zaterdag 4 mei 2013


Waar ik uithang tegenwoordig? Aan de bruinigheidsgraad van mijn vel en het aantal freckles te zien: in de zon.
Mijn lijf heeft het nodig om na al die miserabele maanden en de gemiste zomer van vorig jaar mijn vitamine D levels weer wat op te krikken.

De nieuwe hanger steekt machtig goed af tegen dat beetje bruin. Fluo·strak·retro.
I wear it with pride.
En omdat u vast geen boodschap heeft aan een foto van mijn oorlellen: matching oorbellen aan een takje.

UntitledUntitledUntitled

Dit en nog meer fraais, allemaal bij BE sisters.

13 opmerkingen:

  1. En binnenkort loopt ge dan rond met een witte driehoek op uw hals. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zuig me hier ook vol met zon, geweldig deugd doet dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang leve sproeten! Ik heb er ook weer een honderdtal bij gekweekt de afgelopen dagen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie hanger! Zolang de zon dan eindelijk eens schijnt, kan je er maar beter volop van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie hanger én oorbellen!
    En idd zalig genieten van t zonneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, die oorbellekes zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi! vooral fan van de ketting! ik ga mij hier straks ook in de zon smijten se!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!

    Geniet maar niet vergeten te smeren :)ik vergeet het ook dikwijls hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Régientjefientje11 mei 2013 om 10:39

    Oh, dat ziet er prachtig uit ! Ben al helemaal fan van die Sisters !

    BeantwoordenVerwijderen