donderdag 22 november 2012

Woorden + giveaway

Ik ben met woorden in mijn hoofd geboren. Ik heb er precies nooit moeite mee om iets op papier te zetten. Met de kerstdagen in aantocht komt dat goed uit. Ik vond prachtige kerstkaarten en kijk er al naar uit om die vol te pennen met de mooiste wensen.

Toen ik een oud schoolbankje in huis haalde en het groene formica tafelblad me deed wegdromen naar lang vervlogen tijden, dacht ik plots aan deze kaarten van Petite Madeleine. De puzzel viel in elkaar. Zo simpel kan het leven zijn.

Deze kaartjes met een retro toets zullen binnenkort volgepend ons huis verlaten.

toc!

Al moet ik nog eens denken naar wie ik deze zal versturen. Hm...
Maar geef toe, ze zijn toch gewoon zalig. Niet?

hotstuff

Ik bestelde bij In-pakt ooit een button van Bo. Ik kreeg daar al veel fijne reacties op.

prrrtbutton

Nu geef ik er eentje weg! Naai je zelf of ken je iemand die naait en wil je graag deze button en het bijbehorende kaartje (leeg of beschreven, jij kiest!) in de bus krijgen, laat dan hieronder een reactie na. Net op tijd om een klein sinterklaascadeautje te scoren, lijkt me.

prrrt

Volgen of dit bericht delen, is altijd fijn.

- deze give away is afgesloten -

128 opmerkingen:

  1. oh ja, ik wil die button graag! en het kaartje erbij volgepend met mooie woorden, lijkt me zalig om in de bus te krijgen. Dus, count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn jas roept : 'ja,ja!' naar die button ! Hopelijk valt hij in mijn schoentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie geen button maar het kaartje is al super, dus dat beloofd voor de button.... Een sinterklaasverrassing lijkt me wel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! O ja, dus, ik wil die button heel graag. En dat al-even-mooie kaartje erbij, met jouw mooie woorden, zou het compleet maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, die button wil ik graag.... en een volgepend kaartje voor op mijn prikbord erbij!
    Geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zie ik zeker zitten! Ofwel voor mezelf ofwel voor een vriendin die na wat rumoerige tijden wel een klein opkikkertje kan gebruiken. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk doe ik mee, voor mezelf of iemand anders daar moet ik nog even over nadenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het toeval wil dat ik zelf naai :-) En dat jij mooi kan pennen ... heb ik al gezien in het gesigneerde boek, dus graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och zo mooi getekend, die wil wil wel graag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!!! Naai ik nu niet toevallig zelf! Dus ik wil graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij doen van weekendsint, dus 2 december is dé perfecte dag om nog iets extra in mijn schoentje te vinden! Dat met de woorden, herkenbaar. Ik lees trouwens ook zeer graag de jouwe. Dus, een Oongeschreven kaartje lijkt me wel wat. Ik zal er u eentje terugsturen ;)
    Ik naai, ik volg, ik deel. Dat kan hier niet meer misgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik naai!!! ;-)
    Maar ik ken ook wel iemand die net beginnen naaien is en die ik hier blij met kan maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja! Ik doe mee, ik wil ook wel graag zo'n volgepend kaartje van jou in mijn bus. Want jouw woorden, ik lees ze graag!
    (en huh? was ik dan nog geen volger?)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja! als cadeautje voor een lief (naai)vriendinneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die zou ik ook graag in mijn brievenbus willen vinden. En dat kaartje, schrijf dat maar vol dan. Lekker voor mijzelf, nah!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Naar mij mag je het ook toezenden!!! vol leuke poëtische woorden!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Ik loot graag mee voor een beschreven kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Ik doe heel graag mee! Ben zelf een vervent-amateur-naaister dus zou die button zelf dragen. Het lijkt me ook ontzettend tof om een volgepend kaartje van jou te ontvangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. euh... fervent natuurlijk... denk soms sneller dan ik kan typen ;)

      Verwijderen
  19. Super! Ik vind de illustraties van Bo altijd heel mooi en wil zeker zo'n button+kaartje winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zeg! Ik naai zelf en zou het heel gaaf vinden om dit te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh zo mooi! Ik zou er ook graag mee rondlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ok, ik waag ook mijn kans.
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh het kaartje volgepend natuurlijk! en de button is geweldig, dan zou ik ook nog eens een sintkadootje hebben na al die jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn dochter van 12 heeft net haar eerste rok onder de naaimachine vandaan getoverd.Ik vind dat ze zo'n mooie button verdient en een paar bemoedigende woorden van jouw gaan haar deugd doen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel graag! Ik laat me met veel plezier verrassen door vriend button en maatje kaartje, helemaal volgepend met onverwachte woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. naai ik zelf: ja, wil ik een kaartje met leuke woorden: ja, heb ik een kei saaie zwarte jas die dringend een button kan gebruiken: ja! Eneh, ben ik braaf geweest dit jaar...: ja sint...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh ik doe graag mee... Als ik win krijg ik graag een beschreven kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooh! Ik wil! Ik wil! Ik wil! Maar ik win nooit :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil ook, maar win ook nooit, clubke opstarten? :-)

      Verwijderen
  29. en wedden dat zo'n button op de revers van je jas plots alle deuren van de stoffenwinkels open doet zwaaien... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. couture giraffe22 november 2012 12:55

    Ik wil ook winnen, maar het lukt bijna nooit... Ik wil ook graag een beschreven kaartje. Ik ben al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ooooh fantastisch ik zou hem met trots dragen en het kaartje volgepend lijkt me super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow te gek! Ik doe graag mee en plaats een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ben sinds gisteren in bevallingsverlof en heb dus de komende 15 weken weer een beetje (veel) meer tijd om mijn naaimachine te gebruiken! Dus graag waag ik ook mijn kans!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het zou leuk zijn om mijn moeder ermee te verrassen.
    Ze verdient het want om de 2 weken let ze op de kleinkinderen, tekent ze patronen uit voor diezelfde kleinkinderen, doet herstelwerkjes en lost heikele naaiproblemen op zodat wij, haar dochters, 3 uur ongestoord kunnen doorwerken aan naaiprojecten.
    Ze verdient een echte medaille ipv. een speekmediaille. ;-)

    En het kaartje, dat krijgt volgepend een ereplaats op de deur van de naaikast bij gebrek aan een naaikamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jij moet dan misschien in het 'Land van de Grote Woordfabriek' gaan werken met al die mooie woorden! Ik wil wel graag zo'n bewoord kaartje en button krijgen. Het kaartje voor mezelf en de button voor een vriendin die haar naaimachine al klaar heeft staan: om haar te stimuleren nu ein-de-lijk eens te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zou "zot konijn" naar Riet sturen :-) en de buttonkaart naar mij, voilà! Met andere woorden, ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Een idee!
      Lekkere kip naar Riet sturen zou een beetje belachelijk zijn :-)

      Verwijderen
    2. Ik bedacht me net hetzelfde, al zou ze er wel mee kunnen lachen! :-)

      Verwijderen
  37. Prachtig mooie kaartjes en buro! En ik zou die button lekker zelf houden en met trots op mijn jeansjasje pinnen: zo van 'kijk, ik maak zelf!' Op dat kaartje zou ik dan wel jou mooie woorden willen hebben om het na ontvangst bij de mooiste kaartjes bij mijn computer te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh, ik doe ook heel graag mee. Ik twijfel evenwel tussen een leeg of volgepend kaartje... ik hou ook van mooie lege kaartjes, ik kan er dan zelf ook geen afstand van doen...
    En die button, erg tof! voor mijzelf of mn schoonzusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat lijkt me echt super! Ik ben dol op persoonlijke dingen. En een persoonlijk kaartje zou ik heel mooi vinden. En die button.. erg leuk ik zou m met trots dragen!
    groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Superleuk bankje!!Superleuke kaartjes!!
    En voor een volgepend exemplaar doe ik mee.
    Lekker gezellig zo, echte post!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Grappig en mooi! Daar waag ik ook een kansje voor. Button voor op mijn naaileszak, zo lijk ik een nog (ahum) flinkere leerling ;)
    Kaartje om op een mooie plekje te hangen en van te genieten.
    Wow, wat een prettig idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mag ik meedoen voor deze originele button ?
    Ik volg je blog al , hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik ga ook mijn geluk nog keer uittesten ;-)
    En zalig bankske, hier vinden ze dat ook super om op het bankske te zitten kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Die kaartjes en buttons van Bo zijn zo leuk! :-) Ik naai zelf niet, maar mijn liefste moemoe stikt vele kleedjes, rokjes en vestjes voor mij en mijn zus.. Ik zou het haar heel graag cadeau doen voor Sinterklaas (kwestie van de rollen eens om te draaien..) En nu duimen maar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Tof, een button én een kaartje met vol Oonse poëzie kan ik wel smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Die zou ik graag in mijn brievenbus zien. Mooie button, die ik met trots zal dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo een mooie spulletjes allemaal , tuurlijk waag ik mijn kans ;-) en liefst beschreven .

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ahja, ik ken er wel een paar die graag achter het naaimachine zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik kocht op Stiel en Stijl ook kaartjes met oorbellen voor de nieuwjaarswensen van Bo, ze zijn geweldig mooi hè. En toevallig bleek ze nog uit hetzelfde gehucht te komen als ik! En ja, ik ken ook wel wat volk dat naait en zo'n kaartje graag in de bus zou krijgen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Jaaaa, graag doe ik mee!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Een super leuk kado voor een vriendinnetje van mij. Samen zitten we heel wat achter de naaimachine :-) Erg leuk om haar met een kaart te verrassen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik wil het graag aan mijn lieve schoonzusje Else cadeau geven.
    http://besjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe mee, en wil graag een kaartje vol met originele kerstwensen. Zelf ben ik niet zo goed met taal... De superleuke button neem ik er graag bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik wil supergraag die button én kaartje met mooie woorden op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Zo'n leuke kaartjes! Helemaal niet typisch kerst, maar wel leuk. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zo mooi, die button zou mijn naai-les tas zeker opfleuren. Het kaartje met iets leuks op, is ook altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw, ik zou de button ook maar wat graag mee nemen op mijn naaitas die ik zelf maakte in de naailes :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Doe mij ook maar een naaibutton voor op mijn jas en een kaartje volgepend met mooie woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Awel ik doe ook mee en als ik win, hou ik die button lekker voor mezelf! kaartje mag uiteraard vol staan met inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuk. En het leukst is het nog als iemand er iets bijschrijft.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ja die button en het kaartje, graag graag graag!!
    En dan een kaartje met fijne woorden, ik heb ze nodig. Ben opnieuw opzoek naar mezelf, misschien kan jou kaartje mij een stap de goede richting induwen, weg van alle grijze mist..Ik heb zin in blauwe wolken en vrolijke woorden.. Liefs Lynn..

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zalig kaartje! Zalige button! En zonder zwans je kan inderdaad super goochelen met woorden!
    Dus graag eens een oon kaartje in mijn bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik naai (en nog zo veel andere dingen);-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ben dol op buttons, deze blog, volgeschreven kaartjes én naaien... Ik kan dus niet anders dan meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. leuk!! ik wil heel graag meedoen!! en schrijf maar vol dat kaartje!!
    bedankt al!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ik zou het heel leuk vinden om een kaartje met woorden van jou in mijn schoentje te vinden, die button mag er ook bij
    (ben verslaafd aan mijn naaimachientje)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik doe graag mee, voor de button, maar vooral voor het volgeschreven kaartje. Ik hou zo van mooie woorden...

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een geschreven kaartje met een vrolijke button lijkt me een geweldig Sint kado! Ik doe dus heel graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mm, de kansen lijken klein met zo'n berg reacties. Maar als beginnende en heel enthousiaste naaister zou ik superfier pronken met zo'n mooie button. Dus...ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh, 't zijn schoontjes! Een button en een volgepend kaartje graag :-) En een kaartje zonder button zou een mooie troostprijs zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Serieus... ik durf alleen maar te kijken naar de naaimachine... ;) Maar ik heb een lief vriendinnetje die wonderen verricht op "haar" machientje en die zou vast blij worden van button & beschreven kaartje van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik naai dus ik ben ;-)
    Ik wil graag mijn kans wagen.

    Lie.

    Blog : regimsansel

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hieperdepiep! Ik doe mee met dit feestje, want ik naai en die prachtige button vind ik super. Met volgeschreven kaartje aub. Het ou toch geweldig zijn als de Sint me dat zou brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Tof! Ik heb laatst ook kaartje van haar gekocht. Ik doe mee!
    Ik zet een linkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. OOo! Zo tof! En ik heb nog nooit iets gewonnen dus... hoog tijd om de vlag eens te veranderen!
    Ik brand een extra kaarsje!
    Sandra.rots@telenet.Be

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ooooh, wat leukkkk!
    Wauw, mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes noemen mij het creatieve wijf van de vriendengroep en met deze butten zou dit helemaal te zien zijn :)
    Kan ik lekker pronken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ik doe natuurlijk niet mee... maar ik wou wel even laten weten dat ik dit echt geweldig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Zooooo mooi!! Ik lijk er zelfs een beetje op... of zou dat gewoon een vertekend beeld zijn met die naaimachine ervoor. In elk geval... Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe graag mee! Wat een leuk kaartje en button!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ooooh zo tof!! ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Dat is nu eens een kaartje dat ik volgepend in mijn bus zou willen krijgen zie! Jij schrijft zo mooi! Dus ja, ik waag heel graag mijn kans en ik hoop echt echt echt dat ik deze keer eens win... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. I am in! Misschien ligt er toch iets in mijn schoentje binnenkort ... Een mens mag dromen he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Marieke Vervynck23 november 2012 13:01

    Oh wat een fijne giveaway! Zo mooi! Ik zou dit wel graag krijgen, past perfect bij mij in al mijn naaigekte ... maak ik een kans? Ik draag de button elke dag en het kaartje komt in een mooi kadertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Een schoontje. Ik gooi graag een reactie op de hoop om mee te dingen. En als ik win, graag een beschreven kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. waw, super mooi... en ik naai en meestal vul ik de schoentjes maar blijft het mijne leeg... ik doe dus mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik ben al 11 jaar helemaal gebeten door de naai-microbe; dus die button zou ik maar wat graag winnen! Met een mooi beschreven kaartje erbij alstublieft, sinter-oontje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ooh super button, ook wij doen graag mee.
    En indien wij moesten winnen dan liefst een beschreven kaartje!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  88. ik waag mijn kans voor ééntje met gevleugelde woorden van Oon

    BeantwoordenVerwijderen
  89. nog niet lang geleden begon ik aan mijn heus naaiavontuur. soms een beetje vlot, soms een beetje flop. net als op de button maakte ik zopas ook mijn eerste stoffen oorbelletjes en net zoals die meid zit ik dan achter mijn naaimachine te pronken met die leuke unieke stekertjes... een button met een kaartje vol verrassende sprankelende woorden brengen misschien weer tal van andere stikideetjes naar boven

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik ben dol op kaarten. Ik koop er veel om ze te versturen, maar vind ze dan toch weer zo mooi dat ze een plekje vinden in mijn kaartenwandrek. En daar mag deze ook belanden...
    Ik volg je al een hele tijd, maar nu 'echt'.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oh wat leuk! Naaisters die er blij mee zouden zijn ken ik genoeg (inclusief mezelf)!Ik zie zo'n beschreven kaartje wel zitten.Zeker voor tijdens de examens...

    BeantwoordenVerwijderen
  92. ik volg, heb gedeeld én wil graag WINNEN!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Op 3 januari starten we in Asse een nieuw "naai/brei/haak-clubje". Het zou super zijn om dit tijdens onze eerste les aan één van de aanwezigen te kunnen schenken! Meteen een schot in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. zo mooi hoe je alles perfect op elkaar afstemt!!
    ps: tuurlijk wil ik ook wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. 'k Weet voor wie en 'k weet voor wat, enkel nog dat kaartje, schat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. hier wil ik toch ook wel mijn kans wagen! zo mooi...
    kaartje mag wel beschreven zijn, ik ben nl verzot op "echte" (lees: papieren) post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. reactie 114, (neen dit hoeft ge niet na te tellen): ik naai of doe een poging. ik lees of doe een poging. Dus ge snapt het al: die combinatie is gewoon op m'n lijf geschreven. Dus bij deze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Waauw super leuke en mooie botton en kaartje. echt super mooi. Hiervoor wil ik wel een kansje wagen. Moest het dan in mijn bus vallen, zou ik het aan mijn mama geven. Sinds ze de wereld van blogland heeft ontdekt naait ze weer heel veel en ze beleefd er ook elke keer plezier aan om op alle blogjes (ook deze) meermaals te bekijken en er leuke ideeën te halen.
    Dus hopelijk is Sinterklaas me goed gezind hihihi.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  99. waaw mooie button! en anders vraag ik heb gewoon aan sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Leuke button,en zo'n kaartje volgepend met jouw inspirerende woorden zie ik ook wel zitten....dus ik wil graag meedoen ( is dit berichtje voldoende of moet ik nog iets doen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik doe ook heel graag mee! De button hou ik dan lekker zelf, een (beschreven) kaartje gaat dan naar Dilia, mijn goeie vriendin die me 'besmet' heeft met de naaimicrobe...

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ben blij dat er nog iemand is die mooi kaartjes niet graag opstuurt.
    Ik doe mee om de button te winnen. Als ik hem win, geef ik hem aan Lotje in de hoop dat ze een rokje voor mij maakt :)
    Het kaartje hou ik zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik doe ook mee! Ik durf al eens een button op mn blazertje te spelden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. ooh, wil ik ook! Zo'n leuke button om in één klap duidelijk te maken wat je leuk vindt! mmmm, ik zal braaf en zoet zijn sint!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hallo,
    wat een prachtig kaartje en button!
    Ik naai al enkele jaren samen met de hulp van mijn moeke vermits het mij niet alleen lukt wegens ziekte!
    Ik zou supergraag winnen want dan kan ik met het kaartje mijn moeke bedanken voor de jarenlange steun en vriendschap!
    Dat zou een fantastisch sinterklaas-cadeau zijn voor mijn moeke maar ook voor mezelf want als zij gelukkig is dan ben ik dat ook!
    Dan maak je ineens 2 mensen gelukkig!
    De button zou ik heel graag op mijn sjaal zetten.
    Lieve groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Mijn zussen en ik zijn zwaar besmet met het naaivirus. En zus nummer 1 is jarig op 2 december... Het zou leuk zijn!
    Groetjes,
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik ben een beginnende naaister en heb mijn eerste zakjes gemaakt. De button zal er mooi op passen... Ook het kaartje is heel erg mooi!! Superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik ben 12 jaar en ben een beginnende naaister. De button is geweldig en de kaartjes ook! Doe dus graag mee aan deze give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Amai, er zijn hier al héél veel voor mij die kans willen maken op een volgeschreven kaartje van jou! Maar ook ik ben wel eens benieuwd wat je op een kaartje naar mij (een volledig onbekende voor jou) zou neerpennen ... ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Heel mooie button, ik doe graag mee !!
    Omdat het kaartje ook te mooi is om op te sturen, mag je het helemaal volschrijven (met naaitips?) !!

    BeantwoordenVerwijderen