Met de T van Torosaurus.

donderdag 4 april 2013


Dat mijn vriendinkring heel wat creatieve mensen telt, dat laat mijn kinderen koud. Wat voor hen belangrijk is is 'of er kindjes zijn om mee te spelen'. Al dat afspreken, fotograferen en passen dat er uit voortvloeit, dat werkt soms wel op de heupen.

Anders is het wanneer er een portie 'cool' komt bij kijken. Want zeg nu zelf, een t-shirt met een 'kakkende koe' (pardon my French, blame Ketnet met zijn spelletjes met vreemde namen) dat scoort hoog op de coolnessladder van de 10-jarige.

torosaurus

Els kende ik eerst als de dame achter various kinds. Als je daar gaat kijken weet je meteen waarom ik daar bijna 3 jaar geleden bleef hangen bij het bloghoppen. Ondertussen kwam Torosaurus erbij, de plek voor kleurrijke t-shirts en muurstickers met knappe ontwerpen.

"Als we nog een baby hadden, mama," zei de zoon, "dan koos ik deze."
Ik ook.
Deze en al de rest.

various kindstorosaurus

8 opmerkingen:

  1. hihi, jouw laatste zin ;) (betere reclame kan ne mens hem niet bedenken, me dunkt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grinnik. Volgens mij ben je echt de beste moeder ter wereld als je je kind naar school laat gaan met een t-shirt van een poepende koe. HULDE!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou in elk geval scoren met zo'n t-shirt, gezien er iets op staat wat werkelijk aan elke zin van de 4-jarige wordt toegevoegd op dit moment. En dan heb ik het helaas niet over 'koe'...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai, ik bloos er van.
    Ik vind het super dat je zoon het erg cool vindt.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig! Ik moet boenk terug aan Eva haar fb-post van gisteren denken, dat past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zalig t-shirt! dat zou zelfs hoog scoren bij ouder-dan-10-jarigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De muurstickers zijn inderdaad ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen