De boerderij (jurk).

donderdag 11 april 2013


Wij gaan een weekend naar een boerderij.
We weten nog niet waar, dat is een verrassing.

Ik leende laarzen, zocht boerderijproof kledij uit en zette in de gauwte nog een jurk in elkaar.
Als ik mijn hoge hakken twee dagen moet ruilen voor een stel caoutchouc botten, dan moet er toch op zijn minst iemand in stijl ten tonele verschijnen.

farm dress

U krijgt voor het eerst sinds lang ook nog eens een 'deurfoto'. Dankzij mijn nieuwe lens lukt dat stukken beter en moet ik minder editeren achteraf.

farm dress

We zijn er klaar voor!

boerderijstof: hotstof

38 opmerkingen:

  1. Helemaal in stijl! echt mooie stof. hiermee val je zeker niet uit de toon bij de boerderij.
    knap werk!
    Welk fototoestel heb jij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een Canon D5000 maar kocht nu nog deze portretlens erbij:
      http://www.fotokonijnenberg.be/product/1558198/nikkor-af-s-50mm-f18-g.html

      Verwijderen
    2. Ah ok de konijnenberg daar komt mijne digitale ook van (geen prof. Toestel)
      Bij jou kleedje mort ik spontaan denken aan het liedje van plons de kikker (van mijne tijd ) ;-)

      Verwijderen
  2. Mag ik bij deze uw laarzenfobie als totaal onterecht categoriseren! Zo cute. En aan die jurk wil ik graag nu al een label 'aan Liv verlappen als O. er niet meer in past'. (Nu nog even snel de buik van het kind zagen.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt in orde. Gereserveerd voor Liv!

      Verwijderen
    2. Ah, werkt dat zo? Dan ga ik uw archief eens vlug doorzoeken! ;-)
      Er bestaan trouwens ook botten met hoge hakken, dé oplossing voor jou: http://www.targetwholesale.co.uk/hunter-boot-fulbrooke-black-tall-high-heeled-wellies-22off-1113-p.asp

      Verwijderen
    3. De max! Alleen jammer dat ik daar geen geld wil aan uitgeven. We wonen nu ook weer niet bepaald in overstromingsgebied.

      Verwijderen
  3. Amai zo schoon seg! Zorg maar dat ze niet de boerin uithangt en proper blijft :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mooi mooi!

    Ik hoop voor het kleine boerinnetje dat hij maar lekker vies mag worden! want dat is toch het fijne van een uitje naar de boerderij?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig. Ze gaat daar geweldig in stijl kunnen ravotten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een heerlijk (en mooi) jurkje om over de boerderij te struinen :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige jurk! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Wie nu nog durft zeggen dat een jurk niet kan op de boerderij heeft het compleet mis!

    Veel plezier op de boerderij! Dat kan alleen maar leuk worden! Zeg de koeikes maar goeiendag van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hier ook nog zo'n deuren staan (die trouwens weg mogen, kandidaten mogen zich laten horen), maar niet zo'n schoon kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wát een mooie stof! En veel plezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, die kleuren! En de mouwtjes zijn geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel te mooi voor de boerderij :) Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd stylish, zelfs op de boerderij, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De fashion-police hoeft op de boerderij alvast geen boetes uit te delen.
    Schoon kleedje, en zalig met de botjes!

    www.billiepop.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lol, boerderijkleren zoeken. Dat is gelijk als wij iets deftigs moeten zoeken als we een keertje op stadsbezoek gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. in stijl naar de boerderij!! Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeer mooi. Welk patroontje heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het basispatroon uit ons boek, met een rimpelrok, en kapmouwtjes.

      Verwijderen