ABC poster (Giveaway)

maandag 31 maart 2014


Er zijn zo van die voorwerpen waar ik altijd weer voor bezwijk. Zo oefenden servietten in de begindagen van ons huishouden een magische aantrekkingskracht op mij uit. Al een geluk dat dat schuift, zo'n voorraad.

Posters is een ander zwak. Bijna meer posters dan muren, maar oh, wat hou ik daar toch van. De laatste aanwinsten zijn deze twee uit het Kidsdinge aanbod. We vonden er al heel wat uit onze home collection. Needless to say dat Ingela P. Arrhenius daar een grote hand in heeft. Deze keer koos ik voor zwart en wit. Voor sober en krachtig. Voor mezelf. En het 'volwassen' deel van ons huis.


Ik mag echter ook iemand onder jullie blij maken met wat extra wandversiering. Deze ABC poster (50x70cm) van Helen Dardik siert binnenkort iemands muren.


De spelregels kent u zo onderhand wel.

Geef in de commentaren antwoord op de volgende vraag: Welk Kidsdinge artikel is je favoriet?
Je maakt extra kans als je fan bent of wordt van Kidsdinge op Facebook of als je deze giveaway deelt op je eigen blog, Facebook pagina, Twitter account… Vermeld dat dan zeker ook in de commentaren.

Voor extra inspiratie kan je terecht op het Pinterest moodboard van Kidsdinge. Inge kan je live ontmoeten op de beurs De Bonte Fabriek op 5 en 6 april in Sint-Niklaas.

Deelnemen kan tot en met zondag 6 april 2014.

46 opmerkingen:

  1. Ooooh, die is gaaf! Het lijkt me als (bijna) juf zo leuk om die poster te hebben! Ik zal eerlijk zijn. Ik kende Kingsdinge helemaal niet, maar wat een leuke webshop! Ik ben fan! Die posters zijn leuk, maar de borden ook en wat een leuke knutseldingen hebben ze. Ik zal de give-away vermelden op mijn blog en ik ben ze gaan volgen via facebook.

    Groetjes,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zo'n mooie poster. Zou net op tijd komen voor mijn derde kleuterklassertje die al droomt van zijn eerste leerjaar. Mijn favoriet is de Fantastische ocaan puzzel 200 stuks Djeco - die staat al op de verlanglijst.

    Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe poster zeg, hier heb ik wel een plaatsje voor ;-)
    mijn favoriete artikel is absoluut zijn absoluut de pregnancy cards, helaas te laat voor mij maar ze zijn een geweldig kado voor de mamas to be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de milestone baby kaartjes...
    en deze poster! Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De melamine borden met al die vrolijke beestjes blijven mijn favoriet...
    De poster is ook heerlijk! Ik doe graag mee:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De bordjes van Ingela P Arhennius blijven met hun heerlijk vrolijkheid absolute toppertjes!
    Maar deze poster zou ook absoluut niet misstaan aan een van onze muren dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn dochter krijgt binnenkort een nieuwe kamer en dit zou daar perfect passen! En de reden van die nieuwe kamer is een nieuwe baby op komst, dus de Milestone Babycards worden hier binnenkort ook aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het educatief vormenspel van Djeco wel leuk.
    Graag doe ik mee aan de wedstrijd.

    groetjes,

    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit wekelijks te watertanden bij Kidsdinge… Dus ik waag graag mijn kans, ofcourse! De poster Darling Clementine Citron zit al een tijdje naar mij te lonken, ik hou van roze :-)
    Ik zet een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Daar zouden mijn kids in groep drie heel blij mee zijn... Dat zou de klas opfleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt origineel ben ik niet, maar ook hier grote fan van de bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt origineel ben ik niet, maar ook hier grote fan van de bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben nu nog in het geheim zwanger van een eerste spruitje (dus sssjt), maar deze poster zou schitterend staan op de babykamer-to-be!

    Ik heb al verschillende keren de milestonecards van bij kidsdinge kado gedaan en dat was elke keer een succes (keimooi verpakt ook altijd)! Binnenkort mag ik ze dus mezelf kado geven:) jeuj! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben al lang fan van Kidsdinge en ongetwijfeld, zonder nadenken, zijn de Milestone Cards (zowel die voor zwangerschap als voor de baby) mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn favoriet is ... de ABC-poster! Ik heb hem recent nog gepind als ideetje voor de kinderkamer, dus moest ik hem winnen heeft hij direct een plaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kiezen uit al die prachtige producten is moeilijk hoor... Maar ik vind de postkaartjes wel echt prachtig. En die poster, die wil ik wel erg graag winnen! Duimen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De bordjes zijn erg leuk! Leuke giveaway!

