De ontdekking van een eigen stijl.

dinsdag 6 november 2012


"Die grote van u, mag die niet meer op de blog?" komt mij zo familiegewijs ter ore. Die grote, ja, die viel de laatste maanden wel uit de boot als het op handgemaakte dingen aankwam. Dat komt voor een stuk omdat 1. mijn tijd beperkt is, 2. het kind ruim voorzien is van kleren en 3. hij een eigen stijl nastreeft, die daarom niet altijd aansluit met wat er in mijn stoffenkast te vinden is. Ik maal daar niet om, want de stijl waar hij zich goed in voelt, die weet mij uitermate te bekoren.

De zoon van bijna 10 voelt zich namelijk opperbest in meer 'klassieke' kleren. Een strakke jeans, een hemd, een cardigan. Hij plukt de mooiste en kleurrijkste combinaties uit zijn kast. Kleurrijk, maar stijlvol.
En die ooit zo geliefde drukke Scandinavische prints... Als je bijna 10 bent is dat nog wel ok. Voor een pyjama dan.

Deze combinatie koos ik voor hem, compleet overdonderd door dat truitje van FUB. "Papier is gewillig," zei mijn vader altijd. Vaak had hij gelijk, want op papier zien sommige dingen er beter uit dan in het echt. Deze keer ging die vlieger niet op. Toen ik het truitje in handen had, voelde dat precies zoals ik me had voorgesteld. Wollig, zacht, licht en uiterst comfortabel. Precies zoals de perfecte trui hoort te zijn.

♥♥♥ voor zonen die zichzelf blijven en niet meedoen met de groep ♥♥♥

zoon1
weldra 10
zoon in fub

Trui FUB ★ T-shirt Marcel de Bruxelles ★ Jeans Mini Rodini
alles bij Goldfish

20 opmerkingen:

  1. Uw mooie zoon met zijn eigen smaak <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie niet in wat er mis is met jeans en t-shirtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeans/t-shirt-/kaptrui, dat is hier zowat de stijl van de oudste (bijna 12). Zo eenvoudig mogelijk dus, en oh zo makkelijk om kleren voor te kopen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk!!!! En schoon ook, zeker dat truitje!
    Ik hoop dat Tuur net zo zijn eigen ding zal 'blijven' doen, maar ik vrees een beetje als ik zie dat hij in alle sinterklaasboekjes pyjama's en dekbedovertrekken van Angry Birds aankruist. Maar hij heeft nog tijd, en rages, we zijn daar allemaal misschien wel een beetje gevoelig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar. Maar dat uit zich hier gelukkig nooit in hun kledingstijl.

      Verwijderen
    2. Tot hiertoe ook nog niet, en een (zelfgemaakte) pyjama van angry birds, daar wil ik nog wel een oogje voor toeknijpen. Een dekbedovertrek is dan weer net één brug te ver.

      Verwijderen
  5. Hier draagt de zoon van net 11 nog netje wat mama klaar legt. Ik vraag me af met welke combinatie hij beneden zou komen als hij dat zelf kiest. Zijn papa vraagt als we eens weggaan ook nog altijd wat hij moet aantrekken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zegt dat uwe zoon stijl heeft :) en <3 de streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. <3<3<3 zonen met een eigen stijl <3<3<3 Ook hier loopt zo eentje rond....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toch geweldig dat ze hun eigen stijl vinden en hun eigen ding doen. Moet mama binnenkort maar wat meer voor zichzelf naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schoon ventje toch. Ik vind zijn stijl zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zalig die eigen stijl van jouw knappe zoon! En Goldfish rules! Zelf koop ik ook geregeld iets bij deze superhippe webshop voor mijn zoontje van 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die eigen stijl, dat heeft hij vast van zijn moeder. Toch schoon dat die hem gewoon laat doen. Want stijlvol, dat is 'ie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik <3 uwen zoon en dat ongelooflijk schoon rood/wit streepkestruike!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi! Al blijft jongenskleding en mannenkleding toch vaak een zoektocht en erg beperkt. IK zoek momenteel een leuke pyama voor Noah (8 jaar). Ik geraak niet verder dan de Hema. Straks moet ik er echt zelf aan beginnen. Een vrouw zou toch alles moeten kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat echt zo'n mooie jongen, die zoon van u!

    BeantwoordenVerwijderen