Things that make me smile.

donderdag 24 oktober 2013


Omdat in het leven het geluk soms in kleine dingen zit...

Appels, nieuwe oogst. Eindelijk. Ideaal om naar terug te grijpen nu het seizoen van de mandarijnen (van die zure, mmmm) alweer voorbij lijkt.

appels

Oorbellen van hier. Al 4 maanden onafscheidelijk, die kleine zilveren knopjes en ik. Al veel complimenten mee gekregen, dat ook.

hanneschoofs

Gift tags, recht uit Kopenhagen. Zomaar, heel attent, van haar voor mij. Merci!

haytags

Rankins. De ene na de andere. Dus al die avonden dat u hier komt kijken en er is alweer niets te lezen, denk dan maar: "Ah, ze leest, en ze geniet daar keihard van.' Boek 7 ondertussen en nog welgeteld 17 boeken te gaan.

rankin

Tindersticks. Dat is nog altijd wenen en lachen tegelijk. En kippevel in het kwadraat.
(Deze plaat is voorlopig nog integraal hier te beluisteren.)

acrosssixleapyears

Onderschepte post van zoon aan dochter en terug. Ik mag vooral hopen dat Lara een pop is en niet het gelijknamige vriendinnetje.

post

Mijn kleine jongen die echt het product lijkt van twee taalkundigen, in tegenstelling tot hun eerdere offspring die eerder rekenknobbels hebben. Wat een verademing, zeg, een kind dat spontaan Engelse woorden oppikt uit liedjes en films en mij elke avond met het schoonste accent toeroept: 'Sleep tight, mother!'

En zij. Mijn meisje.

kap

9 opmerkingen:

  1. Poppenmoeders en prioriteiten, of over hoe jong ze nog zijn en al keuzes moeten maken. 't Is hard maar het doet met glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een spontane lach bij het briefje (hou dat maar bij voor later!) en bij het Engels van zoon 2. Ik zal hier nog eens aan terugdenken als ik verlang naar een Oon-bericht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, geweldig, die briefwisseling. En die Rankins, ben ik een cultuurbarbaar als ik daar nog nooit van gehoord heb? Een aanrader dus?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, het is onderhoudend. Crimi materiaal allemaal set in Edinburgh. Het wordt wel spannender en het verhaal wordt meer uitgediept naarmate de boeken vorderen.

      Verwijderen
  4. Die briefwisseling is echt wel leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die oorbellen zijn inderdaad geweldig. Hier gaan ze ook al een tijdje mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is inderdaad heel veel moois om blij van te worden!
    Geniet er van! x

    BeantwoordenVerwijderen