donderdag 21 februari 2013

De winnaar.

Neen, neen, ik was u niet vergeten. Laat ons zeggen dat het bedenken van een trekking die iets minder 'vuiligheid' met zich bracht nogal wat voeten in de aarde had.

Deze keer gingen we weer voor het potje, edoch niet met briefjes. Om beurt mochten ze een bolletje vissen, er werd geturfd en wie de blauwe viste, dat was de winnaar.

Het lot bespaarde mijn kinderen een indigestie, want al na 20 bollekes kwam er blauw uit de pot.

Liesbeth, jij bent de winnaar van een halve meter roze tafelzeil. Stuur je me een mailtje?

blauw

20

9 opmerkingen:

  1. Je kinders zullen ongetwijfeld blij zijn geweest met dit origineel idee!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele manier om de winnaar te loten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gevonden! :) Daarmee hebben de kinders er ook nog iets aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om op die manier de lottrekking te houden! Er zaten er nochtans héél veel in. Dat had anders kunnen uitdraaien voor de kindertjes ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha origineel! En de kindjes zullen er ook geen probleem mee hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liesbeth, las ik en ik dacht: ikke? Ben maar even gaan natellen, nr. 20, ja dat ben ik!
    Joepie! En merci!

    BeantwoordenVerwijderen