zaterdag 23 februari 2013

Oon just ♥ Ingela P. Arrhenius

Ingela P. Arrhenius is een naam die hier ten huize klinkt als een klok. En in veel huizen met mij. Volkomen terecht overigens. Wij zijn fan van die ogenschijnlijk simpele, maar ons toch met een ingenieus kleurspel intrigerende tekeningen.

Posters, borden, kaartjes... Elke dag komen wij haar wel ergens in huis tegen. We zagen hier pas nog meer moois verschijnen en lieten ons wat gaan. De zoon die in een ware memory-fase zit, hoefde maar eens met zijn ogen te knipperen en de Ingela P. Arrhenius edition zat al in een pakje richting ons. De nieuwe honeycomb figuren staken vooral de dochter haar ogen uit. Zij zag haar kamer al meteen wat meer aangekleed.

Zijn jullie ook zo'n fan? Iemand zin in honeycombs om de kamer op te fleuren? If so, laat me weten of jullie net zo gek zijn op haar designs of als jullie wat anders zouden kiezen uit de winkel! 1 winnaar krijgt drie pakjes honeycomb figuren toegestuurd. Sharen geeft een extra kans.

memorymemorymemoryIhoneycombshoneycombs

Deelnemen kan 1 week lang t.e.m. zaterdag 2 maart.

Kidsdinge vind je ook op Facebook en op Pinterest.

61 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Die honeycombs, maar nog meer het memoryspel! Dat zou hier alle dagen mooi op tafel mogen blijven liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En te denken dat ik morgen zou bloggen over Ingela! Wij zijn hier thuis ook echte fans, ik denk dat ik een beetje Zweeds bloed heb. We zijn ons nieuwe huis aan het opsmukken dus ik zou gaan voor de poster van de maan, geniaal, of die van de ark van Noah. Zouden goed staan naast onze andere posters uit Stockholm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke plaatjes zijn dat toch. Ik denk dat het memoryspel hier ook wel gekozen zou worden. De kinderen zijn er nu net oud genoeg voor om het samen te kunnen spelen. Even in gedachten houden voor hun verjaardag. De honeycombs zullen vast een mooi plekje kunnen krijgen in ons toekomstige huis.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie vindt al die tekeningen nu niet geweldig!!?? Ze zijn zo heerlijk vrolijk, gewoon eenvoudig maar toch supermooi! Ik zou de babouchka-figuren wel willen (de diertjes dan) en die bordjes zijn ook geweldig, vooral de vos en de kat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry!
      /me steekt haar vinger op.
      Ik heb er niks tegen, maar om ze nu geweldig te vinden?

      Verwijderen
  5. Super leuke tekeningen inderdaad. Ik zou gaan voor dat groene melamine egelbordje, nu mijn zoon in een "egelfase" zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze tekent fantastisch mooie dingen! De bordjes zijn hier al een hit, als ik mocht kiezen, ik koos de baboeshka-dieren. Mijn zoon zou die een hele dag in en uit elkaar halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook grote fan van Arrhenius van alles eigenlijk, het memoryspel, de melaninebordjes, de posters... Maar geen geld heb mij zonet juist iets te dicht tegen de bumper van een dikke auto geparkeerd. De honeycombs zouden welkom zijn in de kamer van de kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het memoryspel vind ik ook super! En de bordjes ook. En ook het mosiacset zou ik leuk vinden voor mijn zoontje. Zoveel toffe dingen op die site!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, alles wat is echt zo mooi he! Moeilijk kiezen! Ik vind de eetbordjes wel heel leuk, vooral die met de leeuw, het vosje en het roodborstje!

