Oon doet van broekenbandwerk. De twijfel edition.

vrijdag 15 februari 2013


We gaan dus nog even door op hetzelfde elan. Deze keer de meest basic Jacob, zonder gulp, zonder nepgulp, gewoon 4 panden aan elkaar + zakken + een tailleband én een knoop erop. Als dat niet simpel is.

Ik was niet zeker over de kleur en wou dan ook Jacobsgewijs niet all the way gaan. Maar deze is ook goedgekeurd door de zoon. En de dochter (héél belangrijk).

Dat blauw past trouwens perfect bij het blauw uit zijn gele lievelingst-shirt. Topmatch!

lichtblauwe basisjacobF.lichtblauwe basisjacobF.lichtblauwe basisjacob

Gabardine: Koekepeertje

16 opmerkingen:

  1. Past prima bij zijn t-shirt en zijn bleke huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ééntje ligt hier ook al klaar voor mijn mini-man tegen het lentefeest van de zus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen reden tot twijfel. Instant vrolijkheid. Ik pin voor mezelve :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super ! (en lekker snelle versie met een elastiek over gans de tailleband)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo, wat een goed idee om de franjes weg te laten. ik ga dat overnemen als ik eindelijk eens aan de broeken verder ga doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een knap ventje toch, die zoon van jou! De guitigheid in zijn oogjes en dat lichte grijnsje rond zijn lippen op de tweede foto... Daar past zo'n felblauw maar al te goed bij! Mooie versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. héél mooi, dus zeker geen twijfel mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superbroek! en supercombinatie! Gaat die knappe zoon van je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kinderen van u, die zijn toch al lang opgegeven bij de bureaus als kindermodel, hoop ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de combinatie van de broek en het t-shirt geweldig mooi. Hij ziet er ook heel gelukkig uit met zijn nieuwe tenue :)

    BeantwoordenVerwijderen