When Zahia meets Hay giveaway.

dinsdag 2 april 2013


Bij het zien van dergelijke frisse kleurencombinaties starten er processen in mijn hoofd die amper nog te stoppen zijn. Associatief denken, u kent dat wel. Hop, hop, van de ene naar de andere gedachte, verzinnend, combinerend en vooral alles uit de kast halend. Ik moet u wellicht niet tonen hoe mijn vloer er soms bij ligt als de stoffenkast open gaat. Parels nemen gelukkig iets minder plaats in.

Ik viel als een blok voor de frisse fluoparels die ik hier zag verschijnen. Net zoals bij het vorige halssnoer is het ook hier de bedoeling dat ze op een zwart gewaxt touwtje komen. Ik knoop het zo dat ik de lengte kan aanpassen en de parels er makkelijk kan afhalen om opnieuw te gebruiken en te laten matchen met een andere outfit.

Welke combinatie zouden jullie kiezen? Laat een berichtje na en haal zelf je parels in de Zahia winkel in Gent of Antwerpen. Een bon van 25 euro voor een van jullie. Als laat paascadeau. Of een vroege moederdag, you choose. Deelnemen kan t.e.m. dinsdag 16 april.

zahia meets hayzahia meets hayzahia meets hayzahia meets hayzahia meets hay

122 opmerkingen:

  1. Rond witte parels met hier en daar een fluo geeltje, of idem maar dan met die grijze parels en hier en daar een geeltje, afhankelijk van de outfit. Leuke give-away trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mag ik moeilijk doen en voor donkerblauw met het gele gaan? Dat lijkt me een mooie combinatie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fluo gele combinaties zijn bij jou altijd prachtig, maar zelf zou ik eerder gaan voor de blauwe met af en toe een oranje ertussen. Heb hier zo al een halssnoer liggen, en dat is mijn absolute favoriet (ik draag dan ook veel blauw).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fluo roze met grijs, love it! Matcht zo mooi met mijn uniform (jeans :-)) ...
    Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat zijn ze mooi, kan moeilijk kiezen hoor, oranje is om de een of ander reden mijn kleur deze (nep) lente. Maar dan er wat bij, de grijze vind ik mooi, maar ook de donkerblauwe. Maar ach aan een koord dan kun je heerlijk eindeloos combineren. Zou graag mee doen aan deze originele give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De blauwe en oranje! Past perfect bij de plannen voor een blauw rokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzonder mooie give away! Ik ga voor wit met geel! Of toch blauw met geel? Of of uhm oranje? Alles is mooi, mag ik nog even nadenken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben ook fan van dat blauw met oranje. (om de eenvoudige reden dat wit nogal dicht bij mijn eigen velkleur ligt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een absolute fan van het geel met wit! Als de zon daarmee niet komt, weet ik het ook niet meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmmoeilijk! Doe mij maar grijs met fluoroze. En af en toe een witte parel ertussen, zodat het niet te grijs blijft en de fluo extra kan flitsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mij ook blauw met oranje!
    Ik heb binnenkort een workshop gepland bij Zahia. Dus die bon zou nogal eens van pas komen zeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mmmooi! gewoon de foto's kijken ;o)
    zelf ben ik iets minder kleurrijk in mijn kleren (dan maar geen fashionista :D )
    kijk al uit naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind alle combi's super en ben dol op de fluo-trend :-) Maar als ik moest kiezen ga ik voor blauw en oranje, lekker flashy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke give away ... blauw en wit, blauw en oranje, blauw en geel ... als er maar blauw in zit precies ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n klein beetje fluo vind ik altijd erg fris. Fluo-geel is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geel en wit, mijn favoriet! zou schitterend passen bij mijn kleedje in wording ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik val als een blok voor de oranje-blauwe combinatie...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wit-grijs-neonrood! Dat zou mooi gaan bij het kleedje dat ik in m'n hoofd heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor mij blauw met oranje! Leuke aktie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb net twee kleedjes gekocht, dus kan ik niet kiezen: rood, blauw, wit of geel, groen, oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De combinatie wit, geel en blauw zie ik wel hangen ;-) En Gent is niet zo ver...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik blijf keihard fan van groen met oranje. en die grijze erbij maakt het wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oranje, zo mooooooooooooooi. Misschien met een beetje wit (niet teveel he) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geel, Oranje en wit. Lijkt me heel mooi. Leuke give-away weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor mij zou het wit en rood worden, een klassieker.

    Waarom geen twee touwtjes, vraag ik me af. Ik zou dat een gedoe vinden om telkens weer een combinatie te maken, ik zie er ook de voordelen van in, maar ik ken mezelf, rap-rap-rap outfit kiezen en dan nog parels moeten samenstellen. Het zou een ramp worden (maar ik ben slecht met accessoires).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind vooral de kombinatie met oranje mooi,waag graag mijn kans,wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Misschien tart ik mijn geluk, want ik won pas, maar deze wil ik winnen :)! Ik heb net het Zahia boek in huis en zou dus wel weten wat gedaan. Ik ben fan van al jouw combinaties, maar het meeste van de blauw oranje parels. Op hoop van zege!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hier ook het meest fan van blauw/oranje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super zeg.... Ik zou gaan voor grijs met groen of blauw... Helemaal mijn kleurenpalet...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De combinatie geel/wit vind ik prachtig! Een instant lente-gevoel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kreeg net een fluo groene tas dus ik zou zeker voor een combinatie met groen gaan... en liefst met blauw of wit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik hou van de combinatie geel met wit!Dat is een echte eye catcher.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wit met geel, fris, opvallend maar niet TE... perfect dus! En binnenkort volg ik een workshop bij zahia dus ik kan de bon perfect gebruiken om erna thuis aan de slag te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Waaaaaaaaw! Zo'n leuke give away! Ik zou gaan voor de combinatie groen en grijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O, leuk!
    Met de lente in zicht (hopelijk), zou ik helemaal gaan voor wit met geel en mss zelfs met een beetje oranje bij.
    Ik ga me moeten inhouden als ik daar straks eens passeer :).
    Maar eerst afwachten of ik niet gewonnen heb ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  36. oo, wat leuk! De ideale combinaties heb je zelf al gevonden zie ik. Maar geel en wit is mijn favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik zou zeker gaan voor de laatste combo roos/rood-wit.
    Alhoewel die groen-oranje ook wel knalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wel ik wil alle gemaakte combinaties omgooien. Ik zou voor mezelf weliswaar alles onderling combineren maar het oranje ertussen uitlaten. Blauw met de groene en/of de gele en daar al dan niet nog eens grijs bij proberen of het witte tussen combineren. wit-geel-grijs-groen. Twee kleuren alleen combineren, alles is onderling mogelijk maar geen oranje voor mij want daar sta ik niet mee.
    Wat een toffe give-away trouwens, ik duim heel hard voor mezelf, ik hou wel van een vleugje neon fluo.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het fluo gele met wit en dat ene grijze bolletje lijkt me wel wat :)
    Oja, en ik ben jarig op 16 april, dus voor mij zou dat een tof verjaardagscadeau zijn dat net op tijd komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Allemaal prachtige combinaties, maar mijn favoriet is toch de witte parels met de paar rode parels. Ik hou van subtiel met een tintje kleur. En zo breng je lente in je outfit ook tijdens de winter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben gek op blauw, dus bij mij moet er blauw in de mix zijn. Blauw en wit, blauw en geel, blauw en ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Foto 3 blauw en oranje!!! Ik kocht vorig jaar voor meer dan 100euro in de Zahia shop te Gent, dus zo'n bon is zeker handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Blauw en wit, op een rood koordje,
    dan is het passend bij mijn outfit van vandaag!

    Blauw en een ander kleur is ook leuk,
    maar dan zou ik passende kleren moeten gaan shoppen
    ;-)

    Groeten aan iedereen in huis
    en zeg aan het Lief dat ik nog steeds een CD van hem liggen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juist, ja. Helemaal vergeten.
      Vrijdag zwemmen?

      Verwijderen
  44. ik ga voor blauw met geel
    of blauw met groen

    mooi die kleuren

    liefs fleurxx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik zou eerlijk gezegd voor de groen/oranje/wit combinatie gaan, fris en heel "lenti-fieel" :-)
    Niet te vergeten dat deze grijze enkeling, prachtig op zichzelf kan staan en alles in haar eenvoud kan afmaken.

    mmm...heerlijk!

    Zonnige lentegroetjes,
    Dana Van Oeteren

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ben verzot op het fluo gele, en als neutraler kleur het blauw, dus wat mij betreft ook blauw en geel. 'k Ben er zeker van dat je er iets moois van maakt! En nu duimen dat het geluk aan de goeie kant zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben zot van knal-kleuren: dus ab-so-luut oranje met blauw!!!! Gewoon zalig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik val voor de fluokleurtjes!
    Dankjewel voor deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Definitely blauw oranje! Ik plan al een tijdje een rokje in die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. grijs - grijs - grijs - grijs -geel - grijs - grijs - geel - grijs - grijs - grijs - grijs - grijs - geel

    BeantwoordenVerwijderen
  51. grijs - grijs - grijs - grijs -geel - grijs - grijs - geel - grijs - grijs - grijs - grijs - grijs - geel

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Cool zeg! Zo'n mooie parels.
    Alleen kiezen, het blijft zo ongelofelijk moeilijk.
    Ik zou misschien wel voor fluo durven gaan. Al zou iets met oranje me misschien beter afgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Fluogeel met wit! Past prima bij mijn sandalen met fluogele riempjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ben favoriet van de blauw /wit/oranje combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Op dit moment kies ik voor blauw en oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ik zou voor blauw en geel gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Absoluut de witte met een paar gele ertussen!! Die geven een instant lente gevoel :-)) en zijn met veel te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zou voor de blauw met oranje kleurencombi gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wit met geel of grijs. De oranje en groene lijken net iets te veel op 'peekes en erwtjes' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik ben bij Zahia (die dicht bij mij) binnengewipt vorige week en tingelangelore, er hangen vrolijke oorbellen aan mijn oren. Samen met de combinatie limegroen & wit kunnen ze het lente-offensief aankondigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ben net begonnen met juwelen maken en was afgelopen vrijdag bij zahia in antwerpen super tof en gezellig winkeltje met zoveel moois, een kado bon zou top zijn dan kan ik wat meer leuke dingen creeren! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik vindt alle combinatie leuk ik ben gek op die felle kleurtje, fleurt alles op!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Vooral fan van rood, dus ik kies het rood (veel) met af ent oe nen witte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Absoluut wit en geel, als het maar de zon oproept!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Absoluut wit en geel, als het maar de zon oproept!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. schotel is geweldig!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. geel met wit!! en een vleugje grijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Rood! Ik kan nog wel eentje gebruiken om mijn kleedje voor het communiefeest op te vrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Da's een makkie wat mij betreft: van da schoon fris rood met grijs en wit. Zo, dat was snel gekozen :-)

    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ohhhhhh! Laat de lente maar snel komen! Dan zou ik met plezier die ketting met oranje en groen dragen !!!!!!
    Gr
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een leuke give away!
    Ik vind dat paars/blauw met oranje wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. koraalrood met gebroken wit of de koningsblauwe met wit... ik weet eerlijk gezegd nog niet goed wat ik moet denken van de fluo-gekte en ik ben er ook niet onverdeeld wild van (misschien omdat ik in de jaren '80 al teveel fluo gezien heb en toen ook al niet voor de bijl ging?). Mocht ik winnen, moet ik toch ter plaatse gaan, en kan ik ineens zien of ik mijn mening kan bijschroeven... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zo leuk weer, ik hou van rood met wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oh... moeilijk voor mij, ik denk grijs met iets anders... groen? petrol? ornajeachtig? koningsblauw? Zou er even over moeten nadenken (of eens rondkijken in de winkel) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. ♥ de foto's! ;-) Maar lijkt met hell of a job om al die kleuren juist op scherm te krijgen. Ze spetteren in elk geval weer! Er zit geen lelijke combinatie tussen en ik heb hier al drie keer iets getypt en het weer weggedaan omdat ik van gedacht veranderde. Wit met rood. Zo. Nu laat ik het staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik kies voor wit met fluo geel en een donkerblauwe toets.
    Leuke blog heb je ! Ik kom zeker nog af en toe eens kijken naar je andere creaties.
    Marjan Vandamme

    BeantwoordenVerwijderen
  77. schoon parels! Heel schoon!

    de mooiste kleurencombinatie... moeilijk. Afhankelijk van voor wie en voor wat t moet dienen.
    Voor mezelf zou ik gaan voor rood met wit en een tikkeltje grijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Geel was vroeger ook al mijn lievelingskleur, dus ik ga volop voor geel. Met wit of grijs om het wat te breken.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Geelgeelgeel! Ik ben deze zomer ook helemaal fan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Waw, ik ben helemaal fan van de HAY schaal, zo schoon! En heerlijke te combineren, love it!
    En de parels, tja, ze zijn allemaal leuk maar de gele met wit geven toch instant happiness!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Heel toffe manier om je blog te promoten... en een fan erbij!
    en voor de kleurencombinatie: Blauw, oranje en wit voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik kan ook niet kiezen maar als ik win ga ik voor wit met fluo roze. Of toch grijs met fluo geel??? Mmmmm twijfel.
    Masr die schotel, vanwaar komt die? Zo schoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Blauw en oranje blijft een fijne combinatie... al lijken al die kleurtjes wel fijn nu de lente uitblijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Niet meedoen zou idioot zijn: laatste combinatie heeft mijn voorkeur! Happy colored days!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik wil graag deelnemen.
    Mijn voorkeur gaat uit naar blauw met oranje of groen met oranje en een beetje grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wauw. Ik wil wel meedoen.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Dit komt als geroepen aangezien wij net een stel dieven hadden die met al mijn kleurencombinaties weg zijn. Gelukkig gaf Riet me jouw tip. Ik vind de blauwe met oranje en wit heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Fluo groen met wit !
    dat zou mijn keuze zijn.
    En niét omwille van Pasen....niet voor moederdag....16 april heb ik iets anders te vieren ; maar 'wat' vertel ik alleen als ik win.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. fluo roze, wit en grijs. voor moederdag dag (want ik kreeg al budget voor een overlock en zal dus tegen dan niet te hard mogen zagen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Groen met oranje!

    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  91. blauw met oranje!
    En het geel zou ik combineren met fuchia.
    Het groen ook trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  92. De combo blauw-oranje knalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Geel met grijs en af en toe een witte parel zouden perfect bij mijn nieuwe jurk passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Op goed geluk: wit met rood voor mij. Of blauw met oranje... Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Geel en grijs. En als ik win, maken we er direct een meet & greet van in Gent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Makkelijk: oranje met blauw of rood met wit! Met als favoriet: oranje en blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik kies het fluo-geel met grijs. Ik hield vorig jaar niet van al dat geel en ook die fluo was wat opvallend en nu zou ik alles geel en/of fluo willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Oranje-blauw is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Aangezien ik helemaal ondersteboven-zot ben van groen, en oranje me de laatste tijd ook kan bekoren, zou ik voor het oranje-groene setje gaan! Al is de rest ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Blauw-oranje, zeker als het zo'n mooi hard-blauw is!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik ben jarig op 16 april, echt waar!
    Hannananas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  102. graag de fluogele met wit aub ;-) maar bij Zahia vind ik altijd wel mijn goesting ;-) wendy.boue@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen