vrijdag 8 maart 2013

De verkeersveilige rok.

Het moet gezegd, functioneel is niet altijd mooi. Ik ben ervan overtuigd dat fluohesjes absoluut hun nut hebben, maar geef toe, echt stijlvol is dat toch niet. De moedigen onder ons wagen zich dan meteen aan dit, maar ondergetekende verdoet haar tijd liever aan iets dat niet 99,99% van de tijd aan een kapstok hangt. Alhoewel, toch niet aan een kapstok in de gang, that is.

Mijn Lief, die meestal nergens een mening over heeft als het over de vestimentaire toestand van zijn koters gaat, moest eens met zijn ogen knipperen toen onze persoonlijke fluodame zijn gezichtsveld in stapte. Dat de slapers meteen uit zijn ogen sprongen was mooi meegenomen, dat scheelde meteen weer 5 seconden in de badkamer.

Voor de binnenkant van de tailleband haalden we de mosterd hier. U herkent uiteraard een restje Okiko van Petit Pan, en de fiets die u hier ook al zag passeren.

Wat denk je? Zou ze opvallen in het verkeer? Misschien met deze fluo schoenen er nog bij?

neon byciclebike skirtneon & Petit Pan
neon bikeneon & shyneon all over

Flockfolie: Miss Tiggr

29 opmerkingen:

  1. Allé jong zo tof, ge zou mij ook wel ne keer mogen kleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-dig!!! Mmmm misschien moet ik bij de fluogroene versie van die fiets ((http://fetedesgamins.blogspot.be/2013/01/de-nieuwe-collectie.html) van zoonlief ook maar eens iets bijbehorends verkeersveilig verzinnen (hoewel, de dagen lengen toch)?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk fel! Deze opvallend-in-het-verkeer-lover is zwaar fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze gaat alle automobilisten verblinden.................met haar schoonheid!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!
    Waar vond je dat fluo roze vestje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vestje is van Imps & Elfs, maar kocht ik wel al vorig jaar of het jaar daarvoor.

      Verwijderen
  6. Ah dju. Ik ben nog op zoek naar een fluo roze vestje. Toch bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De dochter mag volgend jaar meedoen aan onze fluodag op school; de kans op miss fluo is groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jawadde! Daar gaan ze niet kunnen nakijken!:) En dat staat haar nog geweldig ook! Kinderen kunnen toch met alles weg komen he, niet eerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zoek nog inspiratie voor een flatterend fluo-alternatief voor grote meisjes, alias madammen, alias mezelf. Tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alternatief? Citroengeel? Fel oranje? In combinatie met wit of lichtgrijs.
      Of gewoon kleine fluoaccenten. Driehoekjes? Cirkels?

      Verwijderen
  10. Op en top flashy! En die geflockte fiets... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kei mooi, maar onze jongens zullen dat rokje net zoals het hesje niet graag willen aandoen. Hoewel ik graag heb dat ze opvallen in het verkeer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had een verkeersaccident met de fiets 6 weken geleden en voel daar nu nog altijd de gevolgen van, dus: hoe feller hoe beter! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh die roze geflockte fiets is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mij zou je wel echt een plezier kunnen doen met het overvestje van Leven met Liv. Ik draag altijd een fluovest als ik naar 't werk rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ter gelegenheid van de week van het verkeer? Ik zou nu precies wel een meisjesfiets geflockt hebben, maar ik vind het wel heerlijk fel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het meisje rijdt op een jongensfiets, dus het was wel degelijk een weloverwogen keuze.

      Verwijderen
  16. zalig!! en vooral dat het een jongensfiets is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wahauw, die tshirt zou ik ook dragen :) echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen