Vijf

dinsdag 21 mei 2013


Mijn cadeautje werd vijf. Vijf, begot.

Hij dacht vast: 'Scheer u weg, vier!'

vijf

Al zou het ook kunnen dat het ridders en prinsessen thema van vorige week er voor iets tussen zat.

vijf

'Kijk eens vriendelijk,' vroeg ik, bij poging 7438 om de vervaarlijk met zijn wapen zwaaiende ridder te ontwijken en tegelijk de ontspanknop in te drukken. Maar ik geef toe: 'Sta eens stil!' kwam er ook bij kijken, inclusief licht dwingende ondertoon. Maar of het resultaat beter was... oordeelt u zelf.

vijf

We started off met dit gezicht, nochtans, dus het zwaard was een noodzakelijk kwaad. U dacht toch niet dat hij zich op zijn laatste dag van zijn vierde levensjaar makkelijker zou laten fotograferen? Misschien morgen, bij vijf, eens kijken of 'hoe sneller je stil staat en lief kijkt, hoe sneller je weer weg mag' wel doordringt.

vijf

Gelukkig zien we meestal dit. Gekke gezichten. Die horen bij cadeautjes.

Love you, kleintje.

vijf

vier · drie · twee

29 opmerkingen:

  1. Moh zo'n zalige foto, die tweede! Gefeliciteerd ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieperdepiep voor het cadeautje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat voor de koene ridder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkige verjaardag voor de ridder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gelukkige verjaardag voor die deugniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Vijf is al eens de moeite he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig! altijd een kunst om een peuter 'stil' te krijgen :))

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! En de foto's zijn super tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele gelukkige verjaardag voor uw jongste !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het anders een hilarische fotoreeks, vooral de manier waarop je het erbij schrijft.
    gelukkige verjaardag voor de stoere ridder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat :) De tweede foto is geweldig, en de voorlaatste snoet is hier de vaakst gefotografeerde :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zie hem groeien, zeg. Hoera voor jouw kleinste man!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, de foto's die jij altijd maakt. En hoera voor de jongste!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vind op foto alvast de gevaarlijke versie beter... ;-) Proficiat voor je kleine ridder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/942209_479629248773604_12579499_n.jpg

    ik heb genoten van je tekst & beeld met de :) op mijn gezicht. Deze stuur ik je deze als dankjewel door (gemaakt dit weekend en 'k vond het zo grappig, de ridder-met -tekst)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoera voor Fee! Zo'n guitig ventje!!
    De tijd gaat snel he. Alhoewel ik ze met 5 nog wel echt schattig vind, vinden ze zichzelf natuurlijk al groot en wijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hieperdepiep voor de zoon! (én voor de mama ook een beetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke fotoreeks, en proficiat, klein ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 5, ni te doen, he! Geweldige kerel in alle foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de stoere ridder met zwaard wel knap. Gelukkige verjaardag voor de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen