vrijdag 14 december 2012

4 bordjes voor...

Jullie waren weer massaal aanwezig, en dat kunnen we alleen maar toejuichen. Ons kinders volgen na een blogpost vaak even mee en dan kan zoon 1 het nooit laten om de dochter wat te jennen met uitspraken als: "Kijk, er zitten 15 mensen op Oon. Of wacht, 37 al! Of nee, 78! Nu zult ge wel helemààl plat zijn." Waarna zich altijd hetzelfde scenario afspeelt. Broer-zus gekissebis, ik moet er u geen prentje bij maken, zeker?

Maar kijk, ze hebben ook hun goeie momenten. Knipten, schreven en plooiden meer dan 200 briefjes. Zo veel meer pret dan random.org, zeker als je het kan uitbesteden, nietwaar?

wie wint?

Het trekken liet ik echter aan mijn eigen - door de temperaturen behoorlijk aangetaste, maar nog steeds - onschuldige hand over. Men moet het 'wij-zijn-vriendjes,-maar-het-kan-elk-moment-verkeren,-zeker-als-het-voor-de-foto-is' lot nu ook weer niet teveel tarten, dacht ik zo.

Vero (en nu hoop ik dat er maar 1 vero is): jij hebt de bordjes gewonnen! Stuur je me een mailtje?




8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnaar! (en voor alle zekerheid kocht ik de bordjes vorige week al zelf...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd vero.... Jammer voor ons ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor de winnares... Heel jammer voor ons ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is mazzel voor Vero! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai hopelijk maar één vero!!!!Ik win bijna nooit iets maar als ik iets win is het echt wel de moeite!!! Merci!!! Kan het precies nog altijd niet geloven!!!

    BeantwoordenVerwijderen