donderdag 8 november 2012

Nieuwe setjesinspiratie

Soms zijn de eenvoudigste dingen net de mooiste. In mijn beginblogdagen vierde 'de pennenzak' hoogtij. Ik bevoorraadde een hele hoop meisjes en toen viel het stil.

Nu had ik - na het maken van de rugzakken voor het boek - nog stukjes stof over, waar er nog makkelijk een pennenzak uit te persen was.

pennenzakken

Nu nog twee mannelijke slachtoffers vinden om de sets aan cadeau te doen.

rugzak en pennenzakrugzak & pennenzak castle peeps

Om het af te leren maakte ik er eentje uit een prachtig stofje van Petit Pan.

petit pan pennenzak ofte PPP

Stof sets: Vermiljoenshop (de Rocket Launch Club nu tijdelijk aan een wel heel erg klein prijsje)
Stof Petit Pan: Bambiblauw
Handleiding: hier

27 opmerkingen:

  1. 'Slachtoffers'?! Ik denk dat menige jongen hier ontzettend blij mee zou zijn! :-) Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coole setjes! Dieje laatste is mijne favoriet. Ik moet dat dringend ook eens proberen, voor mezelf dan toch. Mijn zoon moet toch nog 2 jaarkes kleuteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet wel een aantal jongens die hiervoor met plezier hun Angry-Birds-zakskes aan de kringloopwinkel zouden doneren! Oh, en LOVE Petit Pan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trouwens, Oon, uw boek siert nu mijn kast. Momenteel toch. Ik denk dat ik binnen een halve minuut nog eens ga bladeren (opkomende verslaving...)
      http://with-love-by-eva.blogspot.be/2012/11/blij.html

      Verwijderen
  4. Ze zijn prachtig. Ge gaat zeker een paar "slachtoffers" vinden. Die pennenzakken van u blijven een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pennenzak doet het altijd goed als cadeautje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi hoor! Ik wou dat ik zulke dingen kon naaien. Ritsen inzetten moet ik nog leren... (gelukkig zit ik nu op naailes).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie setjes, ik ken ook wel een slachtoffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh Lies, die eerste is super! Moest ik dat kunnen meegeven aan onze oudste zoon die maandag op ruimteklassen vertrekt, hij zou een gat in de lucht springen (het ontbreekt me echter aan ruimtestof èn tijd)....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoezo slachtoffers zoeken??? Gelukzakken zul je bedoelen...want wie wil deze nu niet krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, en petit pan, kan nooit missen he...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weeral pareltjes. In de tijd dat ik mijn naaimachine heb gepakt. Uitzocht hoe ik dat moet maken, heb jij er al tien gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier hetzelfde... de tijd dat ik op de blog zit om te lezen hoe het moet maak jij er 10:)

    Maar ze zijn weer PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heeeeeeeeeeeel mooie setjes weer! ik heb één keer een pennezak gemaakt en poeh, ik wou persé ook die flapjes weg ... heb ik gevloekt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love,love, love setjes!!
    Die van mij worden steeds zo kreukelig van de vlieseline:-(
    Heb je een tip?
    X
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de derde in petit pan vind ik de mooiste, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zielige slachtoffertjes ...
    Petit pan is wel mijn favorietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Perfect die handleiding want ik moet hoognodig ook eens pennenzakken maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het lijkt wel of jij ze met een vingerknip in elkaar steekt, die dingen. Daar ben ik toch stiekem een beetje (heel erg) jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 mannen in mijn huis zunne ;-) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je slachtoffers zullen vast heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen