Vlieg met me mee naar de regenboog.

maandag 15 april 2013


Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken. Als ik een patroon goed vind, dan wordt dat tot in den treure gereproduceerd. Ja, ja, ik slingerde al heel wat Happy Animals naar uw hoofd. Bereid u nu maar voor op een nieuwe aanval. Het 'Iloinen Kirahvi' patroon (ook gekend als n°4 uit Ottobre 6/2012) zag u al hier en hier en met deze versie scoorde ik zwaar. Heel zwaar. Zelfs het Lief en mijn moeder waren fan.

En het kind?

Dat natuurlijk ook.

rainbow shirt
rainbow shirt
rainbow shirt
rainbow shirt
rainbow shirt

That's all folks!

rainbow shirt

Stof: Rainbowphant van Sari Ahokainen voor Lillestoff bij MissTiggr

36 opmerkingen:

  1. moh zeg, zo schoon! Ik vond dat tot nutoe meer een meisjesstofje maar nu ik het zo zie kan het toch echt ook voor een jongen! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, deze is het helemaal, zo vrolijk en zo kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat kopje daarbij... hihi...
    eneh, ik gebruik daar gewoon al een term voor: patroontjesmelken! Best thing ever!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem je dan een maat kleiner dan normaal, als je dat in tricot maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maakte een 92, de grootste maat van het patroon, en dat komt perfect overeen met een tricot hemdje (Hugo) maat 116 uit de collectie van Lily Balou.

      Verwijderen
  5. Prachtig!! Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn, maar de kleuren spatten hier van het scherm, en het staat hem fantastisch goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me verschillende nummertjes van Ottobre besteld. Joepie, zal weldra ook zo leuke shirts kunnen maken!!!!!!!!!!!!! Hopelijk zijn die niet te moelikijk.
    Gr, Katie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, wat een suoerleuke outfit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, zo tof! Hij is toch wel ne snoetentrekker he, geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik vind dat stofje geweldig! Ik wou het zondag ook kopen, maar de zoon was mee en koos voor een ander. In katoen.
    Dat wilt zeggen dat ik een hemd moet maken.
    Ik kan geen hemd maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ja! Jij kan dat wel!
      Echt wel.
      In de grote vakantie doen we dat eens samen, ok?

      Verwijderen
    2. Deal! Ik probeer vooraf ook nog wel een exemplaar te maken, kwestie dat je niet gillend wegloopt. Ik zal ook drank & eten voorzien om nadien alle frustraties weg te werken. ;-)

      Verwijderen
  10. Waauw! Dat patroon wil ik ook. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap! Staat super bij die gele broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Net als die laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die zou ik zo kopen als ik dat zou zien hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh de stof, de kleuren, de patroontjes, de schoenen!!
    Love it, love it love it!!
    www.xohanax.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen