Dawanda

donderdag 29 augustus 2013


Ik leerde Dawanda een hele tijd geleden kennen toen ik op zoek was naar een stofje dat bij mijn lijstje Belgische webshops niet meer te krijgen was. Het duurde niet lang voor ik door had dat Dawanda niet alleen een plek is om mooie stof te vinden en binnen een paar klikken opende er zich een hele nieuwe wereld aan unieke handgemaakte producten. Voer voor mijn Pinterest lijstjes, en handig om naar te verwijzen als cadeautjesgevers op zoek zijn naar wat inspiratie.

En zo waaide ik op een fijne zomerochtend aan een kussenhoes van Goedoe, helemaal met de hand gezeefdrukt en zo mooi dat ik hem bijna niet in de zithoek - denk rondspringende kinderen - durf te zetten. Maar dan. Een kussenhoes in een kastje is ook maar zielig, dus hier staat hij dan. Een geheel met de nieuwe muur.

dawanda

Ondertussen kijken we ook uit voor een nieuwe bank. Net toe we zeiden dat die eigenlijk nog wel even mee kon, scheurde een van de kussenhoezen. Grom.

Maar waar ik - naast al dat moois - nog wel eens vaker naar zal kijken is dit hier. Het kriebelt al, en dat is - geloof me - lang geleden. En ook bij andere bloggers zag ik mooie selecties waar ik nog wel eens vaker watertandend naar zal terugkeren.

Hebben jullie ook favoriete Dawanda items?

7 opmerkingen:

  1. Hier ook een Dawanda-addict vrees ik. Uren kan ik kijken en doorklikken. Voorlopig hou ik me in en kocht ik nog maar 1 item: een Holy Pillow van bij Ambela, kleurrijk en een beetje bohemian, lòve it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Dawanda nog maar net leren kennen en dwing mezelf om het te mijden, de portemonnee is leeg vrees ik dus het zal bij 'kijken', of liever 'proberen niet te kijken' blijven! Dat kussen is formidastisch trouwens! Head over heels, over the fence verliefd ben ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf daar bewust van weg jong, buiten dan wanneer ik eens zo'n post als hier tegenkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hadden hier dus ook een scheur in de zetelhoes, gingen al enkele keren kijken voor een nieuwe zetel maar vonden niks dat ons kon bekoren. Vooral omdat onze kids zo graag 'kampen' bouwen met onze zetels en dat dan niet meer zou kunnen. Dus deze week met veel gezucht een nieuwe hoes over de bestaande hoes gestikt. Wel tevreden over het resultaat en over een jaar over 2 zien we dan wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik was er ook in geslaagd dat wat te vergeten, maar heb dus net een absoluut prachtige handgewoven handdoek gevonden om op mijn verjaardagslijstje te zetten. O, en een mooi kleedje, en we zijn vertrokken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kussen! Ik denk dat ik er maar beter wegblijf... Ik zou me arm kopen... Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooooh ja ik heb ook favoriete dawanda itemkes!!! maar ik probeer er niet te vaak op te komen want dat is slecht voor de portemonee :o)
    mooi kussen, heel uniek!

    BeantwoordenVerwijderen