in 2 richtingen gebruiken? Wil je de binnenkant van de kap in dezelfde stof als de buitenkant? We zetten er in het boek met opzet geen stofafmetingen bij, net omdat iedereen met andere stof aan de slag gaat en we mensen niet 1 bepaalde hoeveelheid stof willen laten kopen. Voor de ene is dat dan net genoeg, voor de ander veel te veel. De een knipt heel zuinig, de ander legt zijn patroondelen verder van elkaar.
      Ik zou alle patroondelen eens moeten naast elkaar liggen. Maar die heb ik nu niet bij me. Ik probeer er straks nog eens aan te denken.

      Verwijderen
  9. Een deken met een rits om zaken in op te bergen, je moet er maar opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Boek vandaag in de standaard gehaald!
    Ga er subiet in kijken heb er al even in gepiept hoor... nogmaals PROFICIAT!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wacht (on)geduldig tot het ding in de brievenbus steekt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vrijdag! Hopelijk. Als de post goed zijn werk doet.
      Mét boodschap. Speciaal voor u.

      Verwijderen
  12. staat die tablet hoes der ook in?

    BeantwoordenVerwijderen