Amsterdam, anders.

maandag 22 april 2013


Amsterdam met 4 vriendinnen.
Onder wie 1 totaal onvoorbereide, een keer raden wie.

4 vriendinnen, dat is babbelen. Zonnen. Fietsen. Slenteren. Kopen. Nog meer babbelen. Slapen.

En bovenal veel genieten.

letters

openbare bibliotheek amsterdam · dakterras

oba

openbare bibliotheek amsterdam · jeugdafdeling

jeugd dromen

hier geslapen
We doen niet aan woordgrappen, vandaag, maar werkelijk: een aanrader.
Met gratis fietsen. Heaven!

b&b

toilet bij droog design

droog

stedelijk museum · op de lijst voor de volgende keer

stedelijk museum
fermob spotten in de 9 straatjes

fermob

zitten op de dam · letterlijk

dam

sproeten verzamelen in het vondelpark

vondelpark

geshopt 1 · hay bij droog design

hay

geshopt 2 · uppercase bij atheneum boekhandel

uppercase

geshopt 3 · tony's chocolonely bij Exota

chocolonely


Op de lijst voor de volgende keer, met stip het Stedelijk Museum. En nog véél meer tijd uittrekken voor boekenwinkels.

Meer Amsterdam bij haar.

13 opmerkingen:

  1. oow ja wat waren wij blij enkele weken geleden met al die heerlijke grote boekwinkels (omdat het ZO koud was; nog 'ns teruggaan op 'n minder zonnig weekend lijkt nuttig voor jou?). Mooie foto's! (as usual, maar dat wilt niet zeggen dat 't niet gezegd mag worden)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's, ik wil plots graag naar Amsterdam. Heb er vorige keer zo aangenaam vertoefd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met niets maar dan ook niets kon je me vandaag jaloerser maken dan met een post over Amsterdam! Oh ja, misschien toch, met jouw fotografietalent. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge doet me weer goesting krijgen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amsterdam fris vastgelegd op foto. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen zever, ik had evenveel genoten van jouw amstdamversie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen zever, ik had evenveel genoten van jouw amstdamversie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooit, ooit ga ik zoveel citytrippen dat ik iedereen zijn tips over Amsterdam en Berlijn ga gezien hebben! Zo'n schone foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amsterdam blijft geweldig!!!
    elke keer opnieuw!
    http://mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amsterdam is een super stad! Ga volgende keer ook zeker eens eten bij Bazar Amsterdam: http://bazaramsterdam.nl

    In dit wereld-eethuis kan je echt super lekkere dingen eten. Het is trouwens vlak bij de Albert Cuypstraat. Je kan dus meteen de grootste markt van Amsterdam meepikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Wat een zalig mooi overzicht van een ongetwijfeld zalig weekend! Grappig...dacht dat ik de enige was die foto's nam in 't wc van Droog ;-) http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/12/amsterdam-droog-kochxbos-more.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, nee. Mijn toestel is het verlengde van mijn arm. Ik sleur dat overal mee naartoe. En dat was een mooie toevalligheid, daar in dat toilet.

      Verwijderen