    Maar het memory-spel is helemaal geweldig! Dikke liefde daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben net fan geworden ;-)
    Was als kind zelf helemaal fan van memory... maar hoop dat mijn neefjes en nichtjes en eigen kinderen later even blij mee zullen zijn met deze fantastisch originele versie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die nesting dolls helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja! Love Ingela P. Arrhenius, al blijft het momenteel nog bij kijken. Ach jong, als ik volgend jaar een kot heb laat ik me helemaal gaan. Met het geld van mijn 18e verjaardag, ofzo. Die bordjes! Die memory! Die posters!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het Memoryspel is superzalig! De twee oudste zouden er onmiddellijk fan van zijn, en moeder misschien zelfs nog wat meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het Memoryspel is echt heel mooi, ik zou er zowaar nog graag gezelschapsspelletjes van beginnen spelen ... En de Nesting Dolls blijven ook mijn ogen uitsteken! En dan die bordjes ... ik kocht ze zopas voor het nichtje, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo schoon! Ik ben helemaal zot van de nesting dolls én van het walvis- en poesbordje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook hier in huis is memory favoriet. Het huidige memory spel is dus al aardig versleten. Deze versie is echt prachtig. We doen dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie vrolijke plaatjes! Wij zouden voor de posters gaan (met de leeuw), maar het memory spel is ook echt prachtig. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik herken heel veel van de memory-plaatjes van het memoryspel waar wij 30 jaar geleden mee speelden en dat nu nog regelmatig bovengehaald wordt door nichtje & neefje bij mijn ouders. Dus ja, volop fan van het memoryspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind die memory echt fantastisch! Die posters en die bordjes ook. vooral die met de walvis. Of misschien zie ik nog liever die 'baboucka's' (hoe schrijf je dat eigenlijk?)
    Ja, die vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super!!! Die honeycombs zijn geweldig!!! Hoewel de posters ook zalig zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zeg, tis niet te doen om te moeten kiezen uit zoveel leuks... ik blijf dus maar veilig bij de memory hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat spreekt voor zich. Ingela is een bron van inspiratie voor veel mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zalig gewoon! Ik ben helemaal weg van de honeycombs... al vrees ik dat kleine Eva daar destructief tegenover zal zijn; ze is vandaag net elf weken oud ;-)
    Doet me hard denken aan figuurtjes die vroeger soms rond rietjes te vinden waar en die ik als kind spaarde om er later andere dingen mee te knutselen... Maar zo'n mooie kleurrijke figuren heb ik nooit kunnen tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooi, die memory! ik heb echter al veel retroversies van memory, dus ik zou de originele nesting dolls of poster van ark van noah verkiezen! mooi hoor! (ps ik kende Ingela nog niet, ga er ook eens verder over opzoeken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi! Ik ben niet bekend met Ingela. Maar als ik zo de webwinkel bekijk, maakt ze maakt mooi spullen. Maar ook de handmade cookie stempel vind ik geweldig en de 3 delige muziekset nodigt gewoon uit om muziek te maken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier hangen haar bordjes als deco in één van de jongenskamers: http://instagram.com/p/VOQIXGIJP_/
    ... maar die superheld kaartjes, die vind ik echt de max.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die honeycombfiguren zijn super! Maar mijn oog valt vooral op de kussens van Mini labo. Al kan dat ook te maken hebben met het gebrek aan kussens op mijn zetel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Er zijn zoveel mooi spulletjes in je winkeltje. De melamine bordjes (vooral walvis en roodborstje) blijven mijn favoriet. Ook het reeksje dieren die je in elkaar kan steken en de appelstempel en de stickertjes en de mooie postkaarten........ veel veel hebbedingetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schiet me dood, maar die naam deed bij mij geen belletje rinkelen. Maar wat een mooie spulletjes. Ik vind de 'baboushka' popjes super en de melamine bordjes. En zo heb ik vandaag weer iets bijgeleerd, waarvoor dank :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi. Het steekt allemaal mijn ogen uit. Iets om mijn dochter haar kamer op te fleuren is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook ik kende het niet, maar ik heb eens lekker zitten neuzen in de shop! Ik zou zelf gaan voor de handmade cookies stempel, helemaal tegek voor labeltjes bij mn koekjes. Of ik zou gewoon in het deeg stempelen, misschien kan dat ook wel???

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooh, wat leuk! Ik ben ook groot fan van Ingela... Ik schreef er een stukje over een aantal maanden geleden: http://eendotjewat.blogspot.nl/2012/10/ingela.html
    Intussen heb ik ook de 2D-puzzels aan mijn collectie toegevoegd: http://eendotjewat.blogspot.nl/2012/11/vreemde-vogels.html
    Nu staan de nesting dolls nog op mijn verlanglijstje, die zijn ook helemaal geweldig! ;-)
    Fijn weekend. Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zou kiezen voor zo'n spel waarbij je mozaïek plakkertjes moet kleven. Ik heb dat als kind veel gedaan en weet zeker dat de dochter daar gek op zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooie spullen hé... ten huize Peeters-DeWagter eten de zonen van bordjes van Ingela P. Arrhenius en ik zou er nog een paar kunnen gebruiken voor mams en paps :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oelala, ik als memory verzamelaar ben grooooot fan van dit memory spel!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben nog steeds fan van de bromtol (al 34 jaar, laten we zeggen dat ik er nog niet mee speelde toen ik geboren was). En Stan en nel zouden dat ook zijn! Bij de vorige give away was ik ook al fan van de posters! Meneertje maan, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben ook fan! Heb zen mooie poster, ik zou die nesting dolls wel zien zitten! Mooi memory spel ook, groetjes Tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben ook fan, en vond het zelf bijna jammer dat de nesting dolls niet in Fien haar pakje zaten. Maar ze blijven zowieso op haar lijstje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben ook fan! Die bordjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo mooi! De memory zou ook meteen aangekocht worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. O, wat leuk, die honeycombs kunnen zo op de kamer van de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fan! En ik vind die 'nesting dolls' ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Eigenlijk vind ik alles mooi! Prachtige tekeningen, met als grote favoriet de poster van de ark van Noach. Die zou op de kamer van zoonlief niet misstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het uberschattig konijn-nachtlampje. Dat komt ooit op de kamer van dochterlief. Maar tot het zover is wil ik gerust plaatsmaken voor de honeycombs!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Die honeycombs zijn lekker retro! Helemaal top! Maar die nesting dolls, die hebben mijn hart gestolen...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben ook fan!
    Ik vind de bordjes van Ingela ook wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Love the nestling dolls! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. oh, en ik ben helemaal weg van de wenskaarten, echt voor alles zou ik kaartjes schrijven en sturen !! Ik doe graag mee dus !! Love it!
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ben dol op de posters. Binnenkort wordt de speelhoek voor de kinderen opnieuw ingericht en er moet zeker iets van Ingela aan de muur komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. zalig mooi, maar ook die nesting dolls zijn zo super

    BeantwoordenVerwijderen
  51. de memory vind ik prachtig. da steekt mijn ogen uit. ik denk dat ik 'm ga bestellen. de figuren zouden hier niet lang leven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben er ook echt dol op en doe dus zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Vind het ook super, zeker het memoryspel.
    Deed ik als kind supergraag en nu nog!

    En uiteraard nog zoveel leuke dingen bij Kidsdinge ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuke ontdekking! Ik waag mijn kans!
    Wat steekt mij de ogen uit...? de posters! ZOals de Ark van Noah-poster, of de Sterke Man -poster...

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mijn dochter heeft wilde blonde krullen en noemen we dan ook 'ons leeuwke'. Ik zou zo graag dat honeycomb leeuwtje boven haar bed hangen: een blik hierop voor ze gaat slapen en ze kan vrolijk in slaap vallen en haar manen laten rusten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Die memory is fantastisch. Thuis willen mijn zoontjes altijd Cars memory spelen. Maar de prentjes zijn zo saai en lijken op elkaar. Misschien kan ik hen met deze memory overtuigen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Vrolijke posters. En ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik loop verloren tussen de prachtige wenskaarten. Maar de te winnen figuren dragen de voorkeur weg van mijn kleinzoon.
    jeanninevanham@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen