zondag 10 maart 2013

Brillen

Het is een beetje een stressy week, volgende week. Vrijdag is er het congres van mijn werk, een dag waarop ik niet langer alleen 'de stem', maar vooral 'het gezicht' van onze vereniging ben. Dubbel stress, dus, want naast het vele werk heb ik ook - honestly! - niets om aan te trekken.

Al maandenlang was het plan om tegen het congres voorzien te zijn van nieuwe eyewear. Dat wordt namelijk wel weer eens tijd. Maar na wat brilpasbeurten hier en daar blijkt dat ik mijn goesting nergens vind. Het brillenplan werd tot nader order afgevoerd.

Na het uitladen van de kleerkast werd besloten dat ik het simpel zou houden, met hier en daar een kleurig accent. Dit werd opnieuw bovengehaald en toen het kleine meisje mee ging shoppen, kochten we toch nog voor elk een bril.

brilbrillenbril

Brillen bij Zahia.

20 opmerkingen:

  1. zo tof, die brillen! ik hoop stiekem dat ik ooit een echte moet, dan wordt het beslist een Theo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'kleine meisje': iemand zit hier precies in de ontkenningsfase! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Véél mooie brillen: Matthijs in de Mageleinstraat! Een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haalde de mijne bij Belle Optiek in Sint-Denijs-Westrem. Tis er eentje van Michael Kors, echt suuuupermooie brillen!

      Verwijderen
  4. Zo'n tof kettingske! Zou ik direct ook kopen zeg! En ja, ik herken het gevoel! Ik heb vorige week eindelijk een échte, mooie (helaas ook héle dure) bril gekocht! Ben er super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOL! Een bril op mijn neus en een aan een ketting, dat is een beetje teveel. Wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé ik heb ook zo'n brilletje! Maar dan een hoog-in-de-nek kleintje. Zanne probeert dat steeds op te zetten, grappig zicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uw ogen laten laseren, dan kunt ge altijd gelijk welke bril voor de fun opzetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke accessoire :) En zo jammer dat uw hoofd er weer afgeknipt is. Is er iets mis met dat hoofd van u misschien? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een goeie bril vinden is niet altijd simpel!!! ik heb er één dure en dan ééntje reserve van bij VIPopticien, 99 euro met glazen en helft terug van mutualiteit... voor een 'folieke' is dat ok van prijs he!


    :)

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe kan dat nu? Niks om aan te trekken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erewoord. Niets congreswaardigs. Niets dat deftig genoeg is om tussen alle maatpakken van mijn mannelijke collega's te staan.
      Maar ik haat shoppen nog harder dan er als een duts bij te staan.

      Verwijderen