Het treuzelhemd.

maandag 18 november 2013


Procrastination mag dan wel een woord zijn dat languit over mijn dagdagelijkse leven is gesmeerd, soms mo├ęt ik mezelf eens een spreekwoordelijke schop onder de kont geven. Als blijkt dat de tijd uw kind in verticale richting laat uitrekken en het kledingstuk dat voor 90% af is dat voor geen millimeter doet. Of het zou in de verkeerde richting moeten zijn. Hoog tijd voor actie, dus, als ik dit hemd (help! maart al!) nog wil redden.

Al een geluk dat ik mijn kinderen altijd groter inschat dan ze zijn, zodat zelfs 8 maanden treuzelen geen schade aanricht.

liberty

De stof komt uit een Liberty Lifestyle collectie waar ik zo zot van was dat ik ongeveer elk stofje liet shippen uit Amerika. Dit bloesje was het eerste, en beslist niet het laatste.

liberty

De mouwen werkte ik af op een manier die Mamasha in haar hemdjes sew along zo mooi uit de doeken doet. Ik ben helemaal fan.

liberty

16 opmerkingen:

  1. Schoon ventje met een schoon hemdje!
    ...en ik begrijp uw verliefdheid voor dit stofke compleet....ZO schoon!!!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ... goede wijn mag ook wat rijpen om nog beter te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig stofje. Heel mooi hemdje, die mouwkes ga ik zo toch ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig hemd! Dat stofje, daar heb ik ook al veel naar gekeken (helaas enkel nog maar op mijn pc scherm)
    Ik zit hier ook met een treuzelhemd, maar dat heeft een heel andere reden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stofjes zijn idd zalig. Spijt dat ik heb dat ik van die collectie niet meer heb ingeslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schoon! Mijn zonen willen geen hemdjes dragen, het is zelfs zo erg dat de jongste zegt: "Ik wil nooit naar de scouts, want ik wil geen knopen". Ik zie mij volgend jaar nog een scoutshemd met rits verbouwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is prachtig. En ware het te groot geweest had het ook prima voor de dochter gegaan. Op mijn kinderen zit te veel rek om me getreuzel te permitteren. Helaas doe ik het ook, vandaar dat ik zelden iets voor de jongste maak...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig! Hier liggen ook nog een aantal projecten, al zullen dat doorgevertjes worden, vrees ik, want ik schat die van mij de laatste tijd te klein in...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw voor de stof. En waauw voor dat schoon ventje zijn snuit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij nog eens iets van je werk te zien! Heel mooi hemdje en dito ventje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is de 8 maand wachten waard geweest! Zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen