De verjaardagsoutfit

zondag 9 juni 2013


De nieuwe trui was dus deel van de verjaardagsoutfit die ik in mijn hoofd had. U snapt uit de vorige zin wellicht dat die dus niet klaar was op de dag zelf. Niet dat het kind het erg vond, nee. Deze outfit was absoluut ook verjaardagsfeestwaardig.

Er kwam een nieuwe, comfy Jacob aan te pas, deze keer met wijde pijpen en twee t-shirts van Mini Rodini die ik bij mijn vaste leverancier bestelde.

Tegen dat alles af was, was het ook sandalenweer. Ik had dat gewoon goed getimed, zeg. Al moet ik van die Jacob misschien wel een shortje maken...

aangekleedparkietenJacobpalmfelassorti

broek: Jacob bij Zonen09
sandalen: Kipling bij Beau10
t-shirts: Mini Rodini bij Goldfish, alwaar het binnenkort ook weer feest is. Eerst live en nadien ook online. Mijn portemonnee kreunt nu al. Help.

15 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ha. Ja. Eerst stonden de voeten er nog onder, maar dat paste niet zo mooi en ik had geen zin meer in Photoshoppen op deze luie zondag :-)

      Verwijderen
  2. Heel mooi! De nieuwe trui past er prima bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig weeral! Die t-shirts zijn heerlijk! En de jacob natuurlijk ook, daar blijf ik fan van! alleen al daarvoor wil ik een zoon. dochters staan er ook mee, maar zo'n knappe zoon in een mooie jacob vind ik toch prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, onze Nand heeft excact de zelfde sandalen, maar dan van Uki, van bij Brantano. Grappig om te zien dat Kipling dezelfde heeft. Ik vind ze zo mooi en die kleur. Ik blogde er een paar weken geleden ook over.
    http://piekewieke.blogspot.be/2013/05/oranje-fan.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die 2de en 3de foto! :-D
    Heel mooi, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kan het ook anders, alweer dik geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind zijn "gezichtjes" altijd zo grappig. Een vrolijk kind, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een zalig zot kind. Een charmeur en een echte clown.

      Verwijderen
  8. Tof!
    En die tshirt is fantastisch he, ik deed hem ook al eens cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige tenue! Past bij zijn snoet ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh die foto van die enkeltjes: love it!

    BeantwoordenVerwijderen