dinsdag 1 januari 2013

2012 in foto's.

2012 was een heftig jaar. Er was Van Katoen, de communie, het boek. Om over de zorgen over mijn vader nog te zwijgen. Niettemin had alles - ondanks die grote inpact op ons gezinsleven - ook hele mooie kanten. De ervaringen die ik dit jaar mocht opdoen, de mensen die ik leerde kennen, dat was allemaal keihard de moeite waard.

Toch proberen we hier om in 2013 iets minder ambitieus te zijn. Iets meer neen te zeggen. Iets minder hooi op onze vork te nemen. Ons voornemen voor dit jaar: wat meer terugplooien op ons gezin. Samen leuke dingen doen, dat vooral. We begonnen al goed en legden gisteren onze vakantie voor deze zomer vast. Na meer dan tien jaar trekken we terug naar ons geliefde Schotland. Daar kijken we al zo ontzettend hard naar uit.

Op verschillende blogs zag ik mooie overzichten. Dat was zo fijn om te zien dat ik er ook graag eentje wou maken als herinnering.

Ons bezoek aan Londen mocht uiteraard niet ontbreken. Net als alle winderige uitstapjes naar zee. En alle gekke snoeten die me telkens deden beseffen hoe erg ik van hen hou.

overzicht2012_foto

Op naaivlak begon ik het jaar met een reeks hemdjes, overwon ik definitief mijn jurkenangst, deed nog wat t-shirtbandwerk en sloot af met een stapel Jacobbroeken.
Kleursgewijs had ik in 2012 overduidelijk een voorkeur voor blauw en geel. Met hier en daar een beetje fluo.

overzicht2012_naaien

We wensen jullie allemaal een fijn nieuw jaar!
Dank je wel voor jullie aanwezigheid en sympathie!

29 opmerkingen:

  1. Dikke kus voor het nieuwe jaar.
    5 stuks, voor elk eentje.

    't Was gezellig gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou een gezellig nieuw jaar! Ik kwam en kom hier graag lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie zo graag jouw foto's! Geniet maar keihard van 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie alle goeds voor 2013... en meer dan duizend maal dank om alles wat je hier laat zien!
    Dikke kus,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zijn al twee keer naar Schotland geweest en het is daar prachtig. Hoop dat je er deze zomer erg van gaat genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jullie een pracht van een jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super overzicht van een intens jaar! Ik wens je een rustig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's !
    De beste wensen voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaroverzichten zijn geweldig! mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aan het begin van het nieuwe jaar wens ik jou en je gezin: veel gezondheid en geluk, 12 maanden aan een stuk! Bedankt voor je inspiratie, en groot gelijk dat ja aan je gezin denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een fantastisch 2013 vol mooie en positieve herinneringen...ik wens het je vanharte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zet em op met onthaasten! En blauw-en-geel nog maar even door in 2013. Ik word er wel blij van. Beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook blauw geel trouwens: jullie boek dat nu eindelijk op mijn keukentafel ligt. Dikke dikke complimenten voor al dat moois.

    Een fijn '13 voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. al het beste, ik kom hier 2013 graag terug!
    en voor mezelf: alles maken uit het boek dat hier onder de kerstboom lag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je een super 2013 met veel inspiratie & goesting!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!
    Ook in 2013 blijf ik je blog volgen!
    Ik wens jou en je gezin een leuk jaar, veel tijd om te genieten van gezin en hobby!
    http://stikplezier.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik wens je een rustig 2013 met leuke momenten in het gezin en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2013 warme wensen voor jou en je gezin!! Dat het een onvergetelijk jaar mag worden!
    Wow, zo mooi, dat overzicht van jou. Dat zijn we natuurlijk gewoon van jou, maar toch, jou vrolijke foto's toveren elke keer weer een lach op mijn gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Plezant om te zien en te lezen! Ik wens je een super 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd zalig jouw foto's! Fijn nieuw jaar! En ik ben je nog steeds niet tegengekomen in Gentbrugge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schotland is prachtig, daar gaan jullie van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prive en op naaivlak....fijn overzicht.....
    meer balans in je leven is een mooi streven! (daar ga ik ook voor ;-))
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van hieruit ook de beste wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooie foto's
    sober maar sfeervol

    BeantwoordenVerwijderen