vrijdag 22 maart 2013

Over fijne eivolle week. En een half hemd.

Van rustiger aan doen was geen sprake deze week. Ik slaag er altijd in om mijn agenda zo vol te plannen dat ik op het einde van de week aan een inhaalbeweging moet beginnen.

Toch was het een fijne week. Eentje waarin...

◊ muziek een grote rol speelde en waarin ik grote liefde Richard Hawley even opzij kon zetten om terug te grijpen naar nog oudere grote liefdes, Tindersticks (deze op repeat! Hou vol tot 2:00. Of deze, van dezelfde plaat. Kippevel!) en Nick Cave (Oh boy, wat is No More Shall We Part toch een dijk van een plaat!). Alle nostalgie ten spijt gingen we ook een beetje los op dit fijne muziekje.
◊ bleek dat je Twitteraccount checken om 7.00u 's ochtends een fantastisch plan kan zijn. Voor u denkt dat ik opsta met mijn iPhone in mijn pollen, het was louter toeval. Meant to be.
◊ ik bijgevolg om 7.15u al een duoticket geboekt had voor dit pretty exclusive event. Zonder ook maar te checken of het Lief überhaupt vrij is. Impulsief? Ikke?
◊ ik 2 ex-collega's terugzag en merkte dat het ook na 4 jaar niet nodig is om elkaar elke dag te zien.
◊ ik knopen doorhakte over foto's, de blog en alles eromheen.
◊ ik er bijna uit ben welke lens de volgende wordt en me daar keihard op verheug.
◊ bleek dat er van dat Russisch toch nog iets is blijven hangen. Als het op lezen aankomt, tenminste. En als ik het traag mag doen.
◊ ons gezin met nòg een iPad erbij nu werkelijk meer dan genoeg Apple stuff in huis heeft.

Door al die fijne afleidingen zit ik op het einde van de werkweek dus met dit: een geknipt hemd (en dus eigenlijk nog niet eens een half) ter voorbereiding van Maakdag. In mijn hoofd zat dat in elkaar tegen zondagmiddag, maar met alle actie die hier nog op de planning staat, zal ik al blij zijn als ik de handleiding nog volledig gelezen krijg.

So, wie er bij mij in de groep zit voor de hemdjesworkshop: bear with me!
En wie er voor de gezelligheid passeert om wat sfeer op te snuiven: kom gerust eens goeiedag zeggen!

maakdagvoorbereidingen

Prettig weekend, iedereen!

13 opmerkingen:

  1. Succes op maakdag. Ooit ga ik ook eens kleren maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan zondag. Cerieus naar welke lens het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk eens, je hebt 1111 leden! Mooi hoor. Maar nu toe de point: veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een overvolle agenda, klinkt bekend! Geniet van je weekend. O ja, waar komt die mooie rood-oranje-gele stof (laatste foto) vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van Fabricworm. De stof heet (een hele mond vol) Liberty Lifestyle Fabrics, Bloomsbury Gardens, Woolf in Magenta Teal.

      Verwijderen
  5. Gooi jij tussendoor ook nog een doodle vol?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Mijn Lief zit naast me, dus: alright! Ik doe het meteen.

      Verwijderen
  6. knopen over de blog en foto's? Leg uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste alinea could be mine. Ik heb gewoon schaamteloos een tshirtje terug gevraagd dat ik ooit eens cadeau deed, omdat ik het niet meer zie zitten om er eentje tegen zondag te maken ;-). En ook: ik zie jou zondag! Tot daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I've just secured (the last!?) spot on your workshop on Sunday - beyond excited!! Looking forward to meeting you and whipping up a lovely shirt! Good luck with the prep!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel succes vandaag...en o ja, ik zou héél graag een stukske groene Liberty overkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mail je me? Ik kijk hoeveel ik nog heb.

      Verwijderen
  10. Hi Lies. Can't find an email address for you so I'm commenting here. Just wanted to say a huge thank you for the workshop yesterday. I am more inspired and motivated than ever!! The shirt is complete now - will write a post about it tonight. Thanks for everything and I hope to stay in touch. Lx

    BeantwoordenVerwijderen