Een zomer in wolken.

dinsdag 17 september 2013


Ik haalde alle foto's van mijn telefoon. Zot veel foto's. Zot veel bewogen foto's ook, want de meeste waren al lopend of al rijdend genomen.

Het was duidelijk:

- ik zag veel concerten het afgelopen half jaar. Niet zo interessant qua beeldmateriaal, dat.
- Oon ♥ wolken. Ik zei het hier al, maar het is zo waar.
- mijn oude iPhone, in combinatie met een autoruit én een rijdend voertuig geeft de meest crappy foto's.

Die foto's, crappy en met zoveel korrel dat ze op zich niet om aan te zien zijn, vormen samen wel een mooi schilderij. Eentje dat al lang in mijn hoofd zat, en dat al knippend en plakkend nog beter werd dan ik had gedacht. Een herinnering aan heel veel kilometers in de Vlaanders tussen Brussel en de kust. Aan een zomer vol wolken.

wolken copy

15 opmerkingen:

  1. tweede rij, tweede van links: mijn favorietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi! Hier kan je uren naar blijven kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je moet de cloudspotter app eens downloaden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ow, dat klinkt als een nieuwe verslaving :)

      Verwijderen
  4. Mooi hoor, lijkt wel een ansichtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de Cloudspotter App, iets voor u me dunkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik sta er ook altijd van versteld op mijn dagelijks route hoe schoon de wolken kunnen zijn, maar ze zijn uit mijn zicht verdwenen eer ik een camera in de aanslag heb om nog op een min of meer veilige manier een foto te maken... Mooi ensemble heb je hier gemaakt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn telefoon staat ook vol met van die foto's :) snap de 'obsessie'!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee en het is een mooie collage geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo vreemd, alsof die collage tegelijk dreigt en rust uitstraalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tof idee om die eens allemaal te combineren. Ben opeens benieuwd naar mijn 'groepjes'... :-)

    BeantwoordenVerwijderen