Happy birthday to me! En welkom Vink!

vrijdag 19 april 2013


Wel, wel, wie had dat gedacht, drie jaar geleden?
Wie had gedacht dat jullie mij zo hartelijk zouden verwelkomen? Zo talrijk zouden komen lezen? Zo kwistig zouden zijn met jullie commentaar?
Het doet me nog elke dag plezier om jullie te kunnen inspireren en op mijn beurt geïnspireerd te worden door al die gelijkgezinden.

Omdat er nooit genoeg bloggers kunnen zijn, ging ook Vink na wat aanporren overstag. Zo vieren we vanaf nu op dezelfde dag onze blogverjaardag. Welkom, Vink!

Geen blogverjaardag zonder cadeautjes, echter. In het verleden bleek geregeld eens dat Vink en ik op hetzelfde moment ongeveer hetzelfde idee hadden. Zo ook nu weer. Terwijl zij een lading babymutsjes produceerde in katoen, maakte ik er een resem in tricot.

Ons cadeautje?

Een mutsensetje voor een baby. Een in katoen (gevoerd, met biais), made by Vink en een in tricot (al dan niet gevoerd, met elastische band) made by Oon.
Bij Vink wordt het een verrassing in de door jou gekozen maat, hier kan je kiezen uit een paar tricots.

De mutsjes gaan van maat 38 tot maat 50. Dat komt overeen met 0-2 maand tot 2 jaar. Hou er rekening mee dat tricot meerekt en dat je dus best een maatje kleiner neemt dan de maat die je wil. Toch als het meteen moet passen. Dit geldt niet als je graag een gevoerd mutsje hebt. Dan neem je dus wel best de gebruikelijke maat. Tot slot kan je nog kiezen tussen gewone biais en elastische band.

Voor je denkt: "Moet ik dat werkelijk allemaal in die commentaarbox tikken?": wees gerust. De tricotkeuze + de maat volstaat. We mailen wel met de winnaar voor de verdere specificaties.

Let op! Deelnemen kan enkel als je zowel bij Vink als hier een comment achterlaat.
Volgen is natuurlijk extra fijn (in het bijzonder voor Vink, je zal niet teleurgesteld worden, daar).

mutsenstapelbabymutssterrenauto'slintenbloemenbadstofvossenstoffen

Deelnemen kan t.e.m. 26 april.

136 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat een super mooie mutsjes!
    Mijn beste vriendin is zwanger en het lijkt me erg leuk om haar er 1 cadeau te doen!
    Stofje nummer 1 past precies bij haar. Over een paar maand verwacht ze de baby, dus het kleinste maatje zou fantastisch zijn. (groter mag natuurlijk ook. De baby wordt geboren in de zomer en dan is dit mutsje natuurlijk een MUST :-)
    Groetjes DivaDaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, kei leuk, fan van stofje nummer 1 of 8!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Driewerf hoeraa!

    Moeilijke keuze trouwens, allemaal heel toffe stofjes.
    Het allerliefste nrke 6.. :) of 1, of ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O o o, wat een geweldig cadeau! Mijn dochter draagt het liefst elke dag een mutsje (zie bijv. http://www.zolangikhiermaarmagbestaan.blogspot.nl/2013/02/mutsje.html). Ons maken jullie er dus heel blij mee! Ze heeft ondertussen bijna maat 50 en stofje 7 is PERFECT. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen mutsje voor mij, want geen baby's.
    Schone samenwerking!
    En proficiat met je blogverjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello, Numéro 9 for me ! Sorry I speak french or english only, I am from France. Size 2 years old. I did not understand everything but you blog is always a pleasure for my eyes !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met een babytje op komst is zo een mooi mutsje zeker welkom bij ons, dus ik doe met plezier mee! We gaan voor Elmo (stofje 8) in de kleinste maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy birthday! En wat een leuke give away! Dat zou een leuk kadootje zijn voor mijn zwangere schoonzusje! Stofje 1 of 8 zijn favo! En uiteraard in het kleinste maatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je mooie blog! Ik kom graag langs :-)
    Dochterlief vind stofje nr 7 het leukst voor haar toekomstig nichtje (of zal het een neefje worden..). Maatje pasgeboren. bedankt voor de leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee voor een mutske voor ons prutske dat in oktober verwacht wordt! Ik ga dus voor het kleinste maatje en vindt tricotje 9 het schoonst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vinD dus... mag ik dat al op zwangerschapsdementie steken? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh smelt! Prachtig alweer! Ik ga voor de soepblikken (3) voor een kereltje van 1 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoera! Een dikke proficiat met de verjaardag!
    En chance dat ik nog niet op de trein zit!
    Had ik al verteld dat mijn metekind er volgende week aankomt?
    En dat ik daar nog geen mutsje voor gemaakt heb?
    En dat het boeleke momenteel nog geslachtloos is?
    De treintjes of de olifanten gaan voor allebei, vind ik, maat: klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je blogverjaardag. Tijdens het wachten op een boeleke die 1 van deze dagen geboren moet worden surf ik graag naar jullie blogjes. Nu ik deze mutsjes hier zie verlang ik nog meer... En aangezien ze nog niet de grootste warmte voor de komende dagen geven zou het kleinste maatje heel goed van pas komen. Heb zelf een poging gedaan maar jouw afwerking is toch stukken mooier. Stofje nr. 8 vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hieperdepiep Oon, en dikke merci voor de fijne samenwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte! En Vink is toch niet helemaal vreemd? Volgens mij zag ik al eerder op Flickr prachtige creaties voorbij komen. Of vergis ik me nou? Maar bloggen is zeker een goed besluit!
    Ik zou graag een mutsje winnen voor mijn dochter. Zij is 9 maanden oud. Mijn voorkeur gaat uit naar stofje 6. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. drie jaar pas, lijkt veel langer! merci voor alle inspiratie en natuurlijk het mooie boek.
    deze give away komt als geroepen, was van plan dit weekend een gelijk mutsje te maken voor een pasgeboren meisje, maar ik wacht nog even een weekje om te zien of ik geluk heb geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Drie jaar alweer, en ik volg u graag. Bij ons hoopt er een klein 'boeleke' bij te komen in 8 weken (als de natuur meewerkt ;) ). Stof 7 vind ik allerschattigst. Bij ons worden ze steevast groothoofdig geboren, dus a meer voor de 4-6 maanden variant. Nu nog maar duimen, leuke actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. :D Leuk! Ik zoek nog een mutsje! Stofje 6 maatje grootst :D. Ga nu gauw naar Vink, klinkt veel te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. BTW ik vind die laatste met de vosjes... ZOOOO mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn zoon laat weten dat hij stofje nr 5 kiest in maat 2 jaar.
    En nu zingen we allemaal van die koe in die wei en heppie birdday en zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met een klein piraatje op komst doe ik zeker mee. En hoewel ik het geslacht van ons kleintje nog niet weet kies ik 1. Ik ben dol op sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey, super leuk !
    Ik wil wel het blauwe sterretje, 1 dus in een 2 jaar... als ik win natuurlijk ;-)
    Zet een linkje op mijn blog

    gr
    Jelle
    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super!! Ik heb hier een bijna twee-jarig meisje rondlopen dat geweldig goed zou staan met een mutsje in 8!! (of 9, of 10, of.... Ik kan weer niet kiezen tussen al dat moois.)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey wat leuk. Gefeliciteerd! Nummer 8 of 10 zou een leuk cadeau zijn voor een zwangere vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gelukkige blogjaardag!
    Zo'n wijze mutskes zeg.
    't Kleintje hier wordt binnenkort 1 jaar! Stofje 1 is fantastisch mooi trouwens ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat leuk! Ik ben nu 25 weken zwanger van een jongetje, dus het komt straks goed uit.
    Nummer 1 en 9 vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd!! ik doe graag mee voor een babymutsje!
    Stofje 9 lijkt me perfect en dan maatje baby 0-2 maand

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Happy birthday Lies! Een prachtig stapeltje mutsjes... Die wil ik zelf ook wel leren maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gelukkige verjaardag! We verwachten ons eerste kindje in september, dus een prachtig mutsje komt zeker van pas. Stofjes 1 en 5 vind ik het leukst en het kleinste maatje zou ideaal zijn, maar eender welke andere combinatie maakt me ook al blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel leuk. Stofje 9 in een jaar zou haar wellicht prachtig staan.
    Een hele gelukkige verjaardag en nu ga ik snel eens piepen bij Vink...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, ideaal voor mijn babyuitzet! Voor mij graag tricot nummer 9 of 10, 't mag een klein maatje zijn, want de baby is nog onderweg. Of misschien eentje in de kleinste maat en eentje in een iets grotere...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh oh...wij hebben hier nog twee schattige minihoofdjes rondlopen die wel een mutsje kunnen gebruiken :-). stofje 1 of 2 graag, in maatje 6 of 12 maand. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat! Fan van de soepblikken voor ons manneke dat einde augustus geboren wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Olala! Ik doe graag mee voor stofje 8 in ongeveer 3 maanden. Daar ga ik iemand heel blij mee kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat zeg, 3 jaar al... Ik doe heel graag mee voor het kleinste maatje in sterretjes. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat met die drie kaarsjes. En super dat je Vink mee aan boord hebt gekregen :)

    Zou ik het nog durven voor mijn bijna 2-jarig peutertje die geen baby meer is maar er o zo schattig mee zou staan? Het kind is zot van treintjes, dus stofje 2 zou een ware hit zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nummer 7 of 9 zouden hier met plezier ontvangen worden.
    Drie jaar, hoezee ende hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Eppie beurteej! Ik doe graag mee voor mijn toekomstig metekindje dat verwacht wordt in juli of voor mijn kersverse 1-jarige die gisteren zijn kaarsje mocht uitblazen. Ik <3 stofje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat... ik doe graag mee voor het kindje van mijn zus nr 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat, en waw, drie jaar al??!
    Ik doe heel graag mee, oktoberbabytjes zullen wel een mutsje kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficiat! Ik doe mee voor een mutsje voor de dochter die nu 7 maanden is, in stofje nummer 7 graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hiep hiep hiep... Hoera, dank je wel voor al die bakken inspiratie elke keer weer!
    En tof dat VINK ook in blogland aangekomen is!
    En een mutsje zie ik altijd zitten in stofje 8 in maat 2 jaar. O ik zou zo graag winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leve die blogverjaardag! Olé! Ik ding graag mee en natuurlijk word ik volger van Vink, want ik heb alleen nog maar leuke dingen gezien van haar!
    Graag een soepmutske in 't grootste maatje, dus 2 jaar in stofke 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Count me in, als ik win, zou ik graag eentje in de grote maat hebben en eentje in de kleinste maat... Zou dat lukken, want ik heb super veel vriendinnen die op bevallen staan! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hip hip hip hoeraaa!!!
    En zo'n schattig klein mutske in stofje nummer 8 (want met nr 6 hebben we er zelf al ééntje gemaakt) zou hier toch geweldig zijn voor het nichtje van een maandje oud. Duim duim duim ...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh, een 18 maandertje in de soepblikjes (3) zou super zijn!
    Gelukkige blogverjaardag, dat wij nog lang van je superblog mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh waauw! Happy blog-birthday dan!! En bedankt voor alle inspiratie tot nu toe!!
    Ik doe graag mee met je give-away, en kies voor maatje 18 maanden in stofje 6 :-)
    En nog vele jaartjes naai- en blogplezier gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik had altijd wel zo'n mutsje voor mezelf willen hebben maar als ik win kies ik eentje voor het babietje van mijn vriendin dat in september zal geboren worden, omdat we op dit moment nog niet weten of het een jongetje of meisje zal zijn zie ik alle stofjes wel zitten behalve 6 en 7

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Stofje 4 voor een babytje dat nog in de buik zit! Moeilijk dat kiezen als ze allemaal zo mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. proficiat met 3 jaar bloggen! En goed dat je Vink overhaald hebt! Ons Frederieke is bijna 5 maanden, dus zo'n mutske komt zeker van pas! Ik vind stofje 8 het mooist :) Mocht ik winnen, zal ik netjes opmeten, maar ze slaapt nu zo goed, ga haar niet wakker maken...

    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  52. joepiejeej feest!!!
    met een babymeisje on the way had ik graag het kleinste maatje gehad in het tricotje nummer 8.

    http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke mutsjes!
    Ik doe graag mee voor een mutsje in stof 1 of 3.
    Proficiat met de blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super! Proficiat en hier zijn we heel blij met mutsje in stofje 8 in de grootste maat. Groetjes, Anneleen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh wauw zeg ... !
    En wat doe je als je met een tweeling zit ?
    Twee keer meedoen ? ;-p

    Absolute favoriet ( zelf voor mijn 2 meisjes ) : nrke 3 en daarna nrke 8 .
    Al is dé topper wel het groene met geel-oranje retrobloemen , maar daar moogt ge niet uit kiezen zeker ?

    Merci voor je heerlijke blog trouwens , hem checken op nieuw schoons is een echte verslaving geworden ... ook voor onze 11-jarige dochter trouwens , maar da´s helemaal niet erg .
    Zitten we lekker samen te kwijlen op al dat moois !

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gelukkige blogverjaardag!
    Ik doe mee voor een mutsje in stofje nr 6 in maatje 6 maand voor de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Geen kleine koters hier, dus laat ik de mutsjes voor de rest! Tenzij ik kan meedoen voor een repelken van die blikjesstof? Hieperdepiep Oon, fijne blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Happy blog-day! Voor mij mag je kiezen zelfs, maatje 2 jaar voor zoonlief in nummertje 2 of maatje 0/2 maanden voor een beebje dat nu hopelijk in de maak is ;-) in stofje nummer 9 :-) (en nu... Op naar Vink's blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ben echt fan van je blog. Je maakt zo een mooie dingen. Ik wil graag een mutsje uit stofje 1,2 of 4 voor mijn zoontje van 1j

    BeantwoordenVerwijderen
  60. oh super!
    ik doe graag mee vr mijn zwangere zus,
    kleinste maatje-sterrentricot!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. OOOh ! ik doe wel mee voor mijn neefje , Aimé-tj (1jaar) :) x hmmmm nummertje 3 of 7 :) hmmm x !
    liefst
    Marie Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Waauw, wat een prachtige mutsjes.
    Mijn zoontje Lucas is momenteel 3 weken oud en zou zo'n mutsje heel graag krijgen. Hij heeft ze net gezien en is aan het huilen omdat hij nu al eentje wil. Ik heb heel rustig uitgelegd dat hij nog even moet wachten ... ;-)
    Nummertje 9 vind ik prachtig, maar Lucas ook zu!
    We kunnen maar hopen en duimen hé!

    Alvast bedankt! Zo'n leuke give-aways maken je dagje toch een stukje minder zwaar hé

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Mooi zeg!
    Onze jongste is nu bijna anderhalf jaar en zou dus ook prima staan met een van de mutsjes!
    Stofje 4 vind ik heel mooi, maar eigenlijk is alles goed :-)
    Graag voor 1,5 jaar dan kan ze er in de zomer aan zee mee pronken bij een briesje op de pier!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Count me in. Ideaal voor de buikbaby die binnen 6 weken het levenslicht al zal zien, zo ongeveer, en waar moederlief nog niets voor maakte. Schande!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hiephiep voor jou! Ik hoop op nog véle mooie jaren, idool van mij. Baby's komen hier nog lang niet, gelukkig beschik ik over een hele resem kinders om op te 'sitten'. Nummerke 9 en 6 zijn mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. De meest welgemeende hiep ooit! Ik hou van heerlijke bloglandgeboorten, drie jaar geleden en nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat 'n toffe stofjes! Ik vind nr. 4 't leukste voor baby-op-komst. Maatje is nog onbekend, maar ik verwacht zo'n 3-6 maanden maatje, zodat het in ieder geval in de winter goed benut kan worden...

    Leuke actie! Nu Vink nog even welkom heten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd met je mooie, leuke blog! Ik zit hier met een grote buik van 40 weken + 3 dagen en vind stofje 2 geweldig voor de baby die toch binnenkort zal komen. Mijn vriend isvandaag ook jarig, mischien brengt dat geluk voor het winnen van zo'n mooi mutsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Proficiat met de verjaardag van je geweldige blog! Ik was al volger en blij dat ook! zo dadelijk op naar vink!
    Maar euh, kiezen tussen die stofjes is VERSCHRIKKELIJK moeilijk! ze zijn allemaal zo leuk! maar dan ga ik voor...de soepblikken, nr 3 dus! Dat kan zowel voor jongen als meisje, en wie weet wat de toekomst brengt ;-) dus ook in het kleinste maatje dan!
    Ik moet zeggen, de draakjes zijn ook TE schattig, waar heb je dat tricotje gehaald als ik mag vragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw wat een prachtige mutsjes!!! En zulke mooie kleurtjes. Van harte gefeliciteerd!! Ik ben momenteel in verwachting en doe ook graag mee. Ik ga voor stofje 4 en dan in het kleinste maatje (38).

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Die zijn allemaal zo prachtig! Ik wou dat de goesting om dingen te maken hier ook terug kwam :-) Ik doe graag mee voor een unisex stofje (nummer 4) in het kleinste maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Mijn beste vriendin is gisteren voor het eerst mama geworden van een meisje. Een mutsje in een van de meisjesstofjes zou een heel leuk cadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Dus daar zaten die Ottobre boekjes van de bib! Allemaal uitgeleend/gereserveerd in Gent :)

    Twee kleine meisjes op komst, die ik met zo'n mutsje zeker blij kan maken. Stofje 7 en 8 springen er voor mij uit.
    En proficiat allebei!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Sinds 12 dagen ben ik de fiere mama geworden van een fantastische dochter! Graag doe ik dus mee om een mutsje te winnen. Stofje nr 7 vind ik heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Proficiat met de jarige blog!
    Ons kindje is op komst en zal wel een mutsje kunnen gebruiken: stofje 1 in een maatje voor 2 maanden oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Proficiat met de derde verjaardag van je blog. Met een heuse babyboom ding ik graag mee naar een mutsje. Stofje 3 maatje 2 maand oud graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oh mooi seg. Proficiat met je blogverjaardag! Om het met een cliché te zeggen: dat er nog vele jaren mogen bijkomen. En zo'n mutske is hier zeker welkom. Stofke 8 voor mijn jongste dochter, tegen de herfst, zo'n 10 maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Toffe give-away!! Stof 4 of 9, kleine maat...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Jeeuj! 3 jaar!! en 3 weken geleden werd mijn jongste nichtje geboren, komt net goed uit, zo een mutsje-give-away. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ook een proficiat met je blogverjaardag! Tof dat je Vink hebt kunnen overtuigen, ik bekeek haar creaties al via flickr en ben fan! Ik zou voor tricot n°4 of 5 kiezen, liefst maatje 1.5 of 2 jaar. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd met blogverjaardag! Ik doe graag mee, want zou graag een echt OON-creatie en VINK-creatie in huis willen hebben. En dan zou ik gaan voor nr 7 in maat 0-2 maanden

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Joehoe proficiat!!
    Een babymutske voor mijn toekomstige dochter!! Daar zeg ik natuurlijk geen neen tegen! Volgen doe ik al lang, tevens ook bij vink!
    Het meisje zal een eind-augustus-kindje worden, dus misschien het kleinste maatje!! En het stofje? Moeilijk te kiezen!1 of 10 misschien!!
    Bedankt al! En doe zo verder, ik kan nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel leren van jullie!
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hip hip en dat er nog veel leuke posts mogen volgen! Onze kleine Felix zou geweldig staan met draken nr.5, en een maatje 40 volstaat ruimschoots voor onze 7maander (kan je je de hysterie bij K&G al voorstellen??)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh zo tof dat Vink blogt! En leuk dat jij haar voorstelt. Als ik 'n mutsje zou winnen, gaat 't naar de buikbaby van paspelpoes Joke. Aan haar dan de eer om de stof te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Proficiat met je blogverjaardag. Een mutsje in stofje 8 voor 3 maanden zou perfect zijn, dan moet ik er zelf geen maken en zal 't kind voor zijn eerste verjaardag de muts kunnen dragen. Ik heb nogal last van uitstelgedrag!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Super! Proficiat! Oon volg ik al een tijdje en Vink staat vanaf nu ook in mijn bloglijst!
    Een mutsje in stofje n°5, 2 jaar zou ons zoontje super staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. :-( ik kan geen reactie achterlaten bij Vink omdat ik geen profiel heb bij een van de providers. Hier reageer ik met mijn naam, maar bij Vink kan dit niet... Is dit oplosbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe graag mee voor muts 1 of 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh, stofje 6 voor mijn toekomstige nichtje dat al een week te lang in de buik blijft zitten (doe maar maat 40, grote hoofden zitten in de familie).

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Gefeliciteerd met je 3 jarige jubileum!
    Ik doe graag mee voor een mutsje in stofje 3, in het kleinste maatje, voor mijn zoontje dat heel binnenkort geboren moet worden,
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ooh, graag stofje 6 in 6 maanden graag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Proficiat! mijn jongste is net te groot voor deze prachtige mutsjes maar ik ga voor nummer 8... een geboortecadeautje voor Nore... een extraatje met wat eigen naaisels...

    BeantwoordenVerwijderen
  93. ik doe graag mee!

    Voor ons ukje waarvan het geslacht nog niet bekend is! maat 38!
    Stofje kan ik niet kiezen! Te veel keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Proficiat!

    Ik doe ook graag mee. Voor het jongetje in de buik. Met 3 grote zussen al heel wat meisjesspul in huis. Tijd om de jongensgarderobe uit te breiden.
    Wij zouden erg blij zijn met de kleinste maat in stofje 2 (of 1 of 2)

    Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe mee!

    In augustus verwacht een goede vriendin van mij een baby, maar geen idee of het een jongen of een meisje wordt...

    Als ik zou winnen, dan kies ik als maat: vanaf 2 maand, en van stofje 1 of 8, hartverscheurend, zoveel schoons, kies daar maar eens uit?!

    Vingers gekruist he Flavie of Achilles (want dat zijn de codenamen voor hét kind).

    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Amai amai mijn favoriete blog 3 jaar jong :). Ik hoop dat je er nooit mee stopt. Dikke proficiat! Een babymutsje zou hier goed van pas komen. Eentje in de tweede kleinste maat is dat 2-4 maanden? Ik zou wel weten aan wie het cadeau te doen: mijn metekindje dat begin juni zal geboren worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Super dat Vink overstag ging! En hier komt er een nichtje bij in augustus, dus graag eentje in de 2de kleinste maat, tricot 8. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ja, gefeliciteerd natuurlijk, je blog wordt hier al bijna even lang en graag gelezen! Van harte!

      Verwijderen
  98. Proficiat!!!
    de soepblikken is mijn favoriet (nummer3) met maatje 38.
    Doe zo verder zou ik zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hip hip hoera! Wat een fijne mutsjes! Ik sta wel te springen voor een mutsje van nummer 9 (maat 45).

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Woehoe, wat een geweldige verjaardag! En wat een supercadeautje! Zeker als je zelf een kersvers mutsendragertje in huis hebt! ;) Wij gaan voor nummer 8 in de kleinste maat!

    And keep on inspiring, p.l.e.a.s.e.!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. LEuk en ik heb er weer een leuke blog bij om te volgen. En ik ga voor nummer 9 in de op 1 na kleinste maat (0-4 mnd?)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. leuheuk! ik ga voor stofje nr 9 in het kleinste maatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. ik doe ook hier supergraag mee. Graag stofje 1 voor een zoontje op komst van een goeie vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik vind alle stofjes wel wijs eigenlijk. 1, 2, 3, 4, 5, 9 of 10 zijn allemaal fantastisch. Een lichte voorkeur voor de soepblikken nummer 3 toch misschien. Maat: geen flauw idee. Als ik win, zal ik zijn kop eens meten :-) Want op zijn tien maanden heeft hij het buikje (en dus de T-shirts) van een kindje van anderhalf, maar zijn hoofd en zijn lengte zijn wel gewoon normaal, dus ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Graag een mutsje in stofje 9 voor mijn zoontje dat na 5 oorontstekingen buisjes kreeg, maar er nu nog steeds heeft. Als hij zo'n mooi mutsje op zijn hoofd zou willen houden, heeft hij misschien minder last, en wij wat meer nachtrust.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ook ik maak graag kans op een mutsje voor mijn zoontje van net 6 maand.
    Stofje 4 spreekt ons wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hiep hiep hoera! Dikke proficiat met het 3-jarig bestaan van jouw fantastische blog! Voor mij graag een mutsje in stof 9 in het op 1 na kleinste maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wauw stofje 1 of 8 voor een lieve meid die 6 maanden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. ons meisje had er in theorie afgelopen vrijdag moeten zijn, maar ze heeft er dus geen zin in. veel te leuk nog in mijn buik allicht, maar misschien kan ik haar wel verleiden met die leuke mutsjes! de mama zou het wel weten :-) 6 is mijn absolute topper maar 8 of 9 zouden haar zeker ook niet misstaan. in de kleinste of op een na kleinste maat graag

    BeantwoordenVerwijderen
  110. stofje 8 en mag maatje 38 zijn.
    En proficiat met het 3jarig bestaan

    BeantwoordenVerwijderen
  111. hieperdepiep hoera

    Ik ga ook een kansje wagen, stofke 8 en doe maar 2jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Hiphiphip HOERA! Mooie blog en weerom mooie maaksels. Zo'n prachtig mutsje in stofje nr 3 kan ons meisje wel gebruiken. Ze is 4 maanden nu en haar mutsje wordt te klein. Doe ons dus maar maat 5/6 maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Hiep hiep hoera! Deze blog is de enige die ik standaard lees en zelfs gewoon onthou. Niet via een tussenlink of via blogmadammen.be, maar gewoon meteen de URL intypen. Gewoon omdat ie zo leuk is om te lezen. Gewoon, omdat ie zo mooi is om naar te kijken. Veel plezier nog en schrijf nog lang!

    Ps: oh ja, ik ga voor het grootste maatje, en stofje 5 lijkt me wel leuk!

    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  114. appy bird - ei you you.
    Ik ga voor stofje twee in maat 1,5jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Hiep, hiep! Ik volg je al een tijdje, maar nu pas mijn eerste comment! Ik hou van mutsje nr. 9 (tricot)! Voor een kleine kapoen die vorige dinsdag 1 jaartje werd!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hiep hiep hoera! ik wil ook wel een mooi mutsje voor mijn babyzoon die niet houdt van de wind op zijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hiep hiep hoera! ik wil ook wel een mooi mutsje voor mijn babyzoon die niet houdt van de wind op zijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. O ja, zo'n schattig mutsje voor dat kleine piepowtje dat we ergens half juni verwachten, dat zou geweldig zijn. Graag de kleinste maat, en de tricotkeuze geef ik je - in het zeer onwaarschijnlijke geval dat ik zou winnen - dan wel in berichtje apart door, kwestie van het geslacht van piepow-spruitje niet algemeen bekend te moeten maken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Volgens mij staat ons Nore (op dit eigenste moment 1,5maand oud) ook goed met een tricot-mutsje in een stofje gelijk nummer 10 of nummer 6 (maar hé, ik kan weer niet kiezen!!). Allé, moest ik de gelukzak zijn om hier te winnen, hé!

    U bent beiden geweldig. Applaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Hoera voor de blogverjaardag en hoera voor Vink!

    Ik kies nummer 1 in maat 18 maanden ofzo voor het neefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Een mooie muts voor onze kleine meid (die om een of andere reden door ons zelfs de bijnaam Muts kreeg), een muts voor Muts dus :-) kan niet missen. Ik ben fan van stofje nummer 9 in maatje 1 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Oh, zo mooi! Als ze zich aan de timing houdt, wordt aanstaande vrijdag ons eerste kindje geboren, een dochtertje. Ik heb al allerlei leuke dingen voor haar gemaakt (gordijnen, een jurkje, slabbetjes, ...), maar nog geen mutsje. Jullie zouden haar ongetwijfeld heel veel plezier doen met het kleinste maatje, voor newborns. Stofje 3 is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Met een kindje in mijn buik dat we over 8 weken verwachten, doe ik ook graag mee. Stofje 9 vind ik het leukst voor ons nieuwe jongetje of meisje, maatje pasgeboren + een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ooooh Stofje 9 en de maat maakt me niet uit! Ik ben verliefd. Wat een schattig mutsje!
    En Vink volgde ik al, maar wat een leuk idee!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  126. ooh zo'n mooie mutsjes! Een nummerke 6 in maatje 48 zou mijn (bijna 1jarige) dochtertje prachtig staan!
    Ondertussen ook de blog van Vink ontdekt... wauw! Ik ben alvast ook nieuwe volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Hip hoi!
    Nieuwe volger, dat verdient een mutsje :-)
    Stofje 3 voor een 15-maandertje (maatje 48 of 50 denk ik)

    Liefs x.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Nr. 4 van stofje in maat 0-2 maanden voor mijn man zijn toekomstig petekidje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Mijn kleine meisje Oona ziet zo'n mutsje wel zitten. Je blog & boek inspireert me niet alleen op naaigebied, maar leverde me ook de naam van mijn dochtertje op! Ik was er op slag verliefd op toen ik hier voor de eerste keer kwam.

    Ze is nu bijna 3 maanden oud, maar heeft een smal hoofdje, dus ik ga voor het kleinste maatje in stofje 2, 3, 6, 8 of 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wauw zoveel reacties! En terecht natuurlijk, want de verjaardag van zo'n geweldige blog verdient wel een bloemetje!
    Ik ben wel fan van treintjes of draakjes voor ons stoere zoontje van 10 weken, hij zal er geweldig uitzien in jullie mooie mutsjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Hieperdepiepkes

    Ik doe natuurlijk ook graag mee, heb een zwangere schoonzus, waar ik natuurlijk zo'n schoontje cadeau wil aan doen. Stofke 1 en 7 vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen
  132. proficiat met de verjaardag van je blog! Mijn dochtertje van 9m zou fantastisch staan met zo'n mutsje, liefst stofje 10!
    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Joepie ik zie dit hier nog net op tijd en doe graag mee: stofjes 1 of 5 zouden goed passen bij ons klein draakje van 11 maanden oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. O waaw! Ik heb een voorkeur voor nummers 8, 9 en 10. Mijn baby komt pas in augustus, maar een mutsje tegen de zon gaat dan zooo handig zijn. Het maatje maakt me dus niet uit, want het zal ergens de komende 2 jaar sowieso gedragen worden.

    BeantwoordenVerwijderen