Het velvoelkind en zijn - nu al - favoriete trui.

woensdag 5 juni 2013


U had het al in de mot. De laatste weken werd hier nog bitter weinig geproduceerd. Dat is een beetje hun fout. En van hun collega's muzikanten.

Op basis hiervan had u misschien nog gedacht dat mijn kind werkelijk niets meer had om aan te trekken. We moeten daar niet onnozel over doen. Hij kan nog wel even voort. Maar dan. Het hoofd vindt altijd nog wel iets uitdagends aan die stoffenkast. Ik heb het momenteel voor dunne truien. Zo van die exemplaren die je zou dragen op je blote vel. Toen ik dit stofje zag in de Strek wist ik meteen dat het een trui zou worden. Voor hem. En als het lukt misschien ook nog een voor mij. Eerst een exemplaar voor het kind met het zachtste vel. Met de grootste hunker naar mijn handen op zijn buik. Een kind dat elke avond voor het slapengaan gelukzalig zucht: 'Niet stoppen, mama. Doe je nog een beetje voort?'

Wat hou ik toch van dat velvoelkind.

oranjetrui_1oranjetrui_2oranjetrui_3

Noot 1: De oranje trui is deel van de verjaardagsoutfit die u heel snel te zien krijgt.
Noot 2: Vijf zijn is precies toch een zegen als het over poseren gaat. Geen gezeur, geen afleiding nodig. *bliss*

27 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig stofje is dit. Met een prachtige trui tot gevolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good to have you back, (B)oontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh! Ik wil ook zo'n trui. Ik heb ook een hoog velvoelgehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar zeg, ongelooflijk schoon! En velvoelkind...Oscar , mijn zoontje van net geen 3 weken) is ook zo'n exemplaar...Valt enkel in slaap op een stukje blote buik, arm, borst,... (al hoop ik wel dat hij dat niet tot zijn 16de volhoudt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi woord, en wat n mooie trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Lies, da's een prachtig stofke seg! En dus een héle mooie trui. Moest ge nog terug moeten om stof bij te halen voor uzelf, moogt ge mij ook altijd een metertje meebrengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's en een geslaagde creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zo schoon! De zoon hier heeft ook vaak huidhonger, zalige momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige trui! Het staat hem heel goed en heel professioneel geposeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er ook zo eentje, zo een velvoelkind. Wat een zalig woord zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's. Leuk hoe je hem beschrijft: je velvoelkind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schoon jong, echt zo schoon! En trouwens ook heel blij dat jouw hoofd wat uitdaging nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh, super geslaagd deze!
    Love it!!
    gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh! Wat een heerlijk ding, die trui, en wat een heerlijk kind, die jongste!
    Kan ik bij op die bestellijst voor een meter? (Of zou ik anderhalve nodig hebben voor mezelf?)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Zowel de trui als het kind! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We brachten ook wat van deze tricot mee naar huis, in de lievelingskleuren van beide zonen ... maar hier wordt het waarschijnlijk een welbekende kaptrui ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh super zeg. Zou ik zo kopen in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen