dinsdag 27 november 2012

Where did we go wrong?

groenesokken2

Het zag er goed uit. Zondagmiddag, tekentijd. De kousenvoetjes harmonieus naast elkaar aan het schoolbankje.

"Wat heb jij daar getekend, jongen?" vroeg ik in het voorbijlopen.
"Een kindje in een doodskist, mama." Hm. Daar kon ik mij gelijk nog in vinden, hoe luguber de gedachte ook was. Maar vijf minuten later was het iets wat hij niet kon beschrijven. Iets dat hij op tv had gezien, en een beetje eng was, maar toch ook niet, want alles kwam goed, mama.

tekenen

En als je het niet kan beschrijven, dan speel je het maar na.

goochelaar

Zou het iets met een goochelshow te maken hebben? Let's hope so.

Vossensokken Fraulein Prusselise bij Hello Josephine
Appelsokken Smafolk bij Petitfours

20 opmerkingen:

  1. Hahahaha... ow jeeee. Iets in mij zegt me dat hij stiekem The Green Mile heeft zitten kijken...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn vierjarige zegt wel tegen haar zus: pas op he! of ik stop u in de schatkist (is haar woord voor doodskist)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmh, verkeerde zender? En ik ben zo jaloers op de sokken. Damesmaten, please! Al zien de appeltjes er eerder Smafolk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Right!
      Verblind door hun schoonheid :)

      Verwijderen
    2. Bij Veritas hebben ze ook vossensokken. De mijne komen van daar.

      Verwijderen
  4. Schoontjes hé. Ik heb die vossen hier ook voor mezelf in twee kleuren dus zeker in damesmaten te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef dat is toch wel enigszins verontrustend :) Maar de kousen zijn wel heeeeel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik dacht ook meteen aan The Green Mile oelala.... nou niet teveel aandacht aan schenken maar.
    Die sokken zijn toch eeeeeeeecht geweldig, wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En weer zo'n mooie foto's. Zo professioneel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm, vreemd. Maar hij lacht er toch bij, dus dan is het precies niet zo erg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh boy! Chance dat alles goed kwam,...
    Toch ook een geval apart he, jou jongste.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Euh, ik hou het bij 'iets middeleeuws'?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. raar spelleke ;-) vossenkousen heb ik voor mezelf gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben er zich wel een hele middag mee bezig gehouden. Hilariteit alom.

      Verwijderen