Vooruit100

vrijdag 14 juni 2013


Vooruit100. Dat dat niet aan ons zou voorbijgaan, dat stond vast. Alleen al om de organisatie van deze waanzinnige avond is het een topevenement waar u absoluut iets van moet meepikken. Als u nog steeds geen idee hebt waar ik het over heb, check dit dan eens. U miste al heel wat, maar er is nog meer dan genoeg voor iedereen.

Deze week kregen ze al een lading IJverige Wijven over hen uitgekieperd, daar in de Vooruit. En of dat een feestje was, die allereerste Sew-In. Hebt u dat gemist, die unieke kans om naaien en op café zitten te combineren? Op zaterdag krijgt u een herkansing. Tijdens een nieuwe Start to Sew staan de IJverige Wijven paraat om jong en iets minder jong geweld in te wijden in het naaien. Al langer ingewijd? Misschien heb je dan nog wat stoffen in de kast liggen die je maar al te graag ziet verdwijnen. Ruilen voor iets anders? Dat kan. Op zaterdag kan je namelijk ook in het café terecht voor een stoffenruil. Dus, zoek nog snel even de tijd om je stoffenkast op te rommelen en wie weet ga je met een nieuwe schat naar huis.

Mijn to do lijst: beslissen uit welke stof ik een tas ga maken. Moeilijk. Heel moeilijk.

stoffen voor de tas van Vink

17 opmerkingen:

  1. ik breng iets geometrisch mee met fluo, misschien wel iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie al een lichtblauwe tas met een rode rand voor me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De herten met bril! Daar heb ik namelijk ook een tas van gemaakt om naar de crèche te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tas van die lichtblauwe stof met dat rood zou prachtig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. met het rood is mijn favoriet, maar het scheelt niet veel... gewoon 2 tassen maken???
    (PS: ik ben ook blogger vanaf vandaag! madebyelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh ik zou zo graag willen komen, maar kan niet :-( heb ineens spijt dat ik niet meer in Gent vertoef...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lientjepralientje15 juni 2013 om 08:19

    hihi, grappig, die gebrilde herten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo jammer dat wij niet van de superleuke dingen hebben als Sew-Ins (en ijverige wijven... nergens te bekennen hier!!). Ik wil je tas wel zien hoor!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, zéker die met die hertjes, die is superleuk! Veel plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat ik zowat de enige in blogland ben die geen fan is van herten en brillen, toch niet op stof en in die combinatie. Maak maar gauw een tas met dat andere prachtige stofje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nog een stem voor de hertjes nodig ?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen