donderdag 6 december 2012

Kleur op tafel + giveaway

De Sint is zowat overal gepasseerd en hier en daar komt de kerstversiering alweer boven. De dagen zijn kort, het blijft donker, fotograferen is een marteling en mijn humeur kan eigenlijk niet tegen dat donker weer. Ik zoek dan ook graag mijn heil in kleurrijke voorwerpen.

Deze bordjes bijvoorbeeld. Een echt streepje zon aan de ontbijttafel. De tekeningen van Ingela P. Arrhenius had u natuurlijk al lang herkend. Ah, ja.


U wil die wel, zegt u? U kunt die krijgen. Inge van Kidsdinge stuurt een van jullie een setje van 4 bordjes op, netjes verpakt als een echt cadeautje.

Het enige wat u moet doen is hier een reactie nalaten en ons zeggen welk Kidsdinge item u de ogen uitsteekt. Simple as that. Dubbele winstkansen zijn er voor Facebook of blogvermeldingen.

Kidsdinge geeft wel vaker iets weg. Meer weten? Volgen kan op Facebook of voor uren kijkplezier ook op Pinterest.

Deelnemen kan tot donderdag 13 december, middernacht.

216 opmerkingen:

  1. Leuke bordjes, daar zou ik hier de tafel mooi opvrolijken! Net als de houten poëtische kleur potlood boom, die vind ik ook heel mooi maar de bordjes nog mooier:) Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastische bordjes! Ik ben helemaal weg van melamine-bordjes. Zo erg zelfs, dat we hier thuis de keramieken bordjes hebben verbannen naar onderin de kast en alleen nog ontbijten en lunchen van vrolijk gekleurde melamine bordjes. Mijn favoriet van Kidsdinge is dan ook een bordje: die met de appel. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, dat is niet moeilijk; de nesting dolls van Ingela zijn nog altijd een van de favorieten op mijn wenslijstje.
    Maar de bordjes zijn natuurlijk ook niet te versmaden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik waag mijn kans!
    En de weekplanner is één van mijn favorieten!
    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dingen die mij de ogen uitsteken? Een heel aantal eigenlijk, waaronder deze bordjes voor mijn meisjes. En voor mezelf deze leuke doos: Kleurrijke grote opbergdoos bloemenfeest.
    Zou super zijn moesten mijn meisjes uit deze bordjes mogen eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn! Mijn favoriet is het konijnenlampje! Héérlijk op de kinderkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! De schattige "Liefs" stempel Miss Honeybird zou hier wel op mijn bureau mogen liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh oh, hoer valt weer wat te winnen. Zo een leuke bordjes, die zouden hier wel van pas komen, met een klein spruitje in het vooruitzicht.
    Ik vind de orginele nesting dolls animals van Ingela P Arrhenius, de max., of het konijnenlampje,... Hm. Ik kan weer niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel keuze en veel mooie dingen, maar deze stoere viking mag ook in mijn living komen hangen http://kidsdinge.com/index.php?item=mooie-poster-stoere-viking-50x70-bora&action=article&group_id=13&aid=1931&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lap, na 2 seconden op die site ben ik al mijn mandje aan het volladen met kaartjes en washi tape. Deze vind ik anders ook wel geweldig: http://kidsdinge.com/index.php?item=geweldige-nesting-dolls-ingela-p-arrhenius&action=article&group_id=13&aid=2031&lang=NL
    Ik ding mee voor de bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, leuk, leuk! Ik vind de nesting dolls nog steeds helemaal geweldig. En ik ding graag mee naar de bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze geweldige nesting dolls Ingela P Arrhenius zou ik zo graag kopen om te pronken in de speelhoek van de kids, maar ook om te spelen hoor...
    Ik waag graag mijn kans voor die zalige bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kleurpotlodenboom vind ik super origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat eem prachtige bordjes! Mijn zoontje zou ze ook heel mooi vinden. Sinds een paar weken wil hij niet meer uit een kommetje eten, maar van een bord. Want borden zijn voor grote kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh juist de vorige borden ontwerpen gekocht en nu dit egeltjes bord instant love

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke bordjes, daar waag ik graag mijn kans voor!
    Super leuke dingen op de site, ben verliefd op het Roodkapje poppetje :-)
    Ik ga de give-away vermelden op mijn give-awaypagina.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give away. Ik vind de nesting dolls van dezelfde ontwerpster zo leuk. Die staan al heel lang op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi, mooi, mooi...
    Ik hou vooral van het schattig konijnennachtlampje voor de kinderkamer. Dat zou nog eens een kerstcadeautje kunnen worden want het is helemaal niet duur heb ik gezien.
    De bordjes zouden hier ook enthousiast verwelkomd worden, dat is zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allé op hoop van zegen!

    Het kartonnen poppenhuis van villa jardin vind ik prachtig.
    En van die bordjes word ik zelf helemaal vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat een leuke bordjes en wat zouden die goed van pas komen hier. Ik doe graag mee.
    Mijn favoriet, da's moeilijk kiezen maar als het ik echt moet kiezen ga ik voor de potloodboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOh, ik doe graag mee voor de bordjes. We zijn precies met vijf (en ik zou stiekem het vosje inpikken). Ik vind de nesting dolls van Arrhenius ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie bordjes, dat zou een mooi kerstkadootje voor mijn nichtjes zijn

    ik vind de dierenmatroesjkas ook wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb iets met bromtollen, ik kan het niet verklaren.
    http://kidsdinge.com/index.php?item=kleurrijke-grote-bromtol-23-cm&action=article&group_id=9&aid=23&lang=NL

    Ik heb noch blog, noch facebook/twitter, maar zeg alhier toch even: hiep hiep voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als het om kadoo te geven is, vind ik de Milestone kaarten geweldig schoon. Voor mijn eigen, dat mag ook eens he, zou ik de mini Labo trianle portemonnee kiezen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het konijnenlampje siert hier al op ons nachttafeltje, een absolute topper! De masking tape is anders ook wel erg mooi!
    En de bordjes natuurlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh die bordjes, die zouden mijn (dochters) ochtendhumeur misschien wel kunnen intomen? .... Net als de bloemenfeest opbergdoos ... al zouden er felle gevechten voor geleverd worden, denk ik .....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik wil ook wel graag mee doen met de give away. De bordjes zijn zeer mooi.
    Het item dat ik fantastisch vind is de potlodenboom.
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  28. DE 'GEWELDIGE POSTER CIRCUS OLIFANT' doet me spontaan glimlachen. (Ik ding dus erg graag mee naar die bordjes.)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De vraag is niet wat steekt je ogen uit! De vraag is wat steekt je ogen niet uit!!!!
    Allemaal leuke hebbedingetjes! Ik ben fan! Het eerste wat ik zou kopen zouden toch ook de bordjes zijn! Wij hebben hier ook nogal eens last van een ochtendhumeur!!! Dus ...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind de circusposters heel mooi!
    Maar de bordjes zeker ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Cool, die borden :) Mijn favoriet is de dinosaurus origami. Én de bordjes, want als ik ze niet win dan koop ik er zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De posters stoere viking en sterke circus man, daar ga ik spontaan van kwijlen. En de milestone kaarten heb ik altijd geweldig gevonden. De bordjes zijn ook echt geweldig, maar misschien komen ze eerder aan de muur te hangen dan op de ontbijttafel te staan. Hoe dan ook, geweldig spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De nesting dolls steken mij al een hele tijd de ogen uit, zo mooi!
    En die bordjes.. inderdaad instant happiness!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oh, het konijnenlampje is absoluut mijn favoriet!!! en die bordjes zijn super...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Er zijn weinig 'dinge' die mijn ogen niet uitsteken, maar als ik dan toch moet kiezen: de trekfiguurtjes (kat en wolf) zijn geweldig! Ik zou bijna ophouden met zelf geboortecadeautjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hun postkaarten, bijvoorbeeld de viking...
    Ik mag ze niet kopen, want ik zou het niet over mijn hart krijgen ze effectief te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik <3 Piep mag Mauw zeggen. Want die illustraties van Tom Schamp zijn echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (En ik weet dat blogger die hartjes niet wil maken maar ik blijf ze koppig gebruiken.)

      Verwijderen
    2. Ja, dus.
      Een beetje html code: & hearts ; maar dan allemaal aaneen.

      Verwijderen
  38. Ik heb mij al vaak moeten inhouden om het konijnenlampje nie te kopen. Ik vind het echt super, maar geen van de kids heeft het nodig :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, mijne sippe smiley is in stukken gehakt!

      Verwijderen
  39. Dat konijnenlampje is zo mooi!! Het appelbord ook en de poster van de maan ook... Ik doe heel graag mee met de gave-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke site... Zowel van jou als van Kidsdinge hahaha... Mijn dochter en ik zijn verliefd op puzzel Forest...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zo een vrolijke dingen op die site zeg! Die potloodboom is geweldig, de kaartjes ook, ... en de magneten van de draaimolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, zoveel toffe dingen seg! De bordjes zijn eigenlijk mijn favoriet, want dan kunnen mijn 4 kindjes elke avond eten in stijl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een leuke ontdekking, die site. Heel wat schoon dingen en mijn favoriet.. hmm, de Nesting Dolls van Ingela of neen, de leeuwenposter van Ingela, of neen, dat geweldig schoon notitieboek van Mouk... Teveel dus... :) En ja, die bordjes van Ingela zijn natuurlijk ook schoon. Dat met die poes, dat is eigenlijk ook wel een topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. de bordjes staan al op het verlanglijstje, samen met de Originele nesting dolls van Ingela!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Al lang fan van Kidsdinge! Vind de roze opbergdoosjes super voor mijn dochter haar kamer... staan op ons lijstje!
    En met binnenkort een eterke meer, komen deze bordjes zeker ook van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke bordjes! Ik doe mee aan de give away!
    Ik vind die uilen magneetjes ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mega-fan van het vissenbordje! Al was het maar omdat mijn 20-maandertje zo schattig 'viiiiis' kan zeggen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. heel toffe bordjes!!!
    Ik doe mee. Ik heb een top 3 in willekeurige volgorde gemaakt:
    nesting dolls, houten boom voor potloden, kleurrijke uilmagneetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oooh, de nesting dolls steken mij al heel lang de ogen uit. The modern baboeshkas zeg maar, geweldig mooi zijn die. Ik duim voor mezelf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat is hier plezant bij jou zeg. Deze zou ik ook wel willen voor mijn metekindje. Ik plaats een linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe heel graag mee. Maar ben helaas niet de enige zie ik :-) ik vind de stijl geweldig. Het konijnenlampje overweeg ik voor kamertje van kleine man. We zijn nog op zoek naar een klein lichtje zooo schattig. Maar er zitten ook super leuke puzzels tussen als kleine meid dalijk iets ouder is of gewoon voor mezelf haha. En de kaarten... Die ga ik absoluut onthouden, heel vrolijk! Ik zal even reclame voor jullie maken zodat ik mijn kansen nog iets verder verklein, boehoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een super leuke bordjes. Ook de bromtol vind ik helemaal geweldig. Doet mij aan vroeger denken! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ooh wij willen ook een kansje wagen.
    Het leukste vinden wij het konijnen nachtlampje en de melamine bordjes die zijn zo fleurig en de stempels van honeybird.
    Wij zetten alvast een linkje op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Pas heb ik van die bordjes besteld. Voor anderen dan...schot in de roos. Dus een setje voor me-and-my-kids zou erg leuk zijn: voor mij, van Kidsdinge. Het konijnelampje heeft hier met Sinterklaas zijn intrek genomen. Cute! Milestonecards en Inou de Poes-trekdier vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik heb er onlangs 4 bordjes besteld, maar deze nieuwe collectie is ook heel erg mooi! Ik zou ze maar al te graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Die oceaan-puzzel van Djeco vind ik prachtig, of die animal nesting dolls of ... Of ... Moeilijk kiezen met zoveel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. De baby milestone kaartjes blijven mijn favoriet, ook al is mijn meisje al 15m... Graag voor mij een streepje vrolijkheid bij het ontbijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik heb iets met de poster "moon fur neil armstrong"....

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Een beetje zon kan nooit geen kwaad. Vos en egel krijgen hier voorrang. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor Anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oeps foutje hierboven... ik vind de nesting dolls gewoonweg subliem. En die bordjes zouden perfect op mijn dochters muntgroene muur passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik zie ons al aan de ontbijttafel zitten met deze super mooie melanine bordjes, ontzettend vrolijke kleurtjes!
    Hier vallen de Djeco puzzels erg in de smaak van Kidsdinge

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lap, weer een leuke webshop leren kennen...de konijn nachtlamp vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Daaruit kiezen! Das toch flink moeilijk... maar als ik echt maar 1 ding zou mogen nemen, dan zou ik voor schattig konijn nachtlampje gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. man man, zoveel keus eigenlijk. ik vind idd de bordjes zeer kleurrijk en mooi. en de fantastisch mooie stickers

    BeantwoordenVerwijderen
  66. de nesting dolls vind ik super en ik ben zeker dat mijn dochtertje er uren mee zou spelen. Maar puur decoratief zijn die ook al de moeite. Net als die mooie bordjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh leuk! Ik doe ook graag mee. Wat een leuke webshop, het hamertje tik spel is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Fan van alles van DJECO!! Immer prachtige illustraties, vrolijk en vol nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. superwebshop! heel erg mooi!! voor mezelf vind ik de theetas heel erg leuk en voor mijn prinsesjes zou ik kiezen voor een boekje uit de sprookjes en vertelselspag (vos en haas of spoken bestaan bestaan niet...) och gewoon super!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw, wat leuk!
    Een lief vriendinnetje van mij heeft een vis die ze zeer goed verzorgt. Zou dat bordje misschien wel aan haar doorgeven, die met die vis dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. waaauw! de bordjes zijn super, misschien eten de kinderen dat iets sneller om de tekening op hun bord te kunnen zien... valt te proberen nietwaar!
    een superleuk item op de site van kidsdinge blijf ik de snormagneten van Bora vinden, magneten die de toffe kindertekeningen eens niet verpesten door hun aanwezigheid!
    groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Het Patrix Snelheids Spel van Djeco, om nog even in de 'Sint-sfeer' te blijven. Ik voel de 'pret' al opkomen als ik nog maar naar het spelleke kijk. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. wahauuw zo'n mooie bordjes! En ander schoons dat mijn ogen uitsteekt zijn de nesting dolls.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oooh, zo mooi, en die nesting dolls zijn ook fantastisch.
    Die bordjes zouden fantastisch staan op onze ontbijttafel !
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. De milestone baby cards in het nederlands!
    Superschattige bordjes trouwens, moest onze stapel borden niet zo hoog zijn, ik zou ze meteen aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. 4 bordjes zeg je? Hier wonen toevallig 4 kindjes! Komt dat dus even heel goed uit :)
    Mijn favoriete item is de bromtol, uit pure nostalgie, ik zie me nog zitten als kind, uren tollen en kijken naar de voorbijdraaiende kleurenpracht!
    (ik zet een linkje op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Mijn dochtertje wil zo graag eens een egel eigenhandig vastpakken, ze blijft geloven dat het beest aaibaar is... Bij deze: bordjes welkom!
    Nele Jespers

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wauw.. De poster Moon fur Neil Armstrong!
    Deze hangt bij ons op de overloop en wij wensen hem altijd een goede nacht als wij de kindjes naar bed brengen. Het hoort bij ons ritueel!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. De bordjes zijn zoooo mooi! Hier wint de vos het van de andere dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Deze bordjes zouden een super aanvulling zijn op de 2 posters van Ingela die beide zoontjes op hun slaapkamer hebben. Daarmee is ook direct duidelijk dat mijn favoriete dingen alles van Ingela is!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik vind het schattig uil bordje van Ingela Arhennius toch echt het mooist !

    BeantwoordenVerwijderen
  82. die niet waagt niet wint, ook al zijn er al zoveel deelnemers.
    Mijn favoriet : de 6 snor-magnetenset van Bora!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. de milestone baby cards voor mijn kersverse dochter van een weekje oud!!

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Weet je wat mijn ogen uitsteekt? Die bordjes, wat zijn die toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. De Stempel met Post erop voor op het zelfgemaakt geboortekaartje van ons volgende spruitje (14 februari ) zou ik wel willen vinden onder de kerstboom. En die bordjes mogen er ook bij, kerstman, als ik niet zou winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. De stempel met Liefs op, vind ik heel schattig! Net als deze bordjes trouwens. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik vind die milestone baby cards zooo leuk, maar geen baby in de buurt dus niet direct nodig :-) maar het konijn-nachtlampje zou prachtig staan op de kamer van m'n dochter (of gewoon in de living ofzo).
    Ik deel jouw giveaway op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik vind de circusmagneten van Bora heel leuk op Kidsdinge. En de bordjes natuurlijk, want ik verzamel van die borden.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik doe ook graag mee!
    De cookies om je sleutels te versieren(http://kidsdinge.com/index.php?item=sleutel-versiering-cookies&action=article&group_id=24&aid=207&lang=NL) steken mij echt de ogen uit. Vooral omdat mijn lief zot is van die koekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Het konijnelampje is echt te gek; maar de bordjes zijn toch mijn favoriet, had het zelf niet beter kunnen kiezen! En aangezien ik hier 4 kiddies heb, komen die bordjes goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. De rood-wit-blauwe washi tape vind ik de max, en ook het konijnenlichtje zou hier een mooi plekje in huis krijgen. De bordjes zijn ook supertof, dus wij wagen graag onze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een leuke bordjes!
    Ik vind alles uit de winkel van kidsdinge wel leuk maar als ik echt moet kiezen ga ik voor het konijnenlampje, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik vind de puzzels zooo leuk! En wie wil deze leuke bordjes nu niet graag winnen?! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Was ik zelf terug maar kind! Die kleurrijke bromtol deed me nostalgisch voelen en de Moon poster zou zo leuk zijn in Stans kamer! wat een leuke shop! Weer eentje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oh wat een mooie spulletjes en als ik zo'n kaart zou krijgen zou ik daar heel erg blij mee zijn! Ik ben vooral gek op de vosjes. De bordjes zijn ook enig! Ik ga het onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ook al is de kans klein dat ik hier win, ik heb likkebaardend (?) naar de site gekeken. Konijnnachtlamp, kaartjes, tape, een paar puzzels...eum moet ik echt kiezen? Bon, dan nu mijn kwijl afkuisen en kaarsen branden voor Maria en konsoorten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Vosbordje! Geweldig!. Ook favoriet: het konijne-nachtlampje en de fleurige masking tape rolletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Maar ik vind alles leuk, en deze bordjes staan al langer op ons verlanglijstje. ik heb wel nog even mijn werk, met alles te bekijken en repinnen. dus doe ik alvast mee, bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. De geweldige nesting dolls steken hier twee ogen uit. Maar die bordjes zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Whoehoew, ik doe héél graag mee. Heb ze nog niet, maar ze zijn wel héél mooi. Ondanks dat ik nog geen kindjes heb, vind ik de milestone babycards wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik probeer ook. Heel leuke bordjes met levendige kleuren.Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. grote fan van de borden (en de kinderen nog meer....). Momenteel fan van washitape dus deze kunnen er zeker bij ;) http://kidsdinge.com/index.php?item=masking-tape-set-4-stuks-streep_blauw&action=article&group_id=26&aid=1052&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Er is zoveel dat ik mooi vind! De stempels, de kleurpotlodenboom, en 'alle' bordjes....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik vind de LIEFS-stempel heerlijk om aan elk zelfgemaakt pakje te hangen, staat zeker en vast op mijn kerst-lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. joehoe!!!! zo mooi, maar ik kan niet kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Hoe kan je daar nu uit kiezen? Da's allemaal mooi en leuk en hebbehebbe!
    Maar het vogelhuisje-spaarpotje vind ik heel mooi en de magneetjes en de bordjes en de nesting dolls en de kleurpotlodenboom en .....
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  107. De bordjes zijn super mooi maar het muziekinstrumentensetje ziet er ook leuk uit. Klinkt het ook mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik vind die "handmade koekjes stempel" wel iets dat ik ooit nog zou willen, linkje op mijn blog en zal ook via FB delen, onder Lekkerbekkenmaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. ik waag zeker mijn kans voor zoveel kleur op mijn tafel!
    Mijn favoriet is het konijnenlampje! http://www.kidsdinge.com/index.php?item=schattig-konijn-nacht-lampje&action=article&group_id=13&aid=1799&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Intersant winkeltje. Moet ik onthouden!

    Ik vind de leeuwenposter wel iets voor dit gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ja, die Nesting Dolls blijven toch mijn ogen uitsteken. Die zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wat een mooie bordjes! En verder is de oceaanpuzzel mijn favoriet! Of de ark van Noah poster... Moeilijk kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Een tijdje geleden bij Kidsdinge een houten puzzel van Janod gekocht met allemaal houten diertjes. Mijn dochtertje is er weg van. Ik zelf vind de potloodboom wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wow zulke mooie bordjes! Mijn eerste kennismaking met al dat moois dus meteen een voorkeur kiezen is moeilijk. Ik waag wel graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. even op de site geneust!!! die arabesque doos zou prachtig om mijn spulletjes passen!! ik ding ook graag mee voor die lieve bordjes, wat zullen die vrolijk op je tafel staan!

    gr, rike

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik heb juist de sleutelcookies opgehaald.
    Zo'n lieve en gedreven madam!!!!
    De cookies vind ik geweldig, maar nog geweldiger zijn voor mij de schriftjes. Was ik nog maar een kind! (maar nee, als grote mens kan ik die ook wel volschrijven)

    BeantwoordenVerwijderen
  117. ohhh ik waag mijn kans!!! En ik wil al zo lang de baby milestones cards, maar mijn kinders zijn al te oud en niemand uit de vriendenkring produceert er een baby ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Precies die bordjes, daar droom ik al tijden van..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. onze leeuw en tijger boren kunnen nog wel wat mooi gezelschap gebruiken! en die poster van de maan, die vind ik ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wat een toeval. Ik bestelde er net de kleurpotlodenboom voor een van de jongens, maar vooral eigenlijk omdat ik hoop hem ooit te erven als hij afgeschreven wordt door opschietend pubergeweld binnen x aantal jaar. Zo'n kleurrijk vis-bordje vinden de jongens nu ook heel leuk, met een Opa Vis in de familie. En dat bordje wil ik ook wel erven later ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik vind die stempels van MissHoneybird, vooral de Liefs-stempel echt mooi, maar ook bij de wenskaarten zijn er hele mooie. En die melaminebordejs zijn keischattig. Tja, zomaar één iets moeten vernoemen is echt wel heel moeilijk hoor, er is zoveel moois in die winkel !

    BeantwoordenVerwijderen
  122. de knipkaartenkalender is echt iets voor mij. Geen excuses meer zoals "ik wist wel dat het je verjaardag was, maar ben niet in de winkel geraakt voor een gepast kaartje"

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Oh, ik ben fan van de poster 'sterke circusman' van Bora. Zo leuk! Ik deel je ook nog even op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. al die creatieve dingen zijn leuk voor mijn kinderen, zou ze onmiddellijk allemaal kopen als ik genoeg centjes had ... de dochters hier hebben die sjablonen van prinsesjes en amuseren zicht er rot mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Zo'n lieve bordjes, zouden hier perfect passen... Verder vind ik de potloodboom super origineel en decoratief! De rest ook maar de boom steekt eruit, ideaal voor mijn creatieve prinsesjes. Groetjes. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik heb de site via je blog leren kennen en direct een bestelling geplaatst! mooie posters en keertjes van bora!
    De bordjes hebben we nog niet maar zeker een favoriet! En op facebook al lang gedeeld en al veel mondelinge reclame gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Joke Holbrecht6 december 2012 22:32

    ik heb onlangs met de vos in mijn handen gestaan, maar dat egeltje zat er niet tussen! supermooi bordje! als mijn kindjes hun bo'kes dan niet op willen eten, dan weet ik het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ohh zo leuke bordjes.
    Mijn favoriet is de Prachtige portemonnee triangle Mini Labo.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. De Lion poster... Maar zo ongeveer ook alle bordjes denk ik. Superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. De jongste baby in onze vriendenkring is Wannes Devisch... Het visjesbord zou een fantastisch cadeautje zijn voor als we samen met hem het nieuwe jaar inzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Voor mij zijn er veel toppertjes,maar als ik dan toch moet kiezen....de mooie poster van de gewichtheffer en de snor-magneten......en die prachtige bordjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Haar tekeningen zij echt geweldig!

    Ik ben helemaal gek van het konijnenlampje. K weet niet of ik hem wel op de kinderkamer wil, hou hem precies liever zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Zo mooi, die bordjes ... zouden hier beeldig staan!
    De gekleurde papieren origami ballen vind ik ook prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  134. De bordjes zijn enorm schattig, maar de konijnenlamp is ook super... ik weet wel waar ik mijn volgende kerstkadoo's kan vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Eerlijk waar, ik zou die hele winkel kunnen leegkopen. Te veel moois om er maar één dingetje uit te kiezen. Kleur op tafel, dat is hier altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. De creatieve setjes vind ik altijd leuk om mijn dochter bezig te houden!!
    Het bordje met de roze met de vogel vind ik ook super!
    Mijn dochtertje zou er direct beter van eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Dat vosjes-bord is één van de leuke kinderdingen waar ik mijn kleindochtertje intens veel plezier mee zou doen.
    Alle mooie dingen met dieren (jungle liefst) zou ik mijn favorieten durven noemen.
    Ik kende deze fijne webshop nog niet....ga hem meteen linken naar de kinderen....voor de kleinkindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Hey, mijn dochter van vier heeft voor haar verjaardag de dierenmozaïek van djeco gekregen en was daarover alvast dolenthousiast. Dochter blij, mama blij! :-)
    Nu zo'n kleurrijke bordjes erbij, dan is alvast het hele gezin blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. euh... hebt ge even? Alles!! De tapes, de kaartjes, de bordjes, de hebbedingen voor mama,... 't steekt mij allemaal de ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. De prachtige opbergdoos Arabesques Mini Labo past helemaal in de stijl van onze dochter: frulletjes, prulletjes én kleurtjes... Thumbs up!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ik hou wel van de retrostempel met Thank you er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Leuke spulletjes, alles! Maar kiezen moet, dus dan die prachtige poster Moon fur Neil Armstrong!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. moeilijk om er iets uit te kiezen, wat een leuke collectie!!!!!!! allée dan toch maar de houten puzzel

    BeantwoordenVerwijderen
  144. oh die geweldige nesting dolls Ingela P Arrhenius natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Eigenlijk is alles leuk! Maar als ik dan toch moet kiezen...
    De Ingelabordjes en de konijnenlamp (ok, dit zijn nog meerdere dingen haha)

    Groeten Siger

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Zonder twijfel: de bordjes zijn mijn favoriet! Ik zie hierin een voorteken dat ik ga winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blog- en Facebookdelen geeft extra kansjes? Steek mij dan nog maar twee keer extra in de pot!

      Verwijderen
  147. Tegen zo'n leuke give-away zeg ik niet nee! Ik ben vooral fan van de BORA-wenskaarten!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  148. wat steekt mijn ogen uit? Dat is niet moeilijk, die bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Die bordjes zijn super!
    En de piratenpuzzel dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Het heerlijke eiland van Koning Torelore, de drakenpuzzel en de oceaanpuzzel en dan ook de nesting dolls :) En nu gaan kiezen wat het wordt voor kerst, z'n verjaardag... :)
    Ook de bordjes zijn heel mooi, dus graag kandidaat om ze te winnen!

    Liesbeth + Pepijn + Frederieke

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ikke, ikke, ikke, alsjeblieeeefft.
    En ik vind de nesting dolls van mevrouw Arrhenius ook al zo mooi..
    Liefs van mij
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wat een vrolijke bordjes. Mijn zoon is momenteel helemaal weg van houten puzzels, dus de houten puzzel van de zoo staat op de verlanglijst met Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. O wat een leuk webwinkeltje. Kende ik nog niet. Staat nu al bij mijn favorieten. Toeval wil dat ik deze morgen nog één van de bordjes van mijn dochters gebroken heb... Foei, mama. Misschien kan ik dat snel weer goed maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik heb zelf nog geen kindjes, maar als juf ben ik wel verlekkerd door het cotcot panik denkspel. De sint bracht het niet, maar als kerstpakje kan het ook wel...
    En natuurlijk die bordjes: wat leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Tussen de wenskaarten zitten heel wat exemplaren die ik mooi vind. En uit de stempels zou ik ook wel mijn favoriete exemplaar kunnen kiezen. Mooie website trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Oh oh oh, wat een kleurige vrolijk makende bordjes! Ideaal voor mijn kleinste meid, die het wat moeilijk heeft met patatjes leren eten! En het konijnenlampje, dat is mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Het bordje met de egel vind ik superschattig. Mijn kids zijn trouwens weg van egeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Hier wil ik mijn kans ook wagen! Die bordjes zijn geweldig... Net als de nesting dolls en de portemonnee en de masking tape en... Wel, alles eigenlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Wie niet waagt...
    Zelf ben ik weg van de Mini Labo puzzels!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Misschien is het wat teveel van het goede, maar ik waag toch mijn kans! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  161. ik hou echt van de posters!
    de borden zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. die borden zijn helemaal te gek, maar ook de stickers van Djeco zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Alles van Bora vind ik goddelijk schattig & stoer tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. zalige bordjes zijn dat... en natuurlijk heel veel moois op de site ook... moeilijk kiezen dus... maar die bromtol, dit blijft toch altijd wat nostalgie...

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ik waag mijn kans voor de bordjes, die kunnen hier zo vreselijk goed gebruikt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Katrien Van Mulders8 december 2012 20:16

    Ik vind de vloerpuzzels van Janod fantastisch! Ik heb je giveaway ook gedeeld op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Amai, moeten wij daar één ding uitkiezen?
    Dat steekt allemaal mijn ogen uit!
    Misschien vind ik die milestone baby cards het leukst. Toen ik die ontdekte, waren hier al heel wat milestones gepaseerd, dus jammer genoeg te laat...
    Ik zal de give away ook delen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Op de "wat steekt je ogen uit"-vraag
    Blijft mijn antwoord vaag...

    Kiezen vind ik namelijk niet zo fijn
    Ik denk dat ik met zowat alles blij zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Poeh wat een keuze, die is er reuze...
    Dan ga ik toch voor de Nesting Dolls, fantastisch..
    Ben zoiezo weg van bijna alle spullen op kidsdinge...

    BeantwoordenVerwijderen
  170. KatrienVereycken9 december 2012 15:14

    Wat mijn ogen uitsteekt is de magnetische weekkalender. Een mooie manier om wat structuur in huis te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Mooi, daar zullen mijn kleine tafelgenootjes met extra veel plezier van eten! Mijn favoriete kidsdinge is de Creatieve tekenset & spelletjes doos Djeco.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Mooi, daar zullen mijn kleine tafelgenootjes met extra veel plezier van eten! Mijn favoriete kidsdinge is de Creatieve tekenset & spelletjes doos Djeco.

    BeantwoordenVerwijderen
  173. deze puzzel vind ik leuk: Relief puzzel In de wei Djeco 18mnd

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Die bordjes vind ik gewoon super! Zeker dat bordje met die vis erop! En wat mijn ogen uitsteekt? Ik kan niet kiezen! Mag ik al 2 zaken opnoemen? De konijnlamp en de handmade cookiestempel! Ik ding mee voor de bordjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Waaauw!! Wat een leuke webwinkel! Die wordt genoteerd ;-) Moeilijk kiezen wat ik dus het liefst of leukst vind... Ik zou wel willen gaan voor 1 van de stempels, bv. de Thank you of Have a nice day, of anders het konijntjes-nachtlampje. Of de stickers of masking tape. Mmm. moeilijk dus. Maar de bordjes zijn hier dus bijzonder welkom, want ik vind ze heerlijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. De kleurpotlodenboom is echt wel super!
    Leuke give-away !

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Tof, laat maar komen, die bordjes!
    Wij zijn hier grote fans van zowat alles van Djeco, maar ook bij de wenskaarten zitten er hele mooie.
    Een linkje op mijn blog komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Ach ik was op slag verliefd op de Handmade muziek mobiel uil Roze. Wat zal onze Fyléne dat geweldig vinden. En die vrolijke bordjes helpen zeker mee dat ze hun bordje leeg eten. Al zou het alleen al zijn om te zien hoe mooi het bordje is ;-) Groetjes Anita
    a.tuuk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  179. WAW! heerlijke site. de stoere viking poster is mijn favorietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Zo'n leuke bordjes!! Ik doe dan ook graag mee! Wat betreft het leukste ding op de site van Kidsdinge.... Dat was moeilijk, het is allemaal prachtig. Dochterlief en ikzelf vinden het konijn nachtlampje het leukst en schattigst,...

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Euh...195ste?! Tuurlijk doe ik toch nog mee... die bordjes zijn toch echt de max!!! En alles van Kidsdinge is zalig en verleidelijk en gevaarlijk....Ik zet ook een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  182. De Nestling dols van Ingela P Arrhenius staan al heel lang op mijn lijstje. De nieuwe uitvoering vind ik helemeaal om te smullen. Ik schreef al eens over Kidsdinge op mijn blog wwww.dekleinegeit.nl en zal deze winactie ook een share geven op mijn facebook account. Alles om te winnen;-) Fijne dag. Groetjes Saskia van der Meer

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Wat mij de ogen uitsteekt? De masking tape met gele bloemetjes, datte!

    BeantwoordenVerwijderen
  184. zo moeilijk te kiezen! de houten puzzels, de vikingposter en natuurlijk, hoe kan het ook anders, die bordjes... zucht... zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Ik waag graag mijn kans, wie weet ;-). En het is echt moeilijk kiezen, maar de Triangle mini labo portefeuille vind ik echt mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Zo mooi en zo veel kleur! De langste dag is bijna daar, dan kan het enkel maar beteren!

    BeantwoordenVerwijderen