    Ik ben ook fan van de FB pagina. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Ik ben sowieso alweer aanwezig op de volgende editie van de Bonte Fabriek binnenkort. Trouwens een aanrader voor iedereen die van leuke spulletjes houdt. -- wat de give-away betreft: de thank you-stempel van Miss Honeybird of die DIY letter-banner (kiezen is alweer moeilijk). Ik zou er dan eerder iets van live love laugh van maken (hoe cliché!).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Abc graag ! Als voorbereiding voor de grote school volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn favoriet zijn de de Milestone Babycards.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met de stempel met het strikje zouden ik en mijn dochter ons wel amuseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh de nesting dolls met stip op een, maar de abc poster is een goede tweede :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die melamine bordjes blijven een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dol op de Studio Stift posters.... en deze is ook super!
    Zou hier perfect passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk al lang fan via Facebook en Pinterest! :)

      Verwijderen
  25. Ook wij nemen graag deel, een speciaal blogberichtje kan je nalezen op www.koperroze.blogspot.be. Ons lievelingsartikel: de NESTING DOLLS. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het moeilijkste aan deze give-away is maar één ding uitkiezen van Kidsdinge... Mag ik de hele webwinkel nomineren? Maar om mezelf niet buitenspel te plaatsen, kies ik schaamteloos iets uit de categorie 'voor mama': de opbergdoos Arabesques Mini Labo! En goed, ik wil hem wel delen met een van de dochters.
    En op mijn pinterestaccount volg ik kidsdinge nu ook helemaal, wie weet telt dat ook ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die poster zou hier goed van pas komen. De dochter gaat volgend schooljaar naar het eerste leerjaar, en kijkt een beetje op tegen het vele stilzitten. Met zo'n mooi alfabet zou leren lezen en schrijven misschien iets speelser kunnen. Mijn absolute favoriet is de magnetische weekplanner: mooi en praktisch :-)
    Btw, Facebook-fan: check en gedeeld: check :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. http://winprijzen.be/go/wedstrijd/abc-poster-50x70cm-van-helen-dardik

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De nesting dolls blijven toch wel mijn all time favorite!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben zo fan van de posters! Kan helemaal niet kiezen, dus als ik win, is er gewoon voor mij gekozen. Gelijk fan geworden op FB van Kidsdinge natuurlijk. En ga je nog even delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De Lion poster van Ingela Leeuw wil ik wel nog graag voor in de kinderkamer, maar de abc-poster zou al zeker zo goed zijn ;-) Ik heb de give-away gedeeld op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als onze buikbaby dezelfde smaak heeft als zijn/haar ma, dan zou dit alvast een topper zijn in de (nu nog lege) babykamer! Net als de poezenkapstok, die schaf ik me zeker aan!
    Ik likete de kidsdinge-pagina intussen ook, om niks van dit moois te missen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou, dat is heel makkelijk. Deze poster is favoriet en staat op mijn lijstje voor de kamer van tweeling die hier een paar weken geleden geboren is...:-) Dus ik hoop op: winnen!

    krullerien at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee. Ik vind het konijnenlampje leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ann Van Den Plas2 april 2014 om 21:00

    Ik ben fan van alle spulletjes onder creatieve kids en van de prachtige wenskaarten van Ingela. Volg Kidsdinge al een tijdje op FB en Pinterst. Altijd superleuke en originele posts! Deze giveaway is natuurlijk al gedeeld en geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn allergrootste favorieten (nesting dolls en de bordjes van Ingela) deed ik mezelf en het gezin met kerstmis al kado... maar ik kan er nog wel een hele hoop vinden hoor (puzzels, trekdiertjes...). Ik ben vooral fan van de pakjes die Kidsdinge maakt, met veel zorg ingepakt en een plezier om uit te pakken! Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee, kleuterdochter heeft het erg druk met letters en dit kan zeker helpen :)
    Het mooiste product van kidsdinge vind ik de bora poster van de sterke man.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die mooie bordjes en de trekdiertjes zijn mijn favorieten

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hier vallen ze nog steeds voor het ridderkasteel!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Net facebook-fan geworden van Kidsdinge! Mijn petekindje was alvast fan van zijn mooie Ingela-bordje. Misschien kan hij binnenkort het alfabet leren met een mooie nieuwe poster? :-) Zelf heb ik iets met stempels, dus ben dol op het walvisexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wegens jeugdsentiment blijft de memory van Ingela P. Arrhenius mijn favoriet. En van kidsdinge was ik al fan. Leuke webshop met goede service en een heel leuk aanbod!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik was al even fan van kidsdinge en ook zeker van de spullen van Ingela P. Arrhenius. Elke ochtend verschijnen haar bordjes op onze ontbijttafel, en een poezenposter ligt nog klaar om opgehangen te worden. Wie weet kan ik er wel twee tegelijk ophangen nu?

    BeantwoordenVerwijderen