Lente! Wij willen zomerschoeisel aan ons voeten!

woensdag 20 maart 2013


Mijn liefde voor geel is ongebreideld, tegenwoordig. Geen idee in mijn hoofd dat niet van ver of dicht met geel in verband wordt gebracht. Is het omdat de lente zo lang op zich laat wachten? Ja. Laten we het daar maar op houden.

De inhoud van de doos die hij hier ogenschijnlijk verveeld koesterde, dat zijn de nieuwe Bisgaardjes. Die lijken op de oude, maar dan zomerser. Ik ben blij om bij Bisgaard terug te zijn. De winterschoenen sleten een hele winter lang en zagen er op het einde nog perfect uit. De zoon ging zonder slag of stoot akkoord met deze gele stappers.

De dochter koestert de doos met inhoud als ware het haar dierbaarste bezit. Ik zal u besparen hoeveel keer ik een jengelend kind heb moeten afwimpelen om de eenvoudige reden dat het bij vriesweer niet aan te raden is met zomerschoenen naar school te gaan. Ook niet onder een broek.
Waar ze ook om jengelde waren deze. Kindje van haar moeder.

bisgaardpepebisgaardpepe

Het wordt echt wel tijd voor zon en warmte. Onze kuiten willen kleur, onze sokken verdienen rust, onze lijven willen buitenspelen. Kom op, Lente, wij zijn er klaar voor!

Bisgaard en Pepe schoenen van Beau10.

15 opmerkingen:

  1. Die kinders van u hebben beslist de goede smaak van hun moeder geërfd! Heerlijke schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook lente, want mijn zomerschoenen moeten gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schoentjes! Ik ging dus ook voor geel. En inderdaad de Bisgaards zien er hier ook nog super uit. Zalig gerief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je eerste foto gepind zodat ik mezelf eraan kan herinneren om volgende herfst ook zo'n prachtige schoenen te kopen voor Lou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die voeten groeien precies niet recht evenredig met de rest. Nieuwe grotere schoenen, en nog altijd dat roze rokje van 2 verjaardagen geleden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom waren er niet zo'n mooie schoenen toen ik nog klein was :-(. En ook: waarom zijn er zo geen mooie schoenen voor volwassenen!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga dan ook altijd in die kinderschoenenwinkels kijken: bestaan ze nog in een 38? ;-)

      Verwijderen
    2. Ik wandel daar ook altijd binnen, maar nog nooit een 41 tegengekomen ;)

      Verwijderen
  7. Mooie schoenen, maar oh die fluo Sandalen!! Misschien moet je die toch ook nog kopen hoor :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met wat poets jij de gele van Bisgaard? ons kaat kreeg nog net de roze versie (de gele was er jammer genoeg niet meer in haar maat) maar drie dagen school heeft al sporen nagelaten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O! Vertel!
      Ze zijn nog niet behandeld. Ik dacht aan gewoon kleurloze schoensmeer.

      Verwijderen
    2. hier goed ingespoten (3x) tegen regen/sneeuwvlekken, maar nu toch wat afgesleten aan de toppen. Kleurloze schoensmeer gaat, maar dat geeft de kleur niet terug... Toch eens op zoek dus achter roze schoensmeer. Riet heeft ook ooit gele gehad, geloof ik, vraag eens na bij haar!

      Verwijderen
  9. Oooh, die gele meisjesschoentjes zijn echt zalig mooi !

    BeantwoordenVerwijderen