Zand, wind en heel veel plaats.

zondag 28 april 2013


Het strand was koud en winderig. Net zoals ik het graag heb.
Ik sleepte hen mee, tegen hun zin. (net zoals hier en hier)
'Koud, mam!'
'Die wind, mam!'
'We hebben geen schoppen, mam!'

Maar ook zonder schoppen, en ondanks de wind, renden en schreeuwden ze anderhalf uur de longen uit hun lijf. Wanneer gaan ze toch eens leren dat het met een strand nooit mis kan gaan?

twee brave · een schobbejak

trio

(on)voorzichtig met schoenen

zou ik?

aarzelen in de branding

zee

helemaal loos gaan

spring

kabientjes zijn altijd fotogeniek

kabientjes love

klein kind · groot strand

klein kind groot strand

♥ broertjes

broertjes

Een verlaten strand. Geef mij maar dat.

14 opmerkingen:

  1. mooi. inderdaad, het strand is altijd een goed idee.

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, zo'n zin in de zee... Prachtige foto's van prachtige kinderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eind april wil een mens toch niet meer met zijn vest over het strand lopen he. Zucht.
    Mooie foto's.
    Heb helaas je tvdebuut gemist :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het strand in buiten het seizoen ook altijd leuker maar mijn kinderen vonden van niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en gelijk had je: het strand is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles is relatief! Hier is het al bijna twee weken bewolkt en druilerig en iedereen leeft hierdoor op wolkjes, want dankzij het 'slechte' weer kunnen we nog zonder al te veel zweetplekken naar buiten. Voor zo mooie Kikkid jasjes is het wel nog altijd veel te warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh die laatste foto! smelten gewoon!

    Het strand is op z'n best lekker winderig, maar wel met zonnetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier was er dit weekend ook veel zand & wind. Niet zo veel plaats wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zelf nog geen kinderen maar hou wel van dat 'klein kind-groot strand'-gevoel. Daar krijg ik nooit genoeg van.

    BeantwoordenVerwijderen