2013 in foto's.

dinsdag 31 december 2013


Alweer een jaar voorbij. Een jaar dat niet zo rustig was als ik me had voorgenomen.

Een jaar waarin ik na heel wat jaren het sporten weer oppikte en heel vaak balanceerde op het lijntje tussen euforisch zijn en toch maar opgeven. En toch, ik zou ze moeilijk kunnen missen, die momenten waarop ik volledig van de wereld ben.
Een jaar ook waarin we na meer dan tien jaar afwezigheid eindelijk weer in Schotland waren. Een jaar waarin ik grijs haar kreeg, dat ook. En waarin ik mijn naaivibe leek te zijn verloren. Maar waarin ik waarachtig weer boeken las, een heuse stapel van duizenden pagina's vol oude en nieuwe Engelse woorden. Het jaar waarin ik ook alle Harry Potter films minstens twee keer zag en de kleinste zich ontpopte tot een volwaardige Gryffoendor aanhanger. Het jaar waarin mijn twee oudste nog duidelijker rekenkinders bleken, maar ik in mijn jongste een zalig Brits accent ontdekte en hem dan maar een lading Engelsche vocabulaire opgoot. Maar bovenal een jaar met veel vrienden en mooie momenten.

overzicht2013_1

overzicht2013_2


We wensen jullie allemaal een fijn nieuw jaar!
Dank je wel voor jullie aanwezigheid en sympathie!

22 opmerkingen:

  1. Zo gaat dat met voornemens. Ik wens je dit jaar van harte wél meer rust (én meer naaigoesting, hoewel het lijkt dat je de vrijgekomen tijd op heel aangename manieren hebt opgevuld.) Geniet van 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als 2014 een jaar van 'mogen' en 'graag doen' mag worden en niet van 'moeten', dan komt dat helemaal in orde. Fijn eindejaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het zien van al dat moois, kan ik er niet mee akkoord gaan dat je je naaivibe kwijt bent! :)
    2014 here we come!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie een heel gelukkig nieuwjaar! Je 2013 klinkt intensief, maar heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie een mooi 2014 gewenst! Niet spectaculair, gewoon een jaar in balans en met veel contentement xxx (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je voornemens van dit jaar allemaal mogen waar worden.
    Happy 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I wish you a happy new year. I love the compilation of your sewing projects from last year. Those colours just make me soo happy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk komt je 'naaivibe' weer terug in 2014 want ge zijt waarachtig een 'naai-getalenteerde' madam! Een vreugdevol nieuw jaar toegewenst..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou een supergeweldig 2014 gewenst!! Ik volg je in ieder geval :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat je in 2014 mag blijven genieten van die mooie momenten en vriendenrijkdom, Lies. Ik twijfel er niet aan dat het voor jullie opnieuw een stralend kleurrijk jaar wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat 2014 jouw ware rustjaar mag worden! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik blijf genieten van je schrijfsels. Een fijn rustig jaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een duidelijk ook een jaar vol mooie foto's! Geniet van 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou een heel mooi 2014 gewenst,
    vol boeken, zalvende woorden, lachen gieren brullen
    en wensen die vervuld worden!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat die naaivibe maar snel weer zijn intrede doet.
    En ik ben eigenlijk heel benieuwd welke boeken je zo allemaal gelezen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha! Een deel of 7 Inspector Rebus verhalen (van Ian Rankin) en een stuk of drie (vier?) van Stephen Fry. Niet zo gevarieerd, wel heel meeslepend.

      Verwijderen
  16. ook voor jou een gezond, gelukkig, vreugdevol en creatief 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het was duidelijk een prachtig jaar, dus ik wens je meer van hetzelfde. Op naar nieuwe avonturen en ontdekkingen en veel inpiratie in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is nog januari ... beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen