Ingela bordjes giveaway

zondag 24 november 2013


Ik mag nog eens iets weggeven. Bijna een jaar geleden konden jullie hier ook al bordjes winnen, een fijn cadeautje van Inge, de enthousiaste dame achter Kidsdinge.

Net als toen kan een van jullie ook weer drie bordjes naar keuze toegestuurd krijgen. Het enige wat je moet doen is ons laten weten wat jouw favoriete Kidsdinge item is. Wordt/ben je fan van Kidsdinge op Facebook of deel je dit blogbericht met je vrienden, meld dat dan ook even en je naam gaat een keertje extra in de pot.


Deelnemen kan tot en met volgende zondag. Daarna trekken we de winnaar.

Wij zijn voorlopig wel goed genoeg voorzien, lijkt me.

bordjes_ingela

Ondertussen nog inspiratie nodig? Kidsdinge heeft de populairste Pinterest moodboard van België.

144 opmerkingen:

  1. Facebook-fan CHECK! Mijn favoriete ding ... TE moeilijk om te zeggen want alles is leuk! Maar waar m'n oog wel opviel was het leuke poezenkapstokje. Wij hebben 2 zwarte poezen thuis dus hoe leuk is DAT!
    Zou leuk zijn moest je mijn blog ook eens bezoeken, ben er net eentje gestart dus alle bezoek is welkom! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aldie stickerstjes, daar ben ik weg van, eens iets anders dan de 100den cars, of princessenstickers! Ik maak ook even reclame op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het nachtlampje vind ik het allerleukst. Misschien nog vlug bestellen voor de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Ik ben fan van Ingela en Kidsdinge (ook op Facebook).
    Zo'n bordje dat wil ik wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe bordjes! En ik ben ook fan op facebook ;)
    Mijn favoriet blijft toch nog altijd de Milestone Baby Cards. Die koop ik sowieso als ik ook kindjes krijg, tenzij er iemand me ze cadeau doet natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh wat een leuke bordjes..... leuke spulllen... gelijk ik vind leuk!!!!! ik doen mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fan van kidsdinge op facebook was ik al..
    Kiezen tussen al hun leuke dingen is moeilijk, hun website staat vol met leuks!
    De poeskapstok vind ik anders wel heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fan was ik al. :-) dus daar geen probleem!
    En dit blogitem delen, ook geen probleem, aangezien ik die bordjes en jou blog super vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die bordjes zijn mijn favorieten dus dat komt bijzonder goed uit dat je deze mag weggeven! :)
    Daarnaast ben ik ook ongelofelijk fan van alles met appeltjes op de webshop. (En ik wordt fan op facebook om op de hoogte te blijven van al dat moois)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ja, ik waag weer een kans, want het zijn juist de bordjes waar ik zo weg van ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind de bordjes eigenlijk het mooist ! en het roodkapjepopje !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk. Ik vind de poeskapstokken echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, daar doe ik graag aan mee! Mijn leukste item op de site is de poster 'Moon fur Neil Armstrong'. Al is het moeilijk kiezen, want er is zoveel moois! Ik ben fan op FB en deel de give-away ook 'n keertje. En dan maar vingers kruisen... (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben verzot op de studio Stift posters!
    Al heel lang fan van Kidsdinge, zeker ook op Facebook en zelf pinterest!
    Drie 'deftige' bordjes zouden hier wel van pas komen, want ik ben Plop, Elmo en Mickey echt wel beu gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fan: check! Favoriet zijn de Milestone Baby cards :-) en het walvis-melaminebordje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik ben helemaal weg van die bordjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nieuwe facebookfan erbij! Supersite! En ik ben helemaal fan van de Miss Honeybird stempels! De bordjes zijn ook geweldig leuk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, zo'n mooi bordje zien wij hier wel zitten!
    Fan op fb was ik al.
    Een favoriet item? De nesting dolls blijf ik prachtig vinden, maar de schattige animal party poster scoort ook hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie bordjes!
    Mijn favoriete item zijn de Milestone Babycards.
    Ik ben ook al fan op facebook.
    En nu duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze vrolijke bordjes kunnen we wel heel goed gebruiken in ons nieuwe huis. Perfect voor onze nieuwe start met z'n drietjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Grote fan van de stoere auto circuit puzzel!
    En ook op Facebook ben ik fan geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze give away is wel heel erg leuk! Ik ben fan op FB en mijn favoriete artikel is de poster van de ark van Noach. Ontzettend leuk vormgegeven, net zoals de bordjes. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier waag ik graag mijn kansje! Mijn persoonlijk favoriet bij Kidsdinge zijn de nesting dolls en deze bordjes natuurlijk! Fan, check! x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke give away ! Leuke spulletjes ook bij Kidsdinge. Omdat ik momenteel in de ban van de Woodland Fox ben , is mijn favoriete item de Studio stift poster geweldige vos. Ik ben ook fan geworden op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Mijn favoriete kidsdinge- dingen zijn de nesting dolls van Ingela! Ben al FB-fan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. kinderkens genoeg om uit die leuke bordjes te laten eten.... hoe meer kleur hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, wow, gaaf! Ben ook gelijk fb fan geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind de Vos het leukst, op de voet gevolgd door de egel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De Baby Milestones Cards, super gewoon! FB fan en via facebook ook gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS: op fb via Annelies Crommelinck

      Verwijderen
  30. Hoe kan je in godsnaam een favoriet item kiezen? De hele site staat vol moois! Daarom ding ik ook graag mee naar de bordjes. Die zijn vele leuker dan mijn saaie witte ikea servies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooh, ik doe graag mee!
    Mijn favoriet: het Educatief Vormenspel en de Mikado!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben zot van alles waarbij ze illustraties gebruiken: kaartjes en poster en natuurlijk ook hun bordjes. Ik ben fan van de facebookpagina en deel dit bericht op mijn profiel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die nesting dolls vind ik heel leuk. Fan van de facebookpagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De animal nesting dolls! En ik ben fan op Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Djeco trekdiertje konijn in auto en de bordjes!!!!
    Ik link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vorig jaar deed ik al eens mee, zonder succes, dus deze keer waag ik graag opnieuw een kans! Ik zou alles van Ingela Arrhenius wel op mijn kot willen hangen/zetten/bewonderen, dus ik zal ook nog eens linken op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, mijn favoriete item is denk ik toch de Mini Labo prachtige portemonnee triangle! Zo schoon. Die gaat zowieso op mijn verlanglijstje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ga me ook wagen....ik vind die rijgkaarten 'kleine vriendjes' van Djeco wel leuk voor mijn dochter, men moet ergens beginnen om te leren naaien....
    of die poster 'moon for Neil Amstrong' vind ik super voor mijn kleine man zijn kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oooh die bordjes zijn super! Ik vind de ruimtepuzzel wel leuk! (en alle andere dingen) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik blijf het Ingela-memoryspel mooi vinden, maar ben ook wel erg benieuwd naar het cot cot panik spel! koot

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik kan onmogelijk het mooiste er uit kiezen, mss op dit moment het mr en mrs clynk appel pennenzakje en de bordjes staan met stip op nr 1

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fan van kidsdinge was ik al. De wondermooie memory doet me zo 30 jaar terug in de tijd gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zie heel graag de pennenzakken... En die borden, heel tof!
    En ik heb het bericht gedeeld op FB als Fie bakt, haakt en naait!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Er zijn vele mooie dingen , maar de vloerpuzzel Leon de draak is toch een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh, die bordjes...Love them!!!

    Ik ben fan van de FB pagina en heb het blogbericht gedeeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Fan geworden van de fb-pagina (mijn naam= Heleen Schamp).
    De nesting dolls van Ingela vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fan op Facebook vanaf nu! Ongetwijfeld! Superleuke dingen! Favoriet on top momenteel de duo puzzle animals & houses... Ideaal voor mijn bijna tweejarige jongen!
    Hopelijk winnen we die schattige bordjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe mee!! Fan ben ik al en heb het faceboekbericht gedeeld!!
    Eén van mijn favoriete dingetjes is het schattige konijnenlampje!! Jammer genoeg vind mijn vriend dat er geen lichtjes op haar kamertje nodig zijn! Toch blijft het een supermooi lampje!http://www.kidsdinge.com/index.php?item=schattig-konijn-nacht-lampje&action=article&group_id=13&aid=1799&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik plaatste net een bestelling met mijn favoriete item: de poster 'Moon für Neil Armstrong'.
    Die bordjes, die zou ik wel graag winnen en dan cadeau doen aan mijn broer, want binnenkort word ik weer tante. Joepie!
    FB fan: in orde gebracht, check.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik heb eens even lekker rondgeneusd, en vind de poster van de ark van Noah heel erg mooi.
    De bordjes zijn ook prachtig, dus ik doe graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ik ben net fan geworden op facebook! En wat een moeilijke opdracht alweer, ik herinner me plots dat ik vorig jaar ook meedeed en dat heel moeilijk vond! Zoveel leuks, zeker als je echt begint rond te kijken op de site... Ik ben dol op de bordjes (uiteraard), enkele posters vind ik ook echt superleuk, de djeco-stickers zijn echt helemaal m'n ding, daar heb ik er zelf een hele stapel van om zelfs helemaal eerlijk te zijn (is trouwens niet alles van Djeco in feit echt zoooo leuk??), de poezekapstok vind ik ook supertof, en ik denk dat ik het daar maar eens bij ga houden :-) Ik doe dus alleszins graag mee aan deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat een leuke borden! Stuur je ook naar Canada? de reis rond de wereld puzzel vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zal je post naar Australie? Ik hou van Miss Honeybird stemples, maar ik ook heb mijn oog op di platen... Ook ik ben een niewe Facebook fan van Kidsdinge.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. De animal nesting dolls en dat konijnlampje ook :-). Ik zet al mijn hoop op deze reactie, want heb geen fb...
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Die bordjes zijn heel leuk en origineel!!!
    de stempels zijn ook heel fijn!!
    de posters en de poezenkapstokjes zijn ook super!

    Ik heb deze super give-away gedeeld op FB!

    Fijne dag!

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Mijn 3 piraatjes zijn helemaal gek van die bordjes, ze hebben al elk eentje, maar zouden er graag nog een paar bij willen :-)... heb trouwens ook een blog

    BeantwoordenVerwijderen
  57. De bordjes, de nesting dolls en de maan-poster zijn geweldig. Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. whoehoew!!!!

    leukste item? zonder twijfel de magnetische gezinning weekplanner

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik vind de nestingdolls helemaal geweldig. Ben ook fan geworden op Facebook. Zou heel graag de bordjes winnen gr Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik doe graag mee, en ben fan op facebok!
    de babykaarten koop ik binnenkort voor mijn zwangere zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Er staan heel veel leuke dingen op de site, maar voor mij springen er twee tussenuit. Als eerst de gezinnig weekplanner. Het lijkt mij een geweldig ding om mijn oudste wat overzicht in de week te geven als hij straks naar school gaat. Mijn jongste is helemaal weg van vosjes, dus de vos houten trekfiguur is voor haar wel erg leuk. De bordjes zijn ook erg leuk, en dan ga ik natuurlijk voor het vossenbordje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Supppper cute! Daar zouden de jongens ook lekker van kunnen eten :)
    Ik vind de djeco puzzels echt prachtig...ook sommige vrolijke posters..
    En nog meer van djeco..vind dat toch zo een leuk merk!
    Kwartet en het bewegend schilderij behoren ook tot mijn favorieten!

    Ow ja ben al fan op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. De mini stempels van miss honeybird vind ik leuk! Intussen ook fan geworden op facebook! Mijn 3 mini meisjes weten al wat gekozen, maar ik vind alle bordjes mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oei! Ik heb al een paar keer wat besteld (dus facebookfan was ik al), de Ingela posters circus en op de boot. Ook de twee setjes nestingdolls staan mooi op een rijtje. Meeste blij ben ik de posters! De bordjes staan al tijden op mijn verlanglijstje dus ik ga dit bericht ook nog delen op mijn eigen facebook om extra veel kans te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik ben nog altijd superblij met mijn mini labo portefeuille, maar nu staan de nesting dolls animal van ingela op het lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik ben al langer fan van de bordjes, geen redenen dus om niet mee te doen! Ik ben dan ook fan op facebook en voegde een linkje toe op mijn blogje - http://miekemuis-overmijnmuizenmeisje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ooooooh my god, soooo cute!
    Ik kende kidsdinge nog niet, maar ben ondertussen wel fan geworden op Facebook, zo'n leuke dingetjes allemaal! Ik kan niet kiezen! Mooie stempels, prachtige blokken (die met die prinsessen, wow!), maar ook fantastisch mooie bordjes!
    woohoobydavina.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  68. oooh graag ! vis-egel-vos , mooie webwinkel !

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ooooh zo mooi en leuk!!!! Ik doe zeker mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een leuke bordjes. Heb de facebook pagina geliked en doe graaaag mee met de give away. En dan nu duimen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Om de keuze nog enigszins haalbaar te houden, ben ik alleen bij de minikids gaan kijken. Veeeeeeeeeeeeeeel leuk dingen, maar als ik dan toch echt moet kiezen, zou ik - afgezien van de geweldige bordjes - gaan voor een trekfiguur in de vorm van een kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik heb geen facebook, anders zou ik fan zijn en dit met anderen delen. Een echte favoriet heb ik niet maar ik hou van de kleurrijke spulletjes die je huis opfleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ingela blijft een toppertje! Wat ik ook zo leuk vind op Kidsdinge, is de Miss Honeybird-stempel 'Hoera Feest'. Te plezant!
    Facebook Kidsdinge-fan --> Tsjek!
    http://meneertjeot.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hier ook fan op facebook. De puzzels en stickers vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Bij mijn oudste dochter van 3 zouden de glittermarkers op een grote glimlach onthaald worden, educatief super speelgoed vind ik dan weer het vormenspel van Djeco. Mijn jongste van 16 maand begint te puzzelen, dus voor haar is mijn favoriet een houten legpuzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Grappig, ik heb enkele weken geleden bij Kokkie een aantal van die bordjes gekocht, onderandere ook de vos, de vis en de egel. Kwestie van de Sint een beetje te helpen :)
    Ik ben nog altijd favoriet van deze bordjes, ook bij Kidsdinge, daarom zou ik toch heel graag meedoen aan jouw give-away van die bordjes. Enkele reservekes zijn altijd handig ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik moet daar geen drie seconden over nadenken: mijn aller-favoriet zijn de Nesting Dolls, zó schoon (en op mijn verlanglijstje! http://www.pinterest.com/karoconfiture/id-like/). En eigenlijk vind ik dit gewoon een geweldige ontwerpster, dus die bordjes... laat maar komen zou ik zo zeggen! ;)
    Groetjes Liesbeth
    PS: ik ben fan op facebook en heb de actie ook nog gedeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Fan op Facebook...
    Milestone baby cards blijven leuk (naast al die andere leuke dingen)
    En vos-vis en egel vind ik dan weer de top 3 van de bordjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. De portemonnees vind ik super ! Maar eigenlijk ben ik het meeste fan van de bordjes !!! Misschien dat deze bordjes ervoor kunnen zorgen dat mijn dochter een beetje meer zou eten.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Het kaartje van Betty & Cie vintage hertje vind ik zoooo mooi, iets kleins maar fijns. Ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik ben fan van de memory van Ingela P Arrhenius, super is die! En de driehoekjes-portemonnee van Mini Labo, ook prachtig. En de bordjes, jaaaa, die zie ik ook wel zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Moeilijk te kiezen! De milestone baby cards, leuk voor mezelf en voor cadeau te geven. Je krijgt ze dan ook al ingepakt opgestuurd. Fan geworden op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wow, ik was overwelmd door zoveel leuke en originele spullen! Maar het cotcot panic spel zou mijn zoontje echt heel leuk vinden. Ben ook maar meteen fb-fan geworden, want die bordjes zijn té schattig! En 3 kindjes, 3 bordjes, it's meant to be...

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een website!
    Ik ben (naast de bordjes) ook fan van de Milestone kaarten, de stempels en de peer-poster.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik vind vooral de puzzels van Djeco en Janod zo super! De draak ligt hier al, maar die ruimte puzzel is nog een kanshebber om hier binnen te komen... Ik volg kidsdinge al even op fb (Charlotte csrt wllz) en ben grote fan van de bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ohh, ik ben dol (like, like, like & share) op de hippe webshop kidsdinge en die bordjes zijn gewoon echt te leuk! :-) Wij hebben al tijden onze zinnen gezet op het prachtige triangle kussen 40x40 van Mini Labo, maar zoonlief wil heel graag de originele nesting dolls animal Ingela en eten van het leeuwen, vissen of egelbordje!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Fan op facebook en reeds in het bezit van enkele bordjes... maar we hebben er graag nog enkele bij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Dat treft want ik ben MEGA fan van deze bordjes! En mocht ik nog een baby krijgen dan koop ik zo hard de Milestones baby cards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Een nieuw jaar een nieuwe kans! Hier en als fan op facebook :) Mijn favoriete artike? De peer poster van studio stift!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Heel leuke give-away ! Mijn favoriete Kidsdinge(n) zijn de creatieve paketten van Djeco omdat ze zo een mooie illustraties hebben . Mijn dochter en petekindje kan ik er steeds blij mee maken. Ik ben ook een Kindsdinge FB-fan en deel dit blogbericht ook nog eens met de talrijke vrienden.
    Alvast bedankt voor deze kans.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik ben zoooo'n fan van Ingela's illustraties. Een aanvulling van de bordjes zou heel erg tof zijn. Behalve de producten van Ingela, vindt ik de circus- en sprookjespuzzel ook erg mooi.
    Ik ben meteen Kidsdinge-facebookfan geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik ben fan! Kindsdinge.com werd 'vind ik leuk' bevonden op FB. En de koningin, het vosje en de egel zijn favorietjes van het eerste uur!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. mijn favorieten zijn de bordjes van ingela en de milestone babycards! ik volgde al gretig mee op pinterest, en nu ook op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. I like! Op FB en in real life. De stempels en spelletjes vind ik het allerleukst.
    En de bordjes zijn de max. Leuke giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Super leuke dingen maar mijn oog viel op de Poster Ark van Noah die zou perfect op onze meid haar kamer passen bij de gelijkaardige poster van de wereldbol vol leuke figuurtjes. FB komt inorde en het delen zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. geliked op facebook en mijn favo ding van de webshop is de vrolijke magnetische weekplanner. van zodra mijn oudste naar school gaat zal dat ook wel interessant worden hier denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh ik hou van alles waar ingela haar stempel op gedrukt heeft. En er staat ook zoveel moois op die webshop!! Kiezen is verliezen bij deze... Ik deel alvast, fan was ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik ben helemaal verliefd op die schattige mini plateautjes van Mini Labo!! Die zou ik wel willen hebben! Ik ben een nieuwe fan van deze zalige webshop op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Mmmm het leukste? Alles! Als ik moet kiezen dan ga ik nu voor de mini labo portemonnee. Love it. En deze bordjes xijn te gek. Alledrie kids blij maken met een ingala bord. De egel voor de jongste in zijn favo kleur. De vos voor de zoon met streken en de vogel voor ons lieve meiske. Hope it. Fb fan en gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik volg kidsdinge al via FB en vind het een hele leuke schop. De Poster Moon fur Neil Armstrong zou perfect passen in ons dochtertjes nieuwe kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. fijn!
    ik ga voor de retro appeltjesposte van studio stift! lang leve kidsdinge. ik volg via Pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Toppie! Ik val voor de poster 'Moon fur Neil Armstrong'...

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik ben volledig verkocht voor het hamertje-tik-met -bal-spel van Janod.
    De vormgeving, de kleuren én het spel op zich...helemaal leuk!

    Facebook geliked, gedeeld, pinterest gevolgd...de hele hoop. Ik heb een hoog online-mama-gehalte, maar kidsdinge kende ik nog niet! Dat wordt weer surfen en klikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat een leuke give away! Ik ben fan van de 'nesting dolls animal' van Ingela. Mijn dochtertje is gek op dieren en zou hier zeker een tijdje zoet mee zijn... Ik ben ook FB fan!
    ellenvanlancker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Leuk! Ik vind alles leuk bij Kidsdinge, maar favoriet zijn toch wel de nesting dolls van Ingela en de auto circuit puzzel van Janod!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik hou van de bordjes! Mijn favoriete item is de hout jungle relief puzzel Leoni. Ik ben een maand geleden op zoek gegaan naar zo'n puzzel, en niets gevonden dat in de buurt kwam. Een ontdekking dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ben helemaal fan van de bordjes. Al dikwijls willen kopen, maar toch nog niet gedaan. Het moest zo zijn, want nu is er de toffe give-away. Mijn favoriet, goh met een bijna-stappertje in huis, zo'n trekfiguurtje (denk trouwens dat ik die ineens ga bestellen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah ja, pinterest volg ik al en nu ben ik ook fan op Facebook

      Verwijderen
  108. Mijn favoriete item: het vosjes-bordje! Yes yes yes.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik doe mee! Favoriete item: het konijnenlampje!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik doe graag mee! Mijn favoriet blijft de milestone baby Cards! Maar ik vind de bordjes ook super!! Hopen dus dat ik ze win!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik vind de honeycombs leuk in alle kleuren. En ik ben net fan geworden van Kidsdinge op Facebook. Dat is weer gevaarlijk voor de portemonnee als ik al die leuke dingen zie passeren. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik blijf de nesting dolls het leukst vinden!!! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik vind de stapelblokken superleuk.
    De bordfjes zijn ook tof, zeker als je ze als kraamcaseautje weg kan geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ja, ik ga mijn kans nog eens wagen. Alvast drie flinke eters in huis die zo'n bordje wel verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Mooie dingen daar. Gelijk fan op FB geworden. Ik vind de bordjes geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. eigenlijk vind ik de bordjes het mooiste op Kidsdinge

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Absoluut fan van de bordjes en de Milestone Babycards!
    Ben fan op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Omdat de bordjes mij al vaker toelachten, blijven ze mijn favoriet.
    Maar ook de poezenkapstok "Ingela" vind ik formidable :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  119. mooie bordjes
    leuk als er klasgenootjes op logies komen
    tof

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Zoveel mooie dingen bij kidsdinge (ben zelf volop de Baby Milestone Cards aan het gebruiken voor ons dochtertje) maar één van de mooiste is dan toch de poster Moon fur Neil Armstrong.
    En de bordjes van Ingela natuurlijk :-)
    Puk

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Grappig, ik heb deze bordjes al aan veel mensen cadeau gegeven, maar kom nu tot de ontdekking dat ik ze zelf niet heb. Graag dus!
    De milestonebabycards zijn met een tweeling in het vooruitzicht nu favoriet...

    BeantwoordenVerwijderen
  122. We hebben ons onlangs drie van die bordjes aangeschaft maar uitbreiding zou leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Mijn favoriet is de Djeco stapelblokken vrolijke vriendjes, naast de bordjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Fan geworden op facebook. Ik vind de bordjes zelf het leukst. Heb al vaak getwijfeld om ze gewoon te kopen maar wegens niet-prioritair om geld aan uit te geven nooit iets van gekomen. 3 bordjes voor 3 kindjes, 't zou een mooi kerstcadeau worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Webshop was voor mij nog onbekend, maar direct geliked want: wat mooi allemaal. Geloof dat ik de bordjes ook een van de leukste items vind, samen met de houten puzzels.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Hoi, ik zou graag deze prachtige bordjes winnen. Heb jullie ook geliked op Facebook!
    Ik vind de roodkapjes knuffel super. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. alle bordjes zijn gewoonweg superschattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  128. de Milestone Baby cards zijn super vind ik! En de bordjes natuurlijk ook! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. ah ja, ik ben ook fan op FB... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Oh, wat een leuke dingen allemaal! De animal nesting dolls staan al een tijd op mijn verlanglijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. De djeco- zelf te maken spulletjes vind ik wel een van de leukste dingen bij Kidsdinge !
    Al zijn die bordjes wel het mooiste van de site :)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. de auto circuit puzzel steelt de show :) en de bordjes zijn super mooi, echt hebbedingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Hmm, moeilijk kiezen... De nesting dolls of de Ingela bordjes. Toch de bordjes denk ik :)
    Siger

    BeantwoordenVerwijderen
  134. ben ik nog net op tijd. Met een zoon zot van ridders, kan ik niet anders dan kiezen voor het stoere ridder kasteel van djeco
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Mijn leukste vondst op hun site is wel het trekvosje.
    Ik ben er heel hard over aan het nadenken om dit cadeau te doen aan mijn buurjongetje, met de toepasselijke naam 'Renard' ;)

    BeantwoordenVerwijderen