Maar wat staat er nu juist allemaal in dat boek van jullie?

zaterdag 27 oktober 2012


Het boek is er! En van de weeromstuit kan ik precies alleen nog maar crappy foto's nemen. Ik word overspoeld met vragen, vandaar een snelle blogpost met - hopelijk - al een pak antwoorden op jullie vragen.

De cover, die kenden jullie al.

cover

Grote witte muren zijn superhandig om een boek op te hangen.
't Ziet er al goed uit, niet?

een boek aan mijn muur

Een trotse zoon in zijn sponsen trui met kraag.

boek trui met kap

Een al even trotse dochter die met veel plezier pirouetjes draaide voor de fotograaf.

trotse dochter

Een jurk met streepjes voor een klein indiaantje.

boek jurk met indianenstreepjes

De kleine in de trui van zijn zus. De trui van de shoot ging naar 't kleine Gustje.

boek kaptrui

Zo vonden wij ons eerste exemplaar. In de wall of fame van de uitgeverij. Kicken!

wall of fame

En voor alle nieuwsgierigen: de inhoudstafel.

en wat staat daar nu eigenlijk in?

Morgen, met wat geluk, meer deftige foto's van wat andere dingen.

Bestellen kan via eenvoudigweg via mail. We geven je dan graag alle praktisch info.

Spread the word!

45 opmerkingen:

  1. Met stip op 1 op mijn verlanglijstje!
    Knap werk meisjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me het perfecte kerstcadeau, deze komt vast en zeker onder de onze... Luistert u mee lieve kerstman?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, wat een werk, wat een werk. Respect en een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh die gaat op mijn Kerst-verlanglijstje denk ik (als ik hem tegen dan nog niet gekocht heb :-) tot december wachten... is misschien wat moeilijk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die foto's, schitterend!!!! ik ben al fan zonder het boek echt gezien te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's zal het boek zeker kopen vanaf dinsdag kan het in de Standaard winkel Hasselt!
    Hopelijk zijn ze er dan.
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er alvast geweldig uit! En oohhh, die jurk met de streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik had het al besteld zonder het gezien te hebben, omdat ik wel vermoedde dat het dubbel en dik de moeite ging zijn, maar dit ziet er nog beter uit dan ik verwachtte. hopelijk is het vlug dinsdag :-D

    ps: dikke proficiat trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. staan jullie toevallig woensdag op de boekenbeurs te signeren???? Pleassssseeeee???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zullen er donderdag zijn. Van vijf tot zeven!

      Verwijderen
  10. Ik weetval wat ik aan sinterklaas ga vragen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er ontzettend mooi uit! Proficiat!
    Zou de Sint een uitzondering willen maken dit jaar en ook 'oudere' brave kindjes een cadeautje willen brengen?
    Ah, wat maak ik mezelf wijs, ik ga toch niet zo lang kunnen wachten...
    Dank u wel voor al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze gaat op mijn verlanglijst! Als ik zo lang kan wachten! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat ziet dat er veelbelovend uit!!! Een hele dikke proficiat! Het zal niet lang duren voor het hier ook in mijn stikhoekje staat te pronken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net zo hip als de cover dus die inhoud! Ik kijk er naar uit om hem in handen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook voor jouw proficiat wat een samenwerking wat een vriendschap koester elkaaar and have fun ik hoop ma in bus besteld en direkt betaald vorige maand bij standaard dit boeek van mijn twee idolen mag zeker nie ontbreken slechte tijd of nie lieeve en dikke kussen uit antwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat nieuwe kindje van jullie verdient een grote beschuit met kleurrijke muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog één om op de verlanglijst bij te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat! Ik wou dat het al dinsdag was, ik heb een cadeaubon van de Standaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het ziet er echt veelbelovend uit!! Nu kopen en dan echt een durver worden want dat is nog steeds mijn probleem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, maar daar zijn lessen voor!
      Kom, we pakken dat eens aan.

      Verwijderen
    2. altijd aanwezig in de lessen hé ;-)

      Verwijderen
  20. Wat een prachtboek! Wat een prachtfoto's! Ik kwijl mijn toetsenbord nét niet onder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In één woord: P R A C H T I G !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die foto's zien er van ver al superknap uit... Ik kijk er al naar uit om dat boek in handen te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n goeie twee weken geleden stond ik in de Standaardboekhandel om het boek van Sanne en Riet, het poppenboek van tante hilde, en jullie boek te kopen. Bleek dat jullie boek nog niet uitgekomen was ;)
    Dus toen maar dadelijk besteld, om zeker te zijn van een exemplaar, en nu ik weet dat het uitgekomen is, ga ik morgen direct om het bestelde boek !
    Proficiat en een superverkoop ervan toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh dat kleedje ziet er super geweldig uit!
    Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nen dikke proficiat lieve Lies!!! 't Ziet er geweldig uit!
    xx
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Voorschot betaald vandaag en morgen verwacht ik een mailtje dat het er zal zijn...kan nie wachten!!! Hoop dat er ook patronen bijzitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oe-oe! Dat die idioten mijn eerste loon maar snel storten, dan kan ik naar den boekenwinkel. Driewerf hoera voor jullie prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk jullie boek! Ik ben er heel blij mee. Ik wil er àlles uit maken. Nu enkel nog wat tijd kado krijgen om ermee aan de slag te kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is fijn om te horen. Ik hoop dat je toch ergens een gaatje vindt. Ik kijk er al naar uit om te zien wat anderen gaan maken.

      Verwijderen
  29. Na een mailtje uit Nederland hebben mijn schoonouders het allerlaatste exemplaar van Neerpelt voor mij gekocht. Wat ziet het er mooi uit! Nu er nog snel mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jip , deze staat op mijn verlanglijst van Kerst ... wachten zal een groot probleem worden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik maakte dit weekend de hoodie, in maatje 98. Mijn zoontje is nu 2, maar zijn hoofdje raakt er onmogelijk door... Zijn het kleine maatjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet per sé. Heb je het met de overlock gemaakt, of met een overlocksteek? Dan zou dat toch wat moeten meerekken?

      Verwijderen