Lego Chima. Win!

woensdag 11 december 2013


Toegegeven, ik vond het aanvankelijk maar lelijke gedrochten, maar de kleine was er zot van. Hij zeurde me een hele Schotlandreis de oren van het hoofd, want daar hadden ze dat overal en hier hadden wij dat - toevallig - nog nooit gezien. Het antwoord op de vraag: "Van waar ken jij dat?" had ik zelf ook kunnen bedenken. "Van op de iPad, natuurlijk!" Ah, ja. Dank u, iPad.
Het geluk wil dat het kind maar hoogst uitzonderlijk last heeft van grillen en dat investeren in zijn wensen dan ook geld is dat goed is besteed. Lego Chima overspoelde ons huishouden het afgelopen half jaar met een enorme golf testosteron, maar zorgde ook voor heel veel enthousiasme, uitbundig gegil en uren speelplezier. En de goedheiligman, die deed daar nog een flinke schep bovenop.

Na die overdaad aan Sinterklaascadeaus trekken we voor kerst volop de kaart van de functionele cadeaus. Dat uit zich traditiegetrouw in boterhamdozen, dekbedden, boeken en de occasionele pyjama.

Voor de zoon met de boterhamdoos met een hoek af (dagelijks kruimelfestijn in de boekentas gegarandeerd. *zucht*) én de Lego Chima frenzy kregen we deze eetset in de schoot geworpen door de vriendelijke mensen van Room Copenhagen. Zomaar. Omdat het bijna kerst is. En omdat ze u ook graag zien, mag ik er ook eentje weggeven.

Voor alle kleine en grote Lego Chima fans, dit is jullie kans. Een boterhamdoos en drinkbus in BPA free plastic. Laat een reactie na voor woensdag 18 december middernacht en met wat geluk krijg ik dit nog op tijd bij jou onder de kerstboom.

chima
chima_win

168 opmerkingen:

  1. wauw! ik ken hier iemand die daar overcontent mee zou zijn...
    ik waag graag mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, maar dit is cool! Allé, dat zou mijn zoontje Bas zeggen, persoonlijk ben ik er ook niet zo voor. Maar voor zo'n dingen sluit mama al graag eens de ogen, dus ik ding graag mee naar deze prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze vreselijk lelijk, maar ons neefje zou hier héél blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oho, hier zou er eentje met nóg meer plezier al zijn boterhammetjes opeten! Ik ding dus graag mee ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik waag mijn kans...
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik waag ook graag mijn kans. Ook hier werd de sinttafel bedolven onder lego chima en gaan de poppetjes zelfs mee in bad:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze jongens vinden het ook helemaal leuk en mooi (ikzelf iets minder..) Zij zouden hier heel heel blij van gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn zoon is ook volledig fan van lego chima en zou dus ook zeer tevreden zijn met dit kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar zou mijn 7-jarige u eeuwig dankbaar voor zijn. Ik waag dus mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooo! Mogen we die dan zelf ook gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, hier mijn oudste die dat helemaal geweldig vindt. Hij heeft een demo DVD van Chima en die hebben we al heeeel vaak gezien....zucht. maar goed, soms moet je met je hand over je moederhart wrijven en toegeven aan lelijke dingen;) Net zoals die kitsche, regenboogkleurige kerstboom die hier staat te blinken.....mijn jongens vinden m prachtig...en mijn witte kerstballen liggen stof te verzamelen op zolder;) Dus....wij doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet Theo zeker zitten. Ik vind dat zo schoon om te zien als ze op de grond op hun buik liggen te spelen met zo een ventje, en ondertussen hele verhalen tegen zichzelf vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook een zevenjarige die gek is op Lego, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei, hier mijn oudste die dat helemaal geweldig vindt. Hij heeft een demo DVD van Chima en die hebben we al heeeel vaak gezien....zucht. maar goed, soms moet je met je hand over je moederhart wrijven en toegeven aan lelijke dingen;) Net zoals die kitsche, regenboogkleurige kerstboom die hier staat te blinken.....mijn jongens vinden m prachtig...en mijn witte kerstballen liggen stof te verzamelen op zolder;) Dus....wij doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh, hier een vierjarige die gek is op lego, maar voor dit net te klein is... maar er is hier ook een 32-jarige die gek is op Lego en dit de max zou vinden... dus count me in...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee! Ik ken een metekindje die daar heel gelukkig mee zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo tof!! Hier kandidaten in huis voor deze coole brooddoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sinterklaas, Verjaardagen, ... Het verlanglijstje van onze 2 jongens telt maar vier letters LEGO . Bij de oudste is de technic-fase aangebroken. De jongste zit nog in zijn city-fase. We wagen graag onze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sinterklaas, Verjaardagen, ... Het verlanglijstje van onze 2 jongens telt maar vier letters LEGO . Bij de oudste is de technic-fase aangebroken. De jongste zit nog in zijn city-fase. We wagen graag onze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, LEGO staat hier ook op het verlanglijstje, voor kerst en verjaardagen, en laat de jongste nu toevallig jarig zijn op 18 december, zou dat geen prachtig cadeautje zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb er hier ook eentje rondlopen die daar heeeeel blij mee zou zijn onder de kerstboom...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amai, ik heb een petekind dat ik daar kei-gelukkig mee zou kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit zou het ideale kadootje zijn voor mijn neefje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor mij Stof voor durf-het-zelvers, en daarnaast het Chima pak voor onze Boud.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn kleinkinderen zijn echte legofanaten en zouden heel blij zijn met zo'n leuk cadeautje. Bij deze waag ik dus mijn kans.....marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh leuk zeg... dat zouden de 7 jongens in mijn klasje buitengewoon onderwijs super vinden...
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ok! Ik doe mee! Niet mijne meug, maar de zonen zijn fan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn jongens zijn daar nu zo zot van. Dus ja, ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoon 1 is een grote Lego-fan, dus hij zou er superblij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hier zou er eentje zowat in zwijm vallen als hij dit zou winnen, dus ik doe heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier net ook Chima ontdekt en zoontje is dolenthousiast.
      Dus doen we ook mee!

      Verwijderen
    2. Hier net ook Chima ontdekt en zoontje is dolenthousiast.
      Dus doen we ook mee!

      Verwijderen
  31. Ik vind dit ook maar niets, maar neefje Amon is een gigagrote legofan, dus dit zal ook in de smaak vallen! Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wout zou dat fantastisch vinden! Wij wagen een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Amai Oon, je lijkt wel de kerstman, zoveel om weg te geven!
    Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Cool! Onze Chima-fan zou het zien zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hier zullen ze er ook graag eens voor vechten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Count me in. Mijn zoon Loïc wil niets liever!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Thijs zou daar ook superblij mee zijn! Ik waag dus ook graag mijn kans. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hier ook een vijfjarige zot van chima. Laat ons strijden om dit stukje chi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn neefje zou hier dol gelukkig van worden. Ik doe dus mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb alleen meisjes thuis, maar die vinden 'gewone' lego leuker dan lego friends. Dus wil ik een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik ken hier een 5-jarige die daarmee superblij zou zijn. dus wagen we weer eens onze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik waag mijn kans! Een leuk geschenkje voor één van de kleinzoontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hier ook een lego-fan! Dus wij doen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. NOg nooit van gehoord, maar hier ook ongelooflijke lego fans dus waag ik graag een kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. mijn zoon zijn boterhammen in zo'n leuke doos op zijn allereerste schooldag na het kerstverlof? check! wij doen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik toon het maar niet aan zoonlief voor ik zo'n doos onder de kerstboom staan heb ;). Dus ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wow. hier drie (jawel! -en ook zucht! die kleine blokjes!-) lego-chima aanhangers. en boterhammen-eters op school, dus die brooddoos zou van pas komen (elk om beurt).

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha, ik weet wel wie ik daar een groot plezier mee doe!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. oh wauw dit zou mijn zoon geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik waag ook mijn kans! Mijn oudste zoon zou dit een fantastisch kerstkado vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mijn zoon zou hier ook superenthousiast voor zijn! Duim, duim, duim :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Victor van 7 is ook zo'n 'ik zaag uw oren van uw kop tot ik het krijg' -fan van Lego Chima. De brooddoos met drinkfles heeft hij nog nooit gezien dus zou een super-verrassing zijn. We doen dus mee! Ruth & Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik vrees da mijn man hiermee zal gaan lopen. Want hoewel de dochter nog wat klein is voor lego staat er al een hele verzameling, bedoelt als investering voor later! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik heb wel een neefje die ik hier gelukkig mee kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Jep, hier ook een legofan! Al zitten wij nog maar in de treinfase. Maar zo'n boterhamdoos & drinkbus: dat zou ook wel van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. hier zit er ook eentje thuis die al wekenlang aan het zeuren is voor Lego Chima en hoopt dat zijn wens in vervulling zal gaan :-) (Maar we vinden hem nog net iets te klein)... deze Chima set zou zijn kleine kinderhartje zo gelukkig maken...
    Tamara Cooremans
    Tamara Cooremans

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Tof, ook eens iets te winnen voor mijn zoontje! Is zijn favoriete speelgoed

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dit is een give away die de zoon wel zou kunnen bekoren, count me in !

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hier nog iemand die een kans(je) wil wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik sluit mij graag aan bij deze reeds lange lijst. Met 3 jongens in huis, valt zoiets wel in de smaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Olijke neefjes zouden dit geweldig cool vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Echt een wedstrijdje op maat van mijn zoon Vic. Niet alleen omdat hij dol is op Lego Chima, maar ook omdat hij heel vaak brooddoos en drinkbus vergeet op school. Misschien wordt dit verleden tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Mijn zoontje zou dit super vinden (en ik stiekem ook).

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh, een cadeau dat mijn zoon ook superwijs zou vinden en mijn verjaardag de 18de. Dat zou 2 gelukkigen in een klap betekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Mijn neefje wordt 20 december 7 en is zot van dit soort Lego dus het zou fantastisch zijn moesten we hem dit cadeau kunnen doen!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  66. zou leuk zijn voor het zoontje van mijn zus

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Zal dan geen kerstcadeau zijn maar een verjaardagscadeau voor mijn zoon die 5 januari 7 wordt en helemaal gek is van Lego Chima! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oooh, mijn Lego-gekke zoon zou dit helemaal zien zitten voor te starten op zijn nieuwe school (als hij eindelijk uit de revalidatie mag!!) Ik duim...

    BeantwoordenVerwijderen
  69. voor mijn kleinkinderen zeer moooooooi

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik waag ook graag mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Zalig!!! Het is wel een dochter die ik heb, maar dat maakt haar helemaal niet uit : ze is groot Lego Chima-fan! En ik heb best nog wel wat plaats onder de kerstboom, dan kan gerust nog een extraatje voor haar onder, want momenteel heeft ze toetsen en daar doet ze heel erg haar best voor. Ik weet zeker dat haar resultaten prima zullen zijn, dus dat verdient zeker een beloning. (rebeccavercoutere@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hier zou mijn jongste zoon super tevreden mee zijn! Hij is gewoon wild van Lego Chima (de mama iets minder, maar kom). Kan uren spelen met de ventjes, zalig om te zien! Count me in!
    Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  73. maar dat bestaat echt! En ik die dacht dat mijn zoon een nieuwe variant van Lego uit zijn mouw aan het schudden was. Tja dan kan ik natuurlijk niet anders doen dan mijn (zijn) kans wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. zou heel graag een kans willen maken om dit te winnen; alvast bedankt voor deze give away groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Daar zou mijn zoon erg blij mee zijn!!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  76. De dochters ga ik er geen plezier mee doen, maar de mdh des te meer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Lego chima is "vet cool" volgens de zoon dus. De mama is iets minder fan maar wil bij deze toch haar kans wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Met gekromde tenen doe ik ook mee. (Oei maar er zijn er al zo veel die mee dingen)
    Hier ten huize is Chima ook binnengedrongen.
    En lélijk dat die zijn. En leuk dat zij die vinden! Enfin, 't kan niet altijd een boterhamdoos van Nijntje zijn dus een Chima doos ('k wist niet eens dat die bestonden) mag eigenlijk wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Amai, daar zou zoonlief mee in de wolken zijn!
    Ik doe dus graag mee voor mijn kapoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Woehoe! Ik ken er hier 2 die hiervoor gaan vechten!!! Een doos voor de ene en een bus voor de andere! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. T'Pau zong ooit: Like Chima in my childs hands

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Aarghh ik ben anoniem, kan ik meedoen? Met ook hier veel meer testosteron dan oestrogeen in huis (3-1), kan dit voor uren speelplezier zorgen! Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe heel graag mee, voor mijn kleinzoontje... hij zal dit heerlijk vinden, dat weet ik zeker! Dankjewel voor deze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik doe heel graag mee want daar zou zoonlief superblij mee zijn ! (En de twee meiden zouden vast stikjaloers zijn...)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Pepijn is bijna 4 en vroeg ook (onder andere) Lego Chima aan Sinterklaas (hij kent dat van de tv blijkbaar). Maar Sinterklaas heeft de kleine man lichtjes moeten ontgoochelen omdat het verschil tussen 7 jaar op de doos en de nog geen 4 iets te groot was... dus dit zou eigenlijk dé perfecte goedmaker zijn! Ik duim voor mijn manneke!
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik snap niets van Lego Chima, maar mijn zoon des te meer! En zo gaat het vaak, wat moeders raar vinden, vinden zoons oppercool. Dus dit kado zou ultiem zijn.... want hij kreeg het niet van deze Sinterklaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Een minieme kans, maar voor mijn 5 jarige legoverslaafde doe ik graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Eerst was het lego ninjago maar sinds vorig jaar is het allemaal lego chima als ik men zoon bezig hoor. En er is nog een plaatsje op de speelmat voor lego chima ventjes ...
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Graag!! Voor die kleine zoon van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Klein Musje zou dat ook geweldig vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. ik waag ook mijn kans. Twee lego-gekken hier in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. liesbeth de waele12 december 2013 om 20:37

    super!!! Zowel de papa als zoon zouden hier supergelukkig mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hallo ik ben Daan en ik wil graag Lego chima winnen omdat ik daar nog graag mee speel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Supercool zou onze zoon zeggen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik heb hier drie lego Chima fans in huis! En eentje daarvan zou véél meer water moeten drinken, maar we kunnen hem daar helaas niet voor motiveren... wie weet is die coole chima-drinkbus wel de oplossing voor dat probleem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe zeker mee aan zo'n leuke wedstrijd, je weet maar nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hier is het ons huis nog niet binnengedrongen, zelfs niet door de schoorsteen met piet of klaas, dit tot minstens een ' jammer' gevoel van ons zesjarig stoertje… Hier zou hij in de klas goed mee voor de dag kunnen komen, vindt hij zelf erg belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ooo...heb hier ook een Lego Chima- gek jongentje rondlopen!!! We wagen dus ook ons kans! (sanmeuleman at hotmail dot com)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Super voor onder de kerstboom! Zoonlief zou er heeeel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Mijn kleinkind zou dit wel heel leuk vinden !Om straks mee te nemen ,bij zijn eerste stapje door de schoolpoort

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Toch ook maar eens mijn kans wagen in deze dure cadeautjestijd

    BeantwoordenVerwijderen
  102. wauw, zo origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Onze zoontje van 5 is sinds een aantal weken grote fan! Ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik gok dat ons 5-jarig neefje dit echt wel zou willen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hier 3 jongens in legoform. De jongste nog in duplofase, maar de andere 2 zouden niets liever willen dan Lego Chima. Ik waag dus graag mijn kans. Toen ze voor het eerst afkwamen met legochima dacht ik dat ze mis waren dat het lego China moest zijn. Maar what was i thinking, als het om lego gaat hebben ze alles goed gezien en gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. ik doe mee. Mijn zoon Sep zou in de wolken zijn met dit gewchenk.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik waag ook een kansje om mijn zoontje heel gelukkig te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik had persoonlijk nog nooit van Lego Chima gehoord maar dat komt vast omdat er hier enkel dames rondlopen. In Duitsland zag ik wel al Star Wars exemplaren van lego verschijnen. Ook zo een lelijke gedrochten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. ik doe mee...want ik zou er hier eentje supercontent mee maken!!!
    Superfijne giveaway!!!
    en zou een fijn kerstcadeauke zijn voor Ewoud!!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Hahaha ik ken dat gevoel :-), hier ook een 5 jarige en 2 bijna 4 jarigen die gans de dag ' lego chima ' in koor zingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Hier alleen maar lego-fans in huis dus ik waag ook graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik doe graag mee voor mijn allerliefste buurjongetje en grote chima-fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Super, ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik doe ook graag mee, met 2 jongens in huis komt dit zeker van pas. Met Kerst hier ook alleen maar nuttige cadeaus, die ik zelf aan het naaien ben.
    groetjes
    Severine
    seefke_tim@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Beste,
    met een beetje schuldgevoel door de overdaad na de Sint wil ik graag meedingen naar deze leuke kado.
    Om mijn hebberig schuldgevoel te compenseren, doe ik een extra storting voor Syrië waar de kinderen al blij zouden zijn met schoenen.
    Fijn weekend.
    Valérie

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik heb hier eentje in huis die dat geweldig zou vinden. Hij zette Lego Chima op zijn Sintverlanglijst bij oma en opa maar Sint bracht helaas wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hier zo twee rondlopen van dat kaliber :-) Alhoewel Star Wars nog net de bovenhand krijgt.
    Maar ik ding graag mee (aangezien ik zelf niet meer toe kom aan naaien moet ik toch iets onder die kerstboom leggen).

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Het zou een ideaal pakje voor de zoon zijn! Een nieuwe start in een nieuwe school met een nieuwe brooddoos en dan nog van Lego Chima gaat hem enorm blij maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. haha, zeeeeer herkenbaar.
    onze inpandige fan zou onmiddelijk de kerstvakantie voor gedaan verklaren en weer naar school willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Daar zou ik mijn petekindje heel blij mee kunnen maken. Dat is ook een echte Lego fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Hier ook twee jongetjes in huis die dat toch wel geweldig zouden vinden... Alhoewel, het wordt ws ruzie om wie het wanneer mag gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Olala... ook hier is het één en al lego chima. Ons oudste zoontje zou in de wolken zijn met jullie cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. mijn kleinzoontje is er zot van, wat zou dit voor hem een verrassing zijn deze onder de kerstboom te vinden; zou een zalige kerst zijn voor hem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. O wow wat een mooie set. Hier zijn twee jongetjes ook helemaal weg van lego Chima. Wat zou het gaaf zijn om dit voor ze onder de boom te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. laura van dievoort14 december 2013 om 22:31

    Misschien dat de jongste zoon dan wel eens flink zijn boterhammekes zou opeten...!!
    lauravandievoort@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Lego Chima rocks! De Sint bracht een mini-zakje van Lego Chima als extraatje, maar wel uren speelplezier gegarandeerd. Die boterhamdoos is hier ook aan vervanging toe. Twee vliegen in één klap, wie weet :-)

    Nunu

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Whaaaaa zo gaaf! Die hebben we hier nog niet gezien,die zou mijn Lego chima-gekke zoon graag onder de kerstboom vinden.......!
    Groeten van Masja

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Dit kende ik nog niet, maar ik weet zeker dat mijn petekindje dit een super cadeau gaat vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  129. oooh onze Ties is er ook dol op!! ik doe dus heeel heel erg graag mee voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. ik heb hier ook een fan in huis! wij doen graag mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Oh, hier een super fan in huis van Lego. Het zou fijn zijn een extra kadootje onder de kerstboom

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Oh, hier een super fan in huis van Lego. Het zou fijn zijn een extra kadootje onder de kerstboom

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Mijn Luuk is een fan!! Dus ik speel voor hem mee! Zou dat even tof zijn als we winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Amai, al die lego chima fans!
    Bij ons is er ook eentje van 5 die er wild van ons.
    Dus waag ik graag mijn kans. Duimen maar!
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Als Kobe dat ziet! Hij is zelfs zot van dat dvd'tje met 2 promoverhaaltjes. Hij slaagt er ook telkens in om zijn zus te overtuigen daar naar te kijken. (terwijl zij er eigenlijk niets aan vindt) Als dat geen fan is!
    Ik doe dus zeker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Onze bijna-grote-kleine-man zou dit geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Oeoeoeoe, dat zou een superleuk kadootje voor de oudste zoon kunnen zijn - ongetwijfeld zou hij deze boterhamdoos níet vergeten op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Hier ook een zoon van 5 die net de eerste Lego Chima ontdekt heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ik kende deze ook nog niet tot net voor de Sint langskwam. Lego Chima stond er ergens op een brief. Tof dat je er zo eentje mag weggeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. ik ken hier ook zo een jongen die dit geweldig zou vinden, heel de Sinterklaasbrief plakte vol met alleen Lego Chima. Ik heb dikwijls moeten zeggen en nu nog : volgens mij verander je strakjes in Laval ...

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hier ook een Chima-fan. Hij zou dit FANTASTISCH vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. awel dat zou de zoon hier ook super leuk vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. oooh ik waag mijn kans! ze worden hier zot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Daar zou er eentje heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Onze zoon van bijna 6 zou dit een SUPER-de-PUPER cadeau vinden, hij vraagt voor Kerst, Nieuwjaar en zn verjaardag altijd LEGO Chima... Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Leuk!! dat zouden er hier ook graag hebben, en daarmee bedoel in niet mezelf hoor….
    Oma Claudine

    BeantwoordenVerwijderen
  147. De zoon des huizes is ook fan... en zijn brooddoos is ook aan vervanging toe, dus wij wagen onze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Het neefje heeft dit op zijn verlanglijstje staan voor Kerst! Ik waag dus graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  149. hier worden hele veldslagen gespeeld met Lego Chima, onze jongens zouden dus maar wat blij zijn met nog wat uitbreiding voor hun verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. daar zou hier veel mee gespeeld worden (niet alleen door de kindjes :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  151. met drie jongens in huis is dat een ideaal cadeau! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. wij wonen zowat in een legohuis met 3 zonen,een brooddoos kan er ook nog wel bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Deze prijs zou mijn zoontje zeker de ogen uitsteken, mocht hij dit zien! Als hem naar een wenslijstje wordt gevraagd staat er steevast vanalles van Lego op de eerste plaats. Aan Lego speelgoed bijgevolg geen gebrek, maar dit is zelfs een Lego-item dat de mama ziet zitten. Leuk én nuttig tegelijk. Hiervoor maak ik graag een plekje vrij onder onze kerstboom... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  154. oeioei nu ben ik wel verplicht te reageren, zouden mijn jongens de max vinden!

    BeantwoordenVerwijderen