Weekend.

vrijdag 1 februari 2013


U ziet niet veel van mij op deze webstek, tegenwoordig. Dat heeft een logische verklaring die 'werk' heet. Werk dat mij momenteel dermate opslorpt dat ik er even alles bij vergeet en de uren aan een rotvaart wegtikken. Het schept voldoening, dat wel. Ik mag mij gelukkig prijzen met zo'n werkomgeving. En met muziek. Thank God there is music. En een Lief dat mij meeneemt naar concerten alwaar ik onbevangen nieuwe ervaringen over mij heen laat komen. Deze twee, toen, die dag, waren heaven. De laatste repetitief en mechanisch bij wijlen. Ideale werkmuziek. Op repeat een hele dag.

En dan nu: weekend!
Wat zijn jullie plannen?

Overexposed Frozen Stars from Ansatz der Maschine on Vimeo.

14 opmerkingen:

  1. leuk! Ik overleef soms ook puur op muziek. Jammer genoeg geef ik les en is muziek nogal moeilijk tijdens het werk. Behalve als de leerlingen oefeningetjes fysica maken :) of wetenschappelijk werk hebben, dan mag er al eens een tunetje op in de klas!

    Druk weekend: trouwlocatie nog maar eens gaan bekijken voor tentafmetingen te bepalen, prinsessentaart helpen bakken voor het metekindje haar verjaardag, naar jamsessie van de schoonpapa (ook muzikaal dus), daarna naar een fuif waar we eens de jongste gaan zijn ;-) en dan zondag het prinsessenfeest van de jarige! Oh ja, en de stapel verbeterwerk niet vergeten die op mij ligt te wachten :-/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk muziekje trouwens, dat zou ik ook durven opzetten op de achtergrond!

      http://kellyjadestyle.blogspot.be

      Verwijderen
  2. Hier passeert nog eens een fuifje en een etentje met de collega's. 'k Heb er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier morgen zwemles voor de middelste zoon, dan feest voor opa zijn 80e en zondag eerst vroegdienst inspringen op het werk en daarna Maakdag dag 2. Terwijl ik het hier zo uitschrijf, ziet het er naar uit dat het druk zal worden. Maar zo heb ik het graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de p-taal (in je naam)! lang geleden dat ik die nog heb gehoord (gelezen)

      Verwijderen
  4. trouwens, als je dat soort muziek leuk vindt, hier nog een tip (tenzij je het al kent natuurlijk): 'Explosions in the sky' => ook goede achtergrondmuziek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bergen was plooien, stofzuigen van boven naar beneden, met een dafalgan in mijn zak naar het kindercarnaval (ik bestel een Leffe en gooi die dafalgan daarin) vanavond onderuitzakken , morgenochtend zwembadmet Gloria, na middageten 7 à 8 km lopen en hopelijk nog een kleed naaien. Weekend is veel te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weekend? Uitziekende kinderen, lekker warm binnen en vies weer buiten, opladen voor een nieuwe werkweek, de zetel hangen ... en thee ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zaterdag zwemles voor de twee meisjes, logo voor de oudste, schoonouders die komen eten. En 's avonds een verjaardagsfeestje van een collega.
    Zondag pannekoeken eten voor lichtmis en Chiro en 's avonds gezellig met man voor de TV. Voor mij is zondagnamiddag: stijkinhaaldag. Prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niets! Geen plannen dit weekend! O ja, toch, ons kersvers buurjongetje gaan bezoeken in het ziekenhuis zodra Lilith straks wakker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn zus uitzwaaien die naar Tennesee vertrekt voor het werk en voor de rest niet zoveel. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Merci voor de muziektip! Ken je 'godspeed you! black emperor'? Ook een echte aanrader...

    BeantwoordenVerwijderen