Krokodiler!

dinsdag 25 juni 2013


Met de recente warmere dagen hadden de kinders die onder het dak slapen een nieuwe zomerpyjama nodig. De twee van ooit eens een keer bleken nog te passen, maar waren toch een beetje krap. Ik liet hen kiezen uit de stapel tricots. De zoon ging resoluut voor de krokodillen. Een goeie keuze. Stoer en lief tegelijk.

De laatste warme dagen luidden ook het einde van de 'lijdensweg' van het Lief in. Drie jaar lang combineerde hij studeren en werken. Voor mij ook het einde van blok- en examenperiodes waarbij ik er op eenzame avonden hele series doorjoeg. Deze keer was dat Homeland, in januari True Blood. Bij krokodillen/krokodiler moet ik ook altijd aan dit stukje denken.

krokodiler1krokodiler2krokodiler3

Tricot: De Bonte Boom

19 opmerkingen:

  1. Weeral een schoontje van Oontje!
    Nu nog wachten op seizoen drie van Homeland, ik kijk er al naar uit... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. krokodillen doen het toch altijd bij jongens hé!? Ferm pyjamake!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer pyjama'tje! Lekker vrolijk, die krokodillen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera voor het lief! Hopelijk mogen de 'frisse' pyjama's veel gebruikt worden, deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het, ook hier het einde na 4j bijstuderen van het lief.. ik keek er de voorbije week even hard naar uit als hij!
    Maar 'gelukkig' nog geen kinderen op te voeden ondertussen...
    Wel alweer supermooi naaigerief voor de kinders daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaa, gisteren toevallig dat stukje ook nog gezien en moest er direct aan denken toen ik de titel van dit bericht las! Heten Eric mag ier ook wel eens van krokodiler komen doen!! :D en uiteraard weer geweldig schoon gemaakt he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! werken en studeren... Ik roep met een krokodillengrootte mond: hoereej for the husband! en ja, ook voor uw pyjama uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja lap toen ik dit tricot zag liggen dacht ik, oef geen pyjamamotiefje en wat maak jij? een geweldig lieflijke (doch wat stoere) pyjama :-) Maar wel echt schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi! En een dikke proficiat aan het Lief! En nu samen genieten van de (reeds voorspelde) warmer wordende dagen! Dan komt die pyjama nog van pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier waren de krokodillen ook een succes, mooie pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ammai, zou mijn zoon ook wel willen, denk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Überschattig, dat pyjamabroekje! Al zal zoonlief dit misschien niet graag horen, met de stoere krokodillen...
    En proficiat aan het Lief, maar evengoed aan jou! Ik weet maar al te goed wat het is... Bij ons heeft de combinatie werken/studeren/kinderen 4 jaar geduurd, maar dit tijdperk wordt nu afgesloten, oef! Volgende week 'plechtige proclamatie', vanaf dan mag ik een ingenieur thuis verwelkomen... En jij, wat haal jij in huis, als ik zo vrij mag zijn deze vraag te stellen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen