Sleeping with elefants

dinsdag 2 juli 2013


Nu alle oude pyjama's naar de zoon waren doorgeschoven kon het meisje wel niet anders dan de roze Hello Kitty versie uit het donkerste en minst bereikbare hoekje van de kast te vissen. Ik steek dat weg, ja, ik geef dat toe. Het meisje is namelijk ook niet meer zo tuk op roze als een jaar of drie, vier geleden, dus dan is dat gepermitteerd. Denk ik zo.

Een nieuwe versie, dus. Niet te meisjesachtig. Niet tuttig, maar ook geen stoere print. Eisen waar ik mij wel kon in vinden.

Gezien ze een voorgeschiedenis van olifanten heeft, dacht ik wel te kunnen scoren met deze stof. I did.

Stoere stof hoeft niet per sé. Stoer poseren, daarentegen.
Moést op de foto: het bandje van het boerderijkamp, dat nòòit meer af mag.

olifantenpj2

Tegenwoordig is voetballen ook voor meisjes. Dus ook shortjes die lijken op voetbalbroeken zijn ok. Oef.

olifantenpj1

Maar ondanks al dat stoer zijn, blijft ze gewoon een klein, frêle meisje, met dunne haren, dunne armen, dunne benen en volle lippen.

olifantenpj3

Tricot: De Bonte Boom

22 opmerkingen:

  1. Heel knap!
    Je dochter kan stijlvol in haar bed kruipen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Welk patroon heb je hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het t-shirt is de Monster Car uit Ottobre 3/2011.
      Het broekje is zelf getekend op basis van een sponsen shortje.

      Verwijderen
  3. knap hoor! leuke stof, leuk met die gele details, leuke dochter die lekker stoer poseert! Super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zou ik ook nog wel een pyama willen :-) mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik steek die hello kitty spullen gewoon al ver vanachter in de kast vanaf het moment dat ze die cadeau krijgen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schoon meisje!
    Voor pyjama's ben ik soepel: daar mag voor mijn part Bliksem, Hello Kitty of godweetwatnog op staan, maar overdag: liever niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en hopla ... nog eentje ... :-) Ik ga beginnen aan mijn eerste pyjamaatje en heb hier de afgelopen week al heeeeel veel komen kijken ... prachtig weeral, 'k hoop dat het bij mijn ook zo goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een leuke pyjama geworden!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik droom elke keer een beetje weg, als ik jou toffe pyjama's zie! Deze past weer helemaal in het rijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi stofje. Zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vind ik nu eens een tof tricootje zie. En later ook door te schuiven naar de zoon. Win-win.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! En idd niet te tuttig. :) Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen