Lego Love giveaway: de uitslag

woensdag 12 maart 2014


U had nog de uitslag tegoed. Maar eerst was er vakantie en dan iets met overdreven veel moeten hoesten en ook iets met hooi en een vork en vooral het onevenwicht van die laatsten. Om maar te zeggen: u hebt er lang op moeten wachten, maar eindelijk vond ik de tijd om mijn kinders briefjes te laten knippen en schrijven. En vooral ook, om de troep van de trekking achteraf op te kuisen.

Ik moet u vast niet zeggen dat ze de trekking nog een keer of 343939438072 hebben overgedaan. Maar wel zelf proper opgekuist, achteraf, dat wel.

legotrekking3
legotrekking1
legotrekking2

Misa! Mail mij!

9 opmerkingen:

  1. Leuk voor de winnares en jij MERCI voor het organiseren ervan!
    En ik vermoed dat de vele papiertjes hier ook meer dan één keer de lucht in zouden gaan, leuke foto trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke trekking en proficiat aan de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha dat zou hier zeker ook in de smaak zijn gevallen!
    En proficiat winnares, veel speelplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Misa.

    Wat een prachtige foto's van de rondvliegende papiertjes :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De max die foto's! Enne .... heel mooie groene stof!

    BeantwoordenVerwijderen